Hakutulokset

1. N

Toiveena vauva 2017-2018

Ei alkanut menkat tänäänkään. Olot oli aivan ku krapulassa olis edelleen ja tissit aivan saakelin kipeet. Lämmöt kuitenkin alhaalla. En testannut tänään ku koko päivän ajattelin että nyt ne alkaa. Jospa huomenna aamulla ne alkais sitten. Jos ei niin sitten varmaan testaan. Joku häikkä varmaan...
  2. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Wintersun mä sain ihan äsken kyl tilattua sen pre-seedin (n) ja siis just raskauskeijulta
  3. N

Toiveena vauva 2017-2018

Menkkoja ei vielä näy, mutta nyt oli lämmötkin laskenut alas,että eiköhän ne tässä tän päivän aikana ala. @Nadine88 :love:
  4. N

Toiveena vauva 2017-2018

Lauantaina pitäs alkaa. Mulla kans tänään ollut rätti varuiks alla, mutta valahtelee vaan valkovuotoa. Testiä en oo vieläkään tehnyt. Ehkä huomen sit testaan jos ei aamusta oo alkanut. Yleensä ne alkaa heti aamusta. Ei oikeen oo tärppitoiveet korkeella. Ihanaa että sulla vihdoin tärppäs. Nyt...
  5. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 selvä haamu :love::love::barefoot: Mä en testannut tänään. Niin hullut kivut oli eilen.
  6. N

Toiveena vauva 2017-2018

Jotain siinä näkyy @Nadine88 Mä kaivoin roskista sen mun rfsu testin (ei herkkä sekään) ja samanlainen ku eilinen haamujen haamu. No, lauantaihin on vielä ikuisuus.
  7. N

Toiveena vauva 2017-2018

Tässä mun lämpökäyrät ja tän aamun ovistesti, joka näyttääkin taas kerran paljon tummemmalta kuin edellisinä päivinä
  8. N

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä testi nega aamulla. Tai oikeestaan odotin jo näkyvää hentoa viivaa, joten viskasin koko testin menee ku en jaksanut alkaa tihrustamaan. Olo on ku krapulassa, ja oksennus on mennyt hissiä ees taas. Mutta se ei nyt kyl toivoa nosta. Ens kierrossa mä en tikuta ovista ja testinkin teen vasta...
  9. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla haamuillut viikonkin. Mutta se on varmaan ihan yksilöllistä. Oliko sulla siis kovat kivut nyt ku vuotoa tuli? Ja oli siis niukat? Tuliko jtn hyytymiä tms.
  10. N

Toivottavasti olis tosiaan vaan ollut jotain harmitonta vuotoa, joita luulit menkoiksi. Kannattaa seurata vahvistumista, nimittäin varhaisen keskenmenon tai tuulimunan jälkeen r-testit saattaa näyttää jonkun aikaa haamuja, ennenkuin se hormoni kokonaan poistuu.
  11. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 kyl mäkin nään siinä haamulaista. Nyt toivotaan parasta, molemmille! Ja tietty kaikille muillekin (y) Mä aattelin kans iltapäivällä/illalla testata kunhan kotiin pääsen.
  12. N

Dpo 11 ja tälläsen sain näkyviin. MP Tästä...(n)
  13. N

Toiveena vauva 2017-2018

Sain tälläsen aamulla. (n) (Mulla mun porevitamiinitabletit värjää testitkin keltaisikso_O) Pahaolo aaltoilee, ja maha on navasta asti alaspäin turvoksissa ja kova. Ihan kuin olisi supistus päällä, mutta ei kipeä. Tissit myös kipeät. On muutenkin just ihan erilaisia oireita kun viime kierroissa...
  14. N

Toiveena vauva 2017-2018

Aamulämpö lähtenyt laskuun ku lehmän häntä. Ja testikin (rfsu herkkä) ei näytä mitään. Joten uusia pettymyksiä päin taas. :cry::unsure: @Nadine88 lupaava viivan alku. Kyl se siitä vahvistuu :)(y) Ainiin, "ihanaa" kun flo on kans niin tsemppaava. :sneaky:
  15. N

Mites @stindepinde n viivat?
  16. N

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

YK 3 Dpo1-2 ei mitään erityistä Dpo3 tissit kipeät ja vähän paha olo aamulla Dpo4 yöllä ihme kuumotusta ja alavatsakramppi. Aamulla hetken paha olo. Pientä nippailua alavatsassa. Muuten ei oikeestaan mitään Dpo 5 alavatsa vähän kipeä ja turvoksissa. Pissahätä(johtuu varmaan greippimehusta) Dpo6...
  17. N

Laitan tän tännekin. Tän mukaan siis aamun pissa ei olisikaan se otollisin hetki testata....
  18. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Tiutau13 koska meinasit testailla?
  19. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mä tein kans! Ja livenä näkyy ihan toooooooosi toooooooosi haalea viiva. Mutta jos se lauantaina oli samanmoinen, niin eikö sen pitäis näkyy jo vähän enemmän? :cry:(n):(
  20. N

Toiveena vauva 2017-2018

Joo mielenkiintoista kyllä. Koska oon aina ollu siinä luulossa että aamulla olis parhain aika testata ja en oikeen muulloin oo ees r-testejä tehnyt. Tää ryhmä on kyl ihan paras! Just kun tuntuu että vois heittää kirveen kaivoon, ni joku osaa kannustaa ja taas tuntuu että toivoa on! (Ai miten...

Yhteistyössä