Hakutulokset

1. rust

Helmikuiset 2019

Mulla tiputteli 6. viikolla ja taas alkoi tiputella maanantaina kun oli 9+0. Paniikissa varattiin taas aika yksityiselle ultraan ja saatiin aika seuraavalle päivälle. Siellä se vaave heilui ja sydän sykki ja koko vastasi viikkoja. Kätilö näki kohdussa myös jotain, joka voisi olla verta ja sanoi...
  2. rust

Helmikuiset 2019

Jei, mulla on sama la omien laskujen mukaan! Itsellä pahoinvointiin vihdoin auttoi B6-vitamiini, jota saa syödä 3x25 mg päivässä. Tosin olen syönyt myös matkapahoinvointilääkkeitä lääkärin ohjeen mukaan, mikä on sallittujen lääkkeiden listalla täällä Tanskassa. Mulla oli kolme niin hyvää...
  3. rust

Helmikuiset 2019

Löydettiin viikonloppuna yksityinen kätilö, jonka luona voi käytä maksusta varhaisultrassa ja saatiin aika heti tälle aamulle. Siellä pieni sydän jo sykki ja koko vastasi 6+0 viikkoja! :love::love::love: Nyt on kyllä huojentunut olo. Ne vuodot tosiaan oli harmittomia.
  4. rust

Helmikuiset 2019

Tänään 5+6 Mulla kans jomottaa oikealta puolelta, mutta lisää verta ei ole tullut. Olen kyl ollut eilisestä lähtien vaakatasossa. Hirvittää töihin meneminen huomenna, kamala etominenkin koko ajan, vaikka oksentaa ei ole vielä tarvinnut
  5. rust

Helmikuiset 2019

Huh, tuon enempää ei verta tullut. Kun vielä tietäis, mistä/miksi sitä vuotaa
  6. rust

Helmikuiset 2019

Täällä alkoi taas tiputtelemaan/vuotamaan... Oikein tunsin ku jotain holahti jotain housuihin kaupungilla kävellessä. Etsin ekan vessan, että pääsen tarkistamaan ja se oli kirkasta verta. Pönttöön tuli lisää. Lähdettiin kotiin, eikä sillä välillä tullut lisää. Kotona tuli pönttöön muutama...
  7. rust

Helmikuiset 2019

Toinen yö kahden tunnin yöunilla. Eilen möykkäävät naapurit herätti klo 00:00, eikä uni tullut enää koko yönä. Jäin kotiin ja sain nukuttua aamupäivällä vähän. No senpä takia sitten viime yönä ei tullut uni kuin vasta kahdelta. Ja tunnin päästä mies herätti, kun hän luuli, että olen edelleen...
  8. rust

Helmikuiset 2019

Tänään enää pyyhkiessä aivan pikkasen rusehtavaa, eli vanhaa verta. Lääkäri teki eilen sisätutkimuksen ja näki vanhaa, tummaa verta kohdunsuulla, joka nyt siis varmaan tuli ulos. Mutta ei muuten voinut oikein sanoa mitään, kun raskaus on niin alussa. Eli eiköhän se ollut vain jotain harmitonta...
  9. rust

Helmikuiset 2019

Toisellakin vessareissulla tuli verta. Sain lääkäriajan iltapäivälle..
  10. rust

Helmikuiset 2019

O-ou, nyt huolettaa. Aamulla vessareissulla tuli pönttöön verta ja jotain pieniä limakalvonkappaleita ja paperiin jäi myös verta. Ei ole tullut pikkareihin asti. Tein myös ennen sitä uuden digitestin, koska odotin saavani jo sen 3+ tuloksen. Ekan tein siis viime viikon maanantaina (4+0) ja...
  11. rust

Helmikuiset 2019

Tänä aamuna tuli tasavahvat viivat testiin, jossa 25 mIU/ml herkkyys. 4+4 omien laskujen mukaan siis. Ja kaikki housut kiristää!
  12. rust

Helmikuiset 2019

Pahoittelut @syystyttö <3
  13. rust

Helmikuiset 2019

Neurologi, ehdottomasti. Gyne ja synnytyslääkäri ottaa varman päälle. Neurologilla on eniten tietoa migreenin hoidosta, myös raskaaana olevien. Voin kysyä siskolta neurologivinkkejä pk-seudulta
  14. rust

Helmikuiset 2019

@miisumaasu Täältä löytyy tietoa tulehduskipulääkkeistä raskauden aikana. Suosittelen menemään neurologin juttusille. Mun sisko sai toisella kolmanneksella luvan syödä sekä estolääkkeitä että jotain triptaania, ja ihan normaalinoloinen 3-vuotias hällä on nyt. Suosittelen myös migreenimyssyä...
  15. rust

Helmikuiset 2019

Huomasin jo eilen, että mun pitää jo kävellä eritavalla, kun tuntuu, että alavatsa painaa enemmän ja se heiluu erilailla :) Kävin tänään terkkarilla pissa- ja verikokeessa. Ja sain kuulla lisää tämän maan systeemeistä. Hän laski, että LA olisi vasta 22.2., ja tänään olisi 3+5, koska hän laski...
  16. rust

Helmikuiset 2019

Minä! Nukahdin eilen sohvalle klo 21. Nukahdin kyllä sänkyynkin myöhemmin, mutta sitten heräsin klo 3:30, enkä saanut enää unta kuin ehkä puol tuntia ennen kuin kello soi :sleep: Sama kävi toissayönä
  17. rust

Helmikuiset 2019

@Minä086 Mulla kans äsken ku istuin ja kumarruin liikaa eteenpäin
  18. rust

Helmikuiset 2019

Soitin aamulla omalääkärille (tässä maassa ei oo neuvolasysteemiä) ja meen huomenna verikokeeseen ja ens viikolla lääkärille! Sit kuulen lisää tämän maan systeemeistä. Viime yönä alkoi jomottaa vasemmalla puolella alavatsalla ja sitä jatkui on/off melkein koko päivän. Keltarauhanen? Lounaan...
  19. rust

Helmikuiset 2019

Clearblue digital sanoi tänään "Raskaana 2-3", niinkuin pitikin. Tänään siis 4+0. Kerrottiin molempien vanhemmille ja sisaruksille :) Bussin tärinä teki pahaa mut muita uusia oireita ei vielä ole
  20. rust

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Juotiin greippimehua laimennettuna vichyyn janojuomana miehen kanssa, kun on ollut niin lämpimiä päiviä viime aikoina. Eli ainakin 2 lasia päivässä. Löysin paikallisesta (en asu Suomessa) luontaistuotekaupasta vadelmanlehtiteetä ehtana tavarana. Siis iso pussi kuivattuja vadelmanlehtiä. Sitä...

Yhteistyössä