Hakutulokset

1. I

Toiveissa vauva 2021

@Futurmama voi paska! Tsemppiä kauheasti sinne!
  2. I

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 joo yleisen väsymyksen takia kokeita vähän otettiin, krooninen unettomuus taustalla. Ei tosiaan lääkärit ole ikinä olleet noista ferritiineistä kiinnostuneita, ja itsekin havahtunut siihen vasta nyt raskaushaaveen myötä uudelleen. Mut kiitos vertaiskokemuksesta että sielläkin...
  3. I

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa heti aamuun. Labratulokset tuli jo ja muutama ylläri sieltä löytyi. Ei onneksi kilpirauhasen kanssa ongelmaa, mutta muutama muu arvo pisti silmään. Ferritiini multa mitattiin kesäkuussa, ja se oli silloin 77. Oon nyt syyskuisen keskenmenon jälkeen syönyt lisärautaa ihan "varmuuden...
  4. I

Toiveissa vauva 2021

Ai että. Kyllä taas on hölmö olo. Oon vatvonu eestaas että meniskö otattamaan kilpirauhasarvoja ja mahdollisesti muita labroja. Kunnes muistin että työterveyshuoltohan on ihan toimiva etäyhteydelläkin. 5min chättäilyllä sain lähetteen laajaan verenkuvaan, kilpirauhaseen, ferritiiniin ja...
  5. I

Toiveissa vauva 2021

Alkoi niin monilla plussilla tämä vuosi, että käyn päivittäin kurkkimassa että joko saataisiin lisää. Tsemppiä piinailijoille!
  6. I

Toiveissa vauva 2021

@Lili_86 joo googlettelija täälläkin. Joka kierrossa kierron hetkeen sopivat haut ja aina ne samat. Ihan kun ei muka muistais edellisistä googlailuista mitään :D Täällä tänään kp1, huomiselle kp2. Värit ei toimi taas.. Kierto lyheni taas päivällä, perse! Tähän kiertoon taidan lähteä pelkillä...
  7. I

Toiveissa vauva 2021

@Spekulaattori82 joo onhan lyhyempi kierto aina lyhyempi aika odottaa seuraavaa mahdollisuutta et sikäli ihan positiivista :D täytyy pohtia josko ottaisin vain alkukiertoon seuraavaksi.
  8. I

Toiveissa vauva 2021

Olikos täällä muita royal geleen käyttäjiä? Miten on teillä vaikuttanut? Oon syönyt nyt reilu kaksi kiertoa ja havahduin miettimään, että sekö on syynä kierron lyhentymiseen. Nuorempanakin kierrot oli aina yli 30pv ja nyt sitten 2 viimesintä 28pv ja nyt vaikuttaa siltä että tämä kierto jää 27...
  9. I

Toiveissa vauva 2021

@Lavender_ yleisimmin ohjeistetaan että ovisplussasta seuraavana päivänä on ovis, se kai se yleisin. Mut voi vaihdella ja olla kai jo samanakin päivänä tai vasta kahden päivän päästä. Tikut on kyllä oiva apu meille jotka ei oviskipuja tms tunne. Mä jo mietin kùumeisesti että miten vältän...
  10. I

Toiveissa vauva 2021

Epätoivo pc oli oletetusti nega aamulla. Teen varmaan vielä digin ihan vaan, koska sen tuomio on sitten selvä. Omapa on rahani jonka päälle pissin. Tein jo ostoslistaa viikonlopulle ja se vähän paransi mieltä. Oon onnistuneesti tammikuun alusta taas keventänyt syömisiä ja painokin kivasti...
  11. I

Toiveissa vauva 2021

Täällä kans vähän jo itkua väännetty, mutta aamulle vielä epätoivo pc jemmassa. Katse jo marraskuun lasketussa ajassa ja suunnitelmissa..
  12. I

Toiveissa vauva 2021

Äh kun nää kierron vikat päivät on perseestä. Toivo alkaa aina hiipua vaikka kuinka uskottelee, että vielä voisi jotain ihmettä tapahtua. Tää on se aikaisin testaamisen nurja puoli. Mut varmaan ärsyttäis yhtä lailla vaikka ei ois testannutkaan. Taidan käydä pc kaupoilla ja sit heitän torstaina...
  13. I

Toiveissa vauva 2021

@pupup mulla oli kans esikoista yrittäessä pillerien jälkeen kierrot ihan sekaisin, kaikkea 18-54pvn väliltä kierrot. Toivottavasti tasaantuu siellä pian! Dpo9 ja edes näin hyvällä mielikuvituksella varustettuna en saanut aamutestiin edes viivanpaikkaa. Mutta nää päivät on vielä pientä toivetta...
  14. I

Toiveissa vauva 2021

Kyl ollut taas hitaat piinapäivät. Huomenna alotan kyl testailee vaikkei siinä järkeä ole, meneepä päivät ehkä rattoisammin eteenpäin. Mitään ihmeempiä tuntemuksia ei ole. Samaa vaihtelevuutta kuin ennenkin, jokapv jotain siis :D Rupesin haaveilemaan kans lomista, mutta niitäkin saa haaveilla...
  15. I

Toiveissa vauva 2021

Oi oispa ihanaa mennä porukalla lokakuisiin :)
  16. I

Toiveissa vauva 2021

Samaistun kierron aikaisiin tuntemuksiin. Dpo7 ja alkaa se paskamaisin viikko kun vaan ahdistaa ja on toivoton olo. Heti se taas helpottaa sit alkukierrosta kun on taas sit toiveikas vaihe. Jos ny maanantaihin selviän testaamatta ni hyvä on. Eipä tässä montaa yrityskertaa enää ole, niin oon...
  17. I

Toiveissa vauva 2021

@huumis oi mitä piinaavaa odottelua sulla.. mitään en osaa varmaksi sanoa, mutta hcg kuulostais kyllä hyvältä ja jos viikot vähäiset niin näkymättömyys on ihan varmasti normaalia. Joku joskus linkkasi jonkun laskurin mihin sai noi omat hcg arvot syöttää ja se näytti prosentuaalisesti sen nousun...
  18. I

Toiveissa vauva 2021

@KirJoh89 kuulostaa lupaavalle! Tsemppiä! Perästä tullaan parin päivän viiveellä.
  19. I

Toiveissa vauva 2021

Dpo5 ja rupesin eilen jo ryyppää. Tai siis avasin viinin ja taktiikalla yksi pieni lasi illassa su asti :D
  20. I

Toiveissa vauva 2021

@Liiby tsemppiä ja toivottavasti palstalta poistuminen auttaa mielialaan. Tuuthan sit kuitenkin kertomaan jos vaikka ihmeitä tapahtuukin :) ihmeen odottamiselta tämä kyllä itselläkin jo tuntuu. Mut tapahtuuhan niitäkin!

Yhteistyössä