Hakutulokset

1. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Luotan teihin oi himotestaaja sukulaissieluni. Kuinka moni on katsonut rfsu testaa varhain testiä n.tunti testistä ja saanut siihen silloin viivan? :D ja lopputulos toki kiinnostaa. Testiajalla 5min testistä siis aivan nega valkoinen ja hulluudessani kurkkasin roskikseen tunti testistä (joo-o ei...
  2. I

Toiveissa vauva 2021

Päivän polttava kysymys, kuinkas herkästi rfsu testaa varhain testiin tulee roskishaamu joka ei tarkota mitään?! En tiedä miks kaivoin sen roskiksesta, ihan nega oli kyllä mut mut.. ihan urpoa touhua tämä nyt..
  3. I

Toiveissa vauva 2021

Aika hyvin tsemppasin, eiliseen asti olin ihan hyvillä fiiliksillä ja vasta tänään dpo10 rupesin ärsyyntymään. Rupeaa olemaan tämä kierto taputeltu, vaikka toki pieni sitkeä toivo aina kolkuttelee. Keskenmenneessä plussa tuli vasta dpo12-13, joten vielä ois hyvätkin saumat toki. Mutta oon nyt...
  4. I

Toiveissa vauva 2021

Dpo8 ja perinteinen kuvahaku googlesta eri testeistä mitä tyypit on tehneet. Luulin että mulla on pc vielä odottamassa mutta vissiin himotestailin kaikki viime kierrossa. Yhen kämäsen one stepin löysin jemmasta (kirjaimellisesti olin vissiin piilottanut sen itseltäni). Eli varmana testaan sillä...
  5. I

Toiveissa vauva 2021

Mä tuun marisemaan tänne, kun ei ole oikein muuta alustaa. Meiän lapsella todettiin yllättäen astma. Tää tuli aika puskista, koska oltiin tutkimuksissa vähän vitsillä päiväkodin painostuksesta. Hänellä siis lähinnä flunssien yhteydessä pitkittynyttä yskää ollut. Ihan terve oli ennen päiväkodin...
  6. I

Toiveissa vauva 2021

Nää oviksen välittömästi jälkeiset päivät on parhaita. Ei tartte stressaa ajoituksia eikä vielä stressaa negatestiä. Kaikki on vaan hyvin :)
  7. I

Toiveissa vauva 2021

@Mansikka_maanantai ja @Mysteerio kovasti tsemppiä! Keskenmenot on ihan hanurista :(
  8. I

Toiveissa vauva 2021

@tokkurainen välillä jaksaa paremmin ja välillä vähän huonommin. Mua on auttanut selkeä päätös siitä, että tietyn ajan kuluessa yritys vaan sit lopetetaan, kärsitään pettymys ja jatketaan elämää näin. Jaksan myös vähän hömpästi uskoa, että kaikki menee just niin kuin kuuluukin mennä. En nyt...
  9. I

Toiveissa vauva 2021

Taas mennään, huomiselle dpo1. paree olla superovis kun näin myöhään oli. Yrityksen puutteesta ei ainakaan nyt voi jäädä kiinni. Huh.
  10. I

Toiveissa vauva 2021

@Spekulaattori82 joo ei tässä ainakaan tylsäksi käy kroppansa kanssa kun aina saa arpoa että mitäs hittoa nyt sit tapahtuu. Tsemppiä sinne talletuksiin! Pikaset "olen niin väsynyt että voin nukahtaa kesken aktin" touhut suoritettu. Miestä onneksi jaksaa edelleen lähinnä huvittaa koko homma...
  11. I

Toiveissa vauva 2021

Ylläripylläri paluu tänne, viimeinen ovistesti antoi nyt illasta plussan. Maanantaina. Voi jumalauta. En aio ajaa jalkakarvoja saati edes yrittää mitään romantiikkaa vääntää. Jos nyt jonkun pikahoidon saan aikaseksi ni oon tosi tyytyväinen :ROFLMAO:
  12. I

