Hakutulokset

1. H

Heinäkuiset 2018

Juu oli :) en muistanukkaan kirjottaa tänne. Hyvin meni, normijutut tehtiin ja mä pääsen neuvolan kauttaa ultraan :love: ei osata laskea mun laskettua aikaa ni mennään ensi vkolla katsomaan onko siellä ees ketään ja jos on saadaan kunnon la :love: itse kyllä tiedän sen olevan heinäkuussa 95% mut...
  2. H

Heinäkuiset 2018

Mulla oli niinkin onnellinen tilanne että meidän työpaikan pikkujouluihin oli ilmottautuminen ennenkun palasin äitiyslomalta joten en ehtinyt pääsemään mukaan. Olivatkin nyt viime perjantaina :) tosin mulla on ensi vkolla kaverin synttärit ja kauhulla mietin niitä. Toisaalta voisin vedota etten...
  3. H

Heinäkuiset 2018

Mä olen kyllä sitä syönyt viime raskaudessa ja aion syödä nyttenkin :) enpä oo kuullukkaan ettei sitä saisi syödä..
  4. H

Heinäkuiset 2018

Tervetuloa joukkoon :) Mä soitin jo edellisvkolla eli 3 ja jotain. Mulla oli niin pitkä kierto etten tarkkaan kyllä tiedä millon on hedelmöittyminen tapahtunut ja elättelen toiveita että pääsisin neuvolan kautta varhaisultraan:sneaky: kävin lääkärillä pitkän kierron takia ja se kyllä sanoi että...
  5. H

Heinäkuiset 2018

Jee :love: mä tein kans äsken päivä pissasta ja vihdoin tuli 3+ :) Ehkä nyt vois lopettaa testailun :whistle:
  6. H

Heinäkuiset 2018

Niinpäs onkin :) mikäs päivä teillä on synnytty? Meillä 22 pv :)
  7. H

Heinäkuiset 2018

Meille tulisi 1 v ja 7 kk :)
  8. H

Heinäkuiset 2018

Mä tein myös ja tuli 2-3 ja on kans 5+2. Esikoisesta olin saanut tässä vaiheessa 3+ (n)
  9. H

Heinäkuiset 2018

Musta on kiva testata kun kerrankin tulee viivoja vaikkei siinä oo järkeä kun raskaana ollaan :D Täällä pahaolo nostanut päätään. Olin yön töissä ja aamulla tuli kiire vessaan. Ajattelin että johtu et en ollut syönyt ja söin sitten puuroa ja se lensi kaarena ulos! Onneks ehdin juoksemaan...
  10. H

Heinäkuiset 2018

Kyllähän sen sillon pitäisi näkyä :) mulla on vielä 1 digi odottamassa tulosta +3 ja mietin millon uskaltais tehdä! Jospa mä odotan kun nää 2 yövuoroa on menny (n) Haaveilija24/ 4+6
  11. H

Heinäkuiset 2018

Vau:n apissa luki että on täysin normaalia ettei oireita ole vielä tässä vaiheessa :) rauhoitti edes hiukan omaa mieltä. Tosin nipistelyt vatsalla lisääntyneet, närästys vaivaa, ajoittain huonoa oloa ja tissit tuntuu hassuilta. Sit tää pahin mielialanvaihtelut. Musta tullut hirvee hormonihirviö!!
  12. H

Heinäkuiset 2018

Mulla ei oikeestaan ole mitään erikoisempaa oiretta kun repäisykipuja ja ajoittaista pahaaoloa joka tulee jos ei ole syönyt tai syömisen jälkeen. Esikoisesta oli paljon enemmän oireita joka saa mietityttämään. Tietty jokanen raskaus on erilainen ja oireet voi tulla myöhemminkin. Tässä kohtaa...
  13. H

Heinäkuiset 2018

Varasin tänään neuvolan ja se olis jo parin vkon päästä :eek::)
  14. H

Heinäkuiset 2018

Näin mäkin oon kuullu! Pitää koittaa jos pääsis sitä kautta eikä tarvis maksaa yksityisellä! :) Esikoisen kohdalla tuli jo plussa kp30 ja nyt vasta kp 48.. olen siis syönyt molemmista clomeja..
  15. H

Heinäkuiset 2018

Tervetuloa Neasyos Mun pitäis neuvolaan soitella jos pääsisin sitä kautta ultraan koska en ole täysin varma tosta dpoista ja kp on jo se yli 50 :eek: en olisi testiä muuten tehnytkään muttakun terot eivät niitä menkkoja saanukkaan aikaiseksi kuten yleensä :whistle:
  16. H

Heinäkuiset 2018

Mulle oli viime raskaudessa tissit kipeet ennen plussaa ja nyt ihmettelen kun ne vaan hieman aristavat.. väsymystä on, janoa, vihlontaa alavatsalla, nenän tukkosuutta, vilua, hajuaisti parantunut ja ajoittain pahaaoloa :D ja tää turvotus on kamalaa!!!!! Ajattelin itse lopettaa ton energiajuoman...
  17. H

Heinäkuiset 2018

Moikka! Täältä tulisin varovaisesti mukaan :) plussattu perjantaina olettaen olevan dpo 10 kp 48/?. Kk kiertoni ollut aina sekasin ja kiertoja katkaistu terojen avulla, niinkun nytkin oli tarkotus mutta kappas menkat jätti tulematta ja tulikin testiin plussa! Oletetusta oviksesta laskettuna La...
  18. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Söin niitä 1 tbl, kp3-5! Tavallisesti määrätään viideksi päiväksi mutta itseni kohdalla lääkäri oli sitä mieltä että pieni avustus riittää. Pieniä sivuoireita lääkkeestä tuli mutta ei pahoja. 1 munasolu alkoi kasvamaan ja siitä raskauduin heti, ensimmäisestä clomi kierrosta ja nyt menossa 13+3...
  19. H

Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

Aamulla käyty ultrassa! Kaikki on hyvin ja siellä pikkunen pisti tuulemaan! Lääkäri sano et hyvin vauhdikas näyttää olevan, vaikea kuvattava oli :D niskanturvotusta oli todella vaikeeta mitata mut lääkäri oli sitä mieltä et sitä ei ole kun hän ei sitä näe ja koneen automaattimittaus näytti 1.7...
  20. H

Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

Mulla on huomenna ensimmäinen ultra. Nähdään onko tuolla masussa edes ketää vai olenko valeraskaana :D pelottaa/jännittää aivan järkyttävän paljon. Ilmotin miehelle että jos huomenna kaikki hyvin ni sit aletaa kertoo läheisille esim. En halua salata äidiltäni enää :D 12+2

Yhteistyössä