Hakutulokset

1. H

Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

Passaa mulle :)
  2. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Välli: mulle määrättiin (yksityinen) clomit kp 3-5 ja seurantaultran kp 11-13. Sieltä nähtiin että yksi on kypsynyt ja sanottiin ovulaation tapahtuvan viikon sisällä. Ensimmäinen clomikierros toi plussan :)
  3. H

Mulla tää maha on aivan pallo jo. Edellis aamuna sanoin miehelle että kato nyt tätä mahaa. En tiedä onko turvotusta vaiko voiko maha alkaa näkyä jo. Pahoinvointi kohtaukset on loppunu, ei ainakaa toistaiseksi ole ollu niitän pahoja kun oli. Mulla vaakakin näyttää jo +3 :/ olen nyt juonut paljon...
  4. H

Itelläkään ei kovin paljon oireita ole. Rinnat arat ja yöllä herään aina kylkeä kääntäessä rintojen aristukseen. Pahaolokohtauksia tullut muutama että pitänyt maata hetken. Oksentanut en ole kertaakaan, oksennustautikaan ei ikinä iske edes ja muutenkin olen huono oksentamaan jos näin voi sanoa...
  5. H

Nipsunen86: mulla on tollasta outoa paineen tunnetta ja nipistely ja välillä tosi ikäviä vihlasuita alavatsalla. Pissaaminen sattuu välillä ja välillä ei mitään. Vaikka olisi juuri käynyt tuntuu kun tarvisi mennä uudestaan ja useasti pissatessa tuntuu kauhea paineentunne vatsalla. Tätä ei siis...
  6. H

Mulla on nt- ja ensimmäinen ultra 2.6 neuvolan kautta ja viikkoja silloin 12+3. :) ensimmäinen neuvola oli pari-kolme vkoa sitten.
  7. H

Mulla on ollut vaan verenpaineen laskun vuoksi ennen pyörtymiskohtauksia mut nyt nää on vielä kamalampia.. Töissä saanut niitä ja yritä siellä nyt olla kertomatta mitään ja sanoo vaa kun verensokeri menee nii alas et istun nyt hetken.. Kamalia kohtauksia :( niitä ihan itsekkin pelästyy...
  8. H

Täällä ei huonoa oloa tule jos ei syö vähän väliä jotakin. Kerran-kaksi vkossa tulee järkyttävä huono olo kohtaus joka sisältää kylmähien tuntua ilman hikeä, todella oksettava olo, pyörryttää ja kädet tärisee aivan hulluna ja ei voi tehdä kun maata ja odottaa että menee ohi. Onko teillä kellään...
  9. H

Täällä kanssa vaihtelevaa oloa.. Välillä tosi huono olo ja välillä vähemmän.. Kyökkimässä joutunu käymää niin helpottanut. Tissikipu vaihtelee, välillä enemmän ja välillä vähemmän kipeet. Väsymys myös vaihtelevaa, välillä ihan koomassa ja sit taas ajoittain virkunen ja jaksaa touhata vaikka ja...
  10. H

Munkin tekisi mieli mennä varhaisultraan mut rahaa menee muutenkin niin yritän olla tilaamatta. Tilasin kyllä viime perjantaiksi mutta perusin sen neuvolakäynnin jälkeen! Silti tekisi mieli mennä mutta yritän nyt vaan olla varailematta mitään ja malttaa odottaa! Kesäkuun alussa on eka ultra...
  11. H

Joulukuun 2016 muruset <3

Kyllä se kunnon pahoinvointi antaa jo merkkejä itsestään. Heräsin kesken unien aivan järkyttävään pahaanoloon, ihan kun oksennustä tulisi siltä seisomalta. Olin kuitenkin liian laiska nousemaan ja nieleskelin hetken ja nukahdin.. Aamusin ei pääse ylös ellei heti syö jotakin..
  12. H

Itsellä kanssa huomenna ensimmäinen neuvola. Minun käskettiin pidätellä 3 tuntia väh. Ja sitten pääseekin heti pissalle. Jännittää. Varhaisultra ajan ajattelin perua jos huomenna kaikki menee hyvin. Täällä saatu ensimmäinen kunnon itkupotkuraivarit ja ilman syytä! Mieskin nauro mua ja aloin...
  13. H

Olen pahoillani pipo-otus, paljon jaksamisia <3
  14. H

Ja ei muuten ultrattu, en tiiä miks. Jospa päivystyksessä ei sit oo semmosta laitetta. Varasin yksityiselle ajan ensi vkon perjantaiksi niin saan varmistuksen että kai tuolla on elämää. Ke on eka neuvola ja jos siel menee kaikki hyvin voi olla etten menekkää tonne ultraan :)
  15. H

Kiitos, et tiedäkkää kuinka pelastit mun ajatukset :) nyt tiedän ainakin että en lue netistä enää mitää!
  16. H

Kiva kuulla :) jotenkin se sai mut sekasin kun jostakin luin että kun saa 3+ tuloksen digiin pitää olla hcg yli 20000 ja sain sen alkuvkosta ja nyt toi verikoe näyttää alle? Nyt päätin et lopetan lukemisen ja tulkitsemisen ja alan nauttimaan olostani ja olen niin kauan raskaana kun joku toinen...
  17. H

Kävin päivystyksessä. Ruskeaa vuotoa tulee välillä hieman mutta kivut senkun alko inhottavimmiksi. Hcg 16849,6 (tänään olisi laskurin mukaan 6+4) onko toi tarpeeksi? Teki sisätutkimukset ja kaikki ja kohdunsuu kiinni ja siisti niinkun munasarjatkin ei mitään ylimääräistä. Kivut voi tosiaan olla...
  18. H

Kiitos vastanneille! Soitin jo paniikissa neuvolaankin mitä tämä on. Käski olla murehtimatta on täysin normaalia niinkun toukokuinen ja camy sanoikin :) mullakin sitä tuli tee lusikallinen ja olin jo miettinyt kaikki skenaariot läpi! Toivottavasti tämä nyt ei enteile mitään pahaa vaan on ihan...
  19. H

APUA!!!! Tapahtuuko se mitä mä olen pelännyt? Yhtäkkiä alko tulemaan housuihin rusehtavaa vuotoa.
  20. H

Niin tutun kuullosta. Mäkin katselin niitä hintoja tänään mutta ei nyt viitsisi tuhlata rahoja. Mulla eka neuvola 27.4 että jos hoitaja sais mut vakuuttukeeksi että raskaana ollaan! Ikäviä vaan noi unet, itsekkin nähnyt juuri noita että ollut ultrassa ja ei löydy mitään ja sitten näitä että käy...

Yhteistyössä