Toiveissa vauva 2021

@huumis mulla syyskuussa tuli lääkkeiden ottamisen päivällä isompia hyytymiä, mutta muuten oli tosi vähäistä vuoto. Mutta sitä kesti sitten on-off kolme viikkoa ja välillä tosiaan ei yhtään vuotoa kunnes taas alkoi. Tosin oli mennyt myös kesken jo arviolta 5+6. Yksilöllistä varmasti, mutta...
  13. I

Toiveissa vauva 2021

Ovisviivat vaan vaalenee, eli näyttää siltä että himotestaaja missasi aikaisen oviksen.. tallettelut alotettiin vasta ke, joten tod.näk ovis oli tiistaina. Toki siinä pienen pieni toivo eläisi siinäkin. Tai sit en vaan ovuloi tässä kierrossa. Testejä kotona on muistaakseni pari vielä et ne vielä...
  14. I

Toiveissa vauva 2021

Täällä ei vieläkään ovisplussaa. Et sen siitä sit sai kun meni ääneen spekuloimaan kuinka myöhäisempi ovis ois parempi kuin edelliset kp14 tapahtuneet :D otin siis 2 testiä maalle mukaan. Sit tietty mahdollista että kroppa rupes kunnolla kenkkuilee ja ovis onkin jo mennyt tyyliin tiistaina kun...
  15. I

Toiveissa vauva 2021

@Ananas90 tsemppiä! Toivottavasti tämä olisi nyt se syliin asti saatava. Ymmärrän, että varmasti tosi vaikea luottaa että kaikki menisi hyvin.
  16. I

Toiveissa vauva 2021

@huumis no todellakin pitäis pystyä luottamaan lääkäriin. Ja nämä on vielä sellasia asioita mitkä pitäis tupla, ellei triplavarmistaa ennen mitään hiton myrkkyjä. Mulla naistenklinikalla kysyttiin kyllä tosi tarkkaan keskenmenon yhteydessä kaikki päivät ja varmisteltiin ettei vois olla yhtään...
  17. I

Toiveissa vauva 2021

@huumis siis hyi kauheeta! Tekee ihan tosi pahaa vaan lukeakin teidän kokemuksesta! Ihan hirveetä!! Ei riitä sanat nyt yhtään sanomaan mitään. Ihan kauheasti voimia teille ja ilman muuta hoitovirheestä raportit ja tutkinnat heti kun vaan jaksatte!! Mutta siis hyi.. Oon niin pahoillani :(
  18. I

Toiveissa vauva 2021

Jaahas. Täällä odotin ovisplussaa aamuun, mutta ei ollutkaan. Nyt sitten mietin et antaisko testailuiden vaan sit jäädä, ollaan menossa maalle töiden jälkeen enkä ehkä haluis tikkuja mukaan.. 2 edellistä kiertoa ovis oli kp14 mutta näyttäis myöhästyvän nyt. Lempee ja lämpöö nyt jokatapauksessa...
  19. I

Toiveissa vauva 2021

Kauheen onnellinen sitä näköjään osaa olla myös negatiivisesta ovistestistä. Merkitsee meinaa sitä että on hyvät saumat plussalle viikonloppuna mikä ois tosi jees. Jos pysyis kierto tasasena niin saattais olla jopa lauantai. Vähän rupeaa kisaväsymystä pukkaamaan.. Tsempit piinailijoille ja iso...
  20. I

Toiveissa vauva 2021

Mahdollinen ovisviikko, jei! Turvottaa, vituttaa ja maha kipee, jei! :D sit pitäs kaivella joku sisäinen seksijumalatar esiin vaikka tuntuu siltä et ennemmin kasvattais kunnon talvikarvoituksen kuin trimmais ittensä vähän haluttavampaan kuosiin. On tää hitto yks työmaa.

Yhteistyössä