Hakutulokset

1. rust

Helmikuiset 2019

Ehkä uskallan ilmoittautua tänne jo mukaan. Sain perjantaina dpo 11 herkkään testiin yllättäen plussan, ja tänään viiva oli jo tasavahva kontrolliviivan kanssa ja lämmötkin hyppäsi 0.1 astetta ylöspäin, kun yleensä tällä dpo-päivämäärällä se laskee saman verran. Eli kai se on uskottava, että...
  2. rust

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Sain perjantaina 8.6. (dpo 11) plussan herkkään testiin ja tänään viiva oli jo tasavahva kontrolliviivan kanssa, ja lämmöt nousi 0.1 asteen verran, kun yleensä tällä dpo-päivämäärällä laskee saman verran. Eli kai se on uskottava, että meille tulee helmivauva! :love: Tämä oli siis yk 8, ja...
  3. rust

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kerronpas tännekin, että perjantai-iltana dpo:lla 11 herkkään testiin ilmestyi viiva! Ensimmäinen viiva, minkä olen ikinä saanut raskaustestiin! Olin aivan varma, että tulee nega-kierto taas, kun ei ollut oikein mitään oireita, alavatsan nippailuja vaan silloin tällöin. Niin ja migreeni joka...
  4. rust

.

Minut voinee siirtää plussanneisiin. Tänään aamulämpö nousi 0.1 asteen verran, kun negakierrossa se yleensä laskee tällä dpo-päivämäärällä saman verran. Ja herkässä testissä viiva oli jo tasavahva kontrolliviivan kans. Kai se on uskottava, että meille tulee helmivauva, jos kaikki vaan menee...
  5. rust

.

Jahas, valkovuodon mukana tuli jotain ruskeaa. Taidan tehdä uuden testin tänä iltana ja katsoa onko viiva tummunut
  6. rust

.

Kiitos! En tiedä löytyykö tästä maasta pc:n testejä. En asu nimittäin Suomessa :)
  7. rust

.

Kiitos! Ajattelin käydä ostamassa lisää näitä tosi herkkiä testejä (5 mIU/ml) tänään, koska normitestin herkkyys on jo 25 mIU/ml, joten siinä ei varmaan vielä edes näkyisi mitään. Aiemminkin olen käyttänyt näitä herkkiä testejä, eikä niissä ole näkynyt yhtään mitään ja nyt taas selkeä viiva...
  8. rust

.

Hmm, tämä voi siis selittää flunssaisen olon ja jokailtaiset migreenit tällä viikolla?
  9. rust

.

Ei. Ole. Totta. Tein apteekin herkän testin ja siihen piirtyi heti viiva, vaikka ohjeessa käskettiin odottaa 10-15 min! Tämä ketju on maaginen! Ja pre-seed!! Ylistyssanoja sille. Nyt vaan yritetään toipua alkujärkytyksestä, tehdään uusi testi parin päivän päästä ja toivotaan, että viiva...
  10. rust

.

On siellä minunkin silmään viiva! Onnea!!! Pitäisköhän minunkin tehdä testi siis...
  11. rust

.

Onnea @Scoc!! Ja harmi että tuli nega @lilia88 Pahoittelut @Appelsiiniomena Minä en ole vielä edes testannut. On ollut niin kiireistä töissä viimeiset pari päivää, ettei ole käynyt mielessäkään koko vauva-asia. Josko huomenna sitten testais. Saa pitää peukkuja! Ei kyl oo mitään nippailuja...
  12. rust

.

Minäkin odotan kyllä viikonloppuun. Välillä alavatsaa hiukan kivistää, mut eipä oikein mitään muita oireita ole, joten en oikein usko positiiviseen testiin tässä(kään) kuussa
  13. rust

.

@yoona En tässä kuussa tuntenut ovulaatiota, mutta Natural Cycles sen löysi lämmönnousun perusteella. Parit ekat kuukaudet tikutin myös, mutta en saanut koskaan muuta kuin haalean viivan, tosin testasin vain aamulla (aikaisin) ennen töiden lähtöä. Ehkä ois pitäny testata illallakin töiden...
  14. rust

.

Yleensä siinä dpo 11-13 olen viimeistään testannut. Aiemminkin olen halunnut, mutta mies toppuuttaa :D
  15. rust

.

@lilia88 ja @Scoc, mennään näköjään samassa tahdissa! Jännää! Mulla ei oo tänäänkään ollut mitään tuntemuksia, eli alkaa kyl usko mennä tähän(kin) kiertoon.. Alkaa myös epäilyttää, että onkohan meissä jotain vikaa jommassakummassa (tai molemmissa) kun ei oo tosiaan koskaan näkynyt minkäänlaista...
  16. rust

.

Tänään on dpo6. Eilen nippaili alavatsassa ja yöllä olin tuntevinani kohdunsuulla sellaisen "sukkapuikkopiston". Mutta tänään ei ole yhtään mitään tuntemuksia.. Piinailut jatkukoon siis
  17. rust

.

Mulle Natural Cycles merkkasi maanantain (kp 11) ovulaatiopäiväksi lämpötilojen mukaan, eli tänään ois dpo2. Eli mut saa merkata huomisen listaan piinailijoihin ja dpo3
  18. rust

.

Ihana plussa-aalto täällä! Onnea! Toivottavasti on tarttuvaa ;) Itsellä nousi tänä aamuna lämpö reippaasti (yleensä nousee ovulaation aikaan pikkuhiljaa) ja Natural Cyclesin mukaan pitäisikin olla ovulaatio. En vaan tunne mitään. Voihan tuo lämpö johtua järkyttävästä migreenistäkin, joka iski...
  19. rust

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@syystyttö Onnea! Pakko kysyä, kun itselläkin yrityskerrat vaan lisääntyy, että teittekö jotain erilailla tässä kuussa? Luin näiltä palstoilta pre-seed liukkarista ja vadelmanlehtiteestä ja molemmat on meillä nyt käytössä ja luotto on kova. Pelottaa vaan, jos taas saa pettyä.
  20. rust

.

Jahas, tästä taitaa tulla lyhyt kierto, nyt jo oikea munasarja kipuilee.

Yhteistyössä