Hakutulokset

1. 3

Huhtikuiset 2021

Täällä alko 24/7-darra 6+3 ja helpotti 9+2. Nyt siis 10+3, vika viikko siis ollut huomattavasti parempi :) Ei edelleenkään maistu läheskään kaikki ruoka, mutta ei oo se huono olo koko ajan läsnä, hetkittäin kylläkin. Jopa normaali olo välillä jo! :)
  2. 3

Toukokuiset 2021

@Mohan mä kans huutelen huhtikuisista, että älä todellakaan vielä menetä toivoa ❤️ Itellä näytti vielä 5+4 digi sitä 2-3 vko ja paniikki iski. Lueskelin sit, että tosi monilla ei oo vielä edes 6+ viikoilla näyttänyt oikein sitä 3+ ja päätin, etten testaa enää yhtäkään. Kaikki oli hyvin...
  3. 3

Toiveissa vauva 2021

Ite kävin puhdin kautta testaamassa kesäkuussa ja oli tosi kätevä! :) Mullahan tosiaan oli viitearvojen alapuolella ferritiini ja söin sit reilun 1 kk rautaa päivittäin 100mg ennen plussaa. En oo vielä uusiks mittauttanut, mutta nyt raskauden alussa sanottiin neuvolaan soittaessa, että pitäis...
  4. 3

Huhtikuiset 2021

Mä oon menossa rv10+3 :) Muistelin kans, että sanottiin meillä, että mielellään 10+ -viikoilla, mutta en muista varmaksi. Ja jos sulle on toi aika sanottu, niin eiköhän se ihan ok oo! (y) Tervetuloa @Lani ja @Eliima ❤
  5. 3

Huhtikuiset 2021

Mitä ihmettä, et joutuisit maksaan ite, jos sairaalan moka:eek::mad: Varmasti joo vähän epäilyttää..:rolleyes: Onneks neuvolassa kuitenkin sujuu hyvin ja kivoja työntekijöitä:giggle:
  6. 3

Toiveissa vauva 2021

Täälläkin kaikki peukut pystyssä ja sormet, varpaat ja kädet ristissä ❤️ Toivotaan parasta! Ja tietty et seuraavasta inssistä se plussa teille tulis, eikä tarttis IVF:ään edes alkaa säästämään :love: ❤️
  7. 3

Huhtikuiset 2021

Tervetuloa mukaan❤️ On yksityinen ja salainen facebook-ryhmä, ei siis löydä haulla eikä kukaan nää, että liityt siihen. Laita viestiä @saasoo :lle, jos haluat mukaan :)
  8. 3

Huhtikuiset 2021

Ei menny täälläkään useampaan viikkoon mikään proteiini.. Nyt pystynyt vähän alkaa maistelee, esim. eilen kanasubii :D Ja oon kyl just syönyt sitä mitä mieli tekee, vaikka välillä epäterveellistä onkin. Neuvolahoitajakin sanoi, että kun on paha olo niin syö mitä pystyy, et saa sitä energiaa...
  9. 3

Huhtikuiset 2021

Mäkin edelleen täällä käyn kaikki lukemassa, vaikka pääosin facessa kirjoittelen! :) Täällä oireet on aikalailla sitä samaa, mitä ollut vikan kuukauden. Eilen ja tänään ollut olo parempi kun viimeiseen kolmeen viikkoon, saanut syötyä eikä olo ihan niin heikko. Tietty heti herää huolikin, että...
  10. 3

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei näyttänyt vielä 5+3/5+4 tota 3+.. Paniikkihan siinä tuli, mutta sen jälkeen en enää testannut, vaan päätin oottaa varhaisultraan ja siellä kaikki oli hyvin❤️ Sillon luin netistä, että monilla näyttänyt vasta 6-7 viikoilla ton 3+, vaikka kaikki ois hyvin. Ei ilmeisesti oikeen...
  11. 3

Toiveissa vauva 2021

Mulla ainakin just siinä ~dpo7 oli niitä alavatsajuilimisia ja säteili nivusiinkin:sneaky:;) Toivottavasti siellä nyt plussa tulossa❤️
  12. 3

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli alaselkäkipu ihan ekoja raskausoireita ja edelleen ajoittain tuntuu, rv8+6 :)
  13. 3

Huhtikuiset 2021

Mulla ainakin autto se, ettei enää testannut ❤️ Olisin vaan mennyt ihan paniikkiin, jos ei myöhemminkään olis näyttänyt sitä 3+..
  14. 3

Huhtikuiset 2021

Mulla varhaisultrassa koko vastas sillein, että tosiaan vielä viikolla 5+3/5+4 tuli se 2-3. Joillain vaan se hormoni nousee hitaammin :) ja joillain se tosiaan näyttää jo heti 5+0 eli paljon vaihtelua!
  15. 3

Huhtikuiset 2021

Mä en saanut vielä 5+4 ja sit en enää halunnut testata, kun aiheutti vaan turhaa stressiä:( Nyt varhaisultrassa oli kuitenkin kaikki hyvin❤ Just tolla facebook-ryhmässä oli puhetta ja muutenkin oon lukenut netistä, että se ei välttämättä näytä kaikilla sitä 3+ ees jollain 6-7 viikoilla, vaikka...
  16. 3

Toiveissa vauva 2021

No tää just :D Kun tuntuu, että eri ihmisillä eri testit antaa turhia haamuja. Ehkä vaan parasta testata useammalla eri :D Mut eiköhän tosiaan se digi oo nimenomaan se luotettavin (y)
  17. 3

Toiveissa vauva 2021

Ilmeisesti vähän vaihtelee ihmisestä riippuen, mutta mulla tää ei oo ikinä näyttänyt haamuja ja nyt kun oon raskaana, niin näytti selvän viivan siinä dpo13-15 :) https://www.apteekki.fi/apteekki-tuotesarja/laitteet-ja-tarvikkeet/apteekki-raskaustesti-ultra.html
  18. 3

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli about dpo7-10 kipua/paineentunnetta kohdun ja munasarjojen kohdalla, se oli sellasta et mietin et jos ei plussaa tuu, niin pitää mennä gynelle tutkiin, että mitä on, kun ei ikinä ennen oo ollut tollasta. Se oli selvästi nimenomaan noilla kohdilla ja erilaista kun menkkakivut, mitkä...
  19. 3

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli myös alaselkäkipu ihan ekoja raskausoireita :X3: Toivottavasti sielläkin plussa tulossa ❤️
  20. 3

Toiveissa vauva 2021

Pakko mainita, että mulla oli kans plussakierrossa se, että oli tosi tyyni ja rauhallinen mieli, eikä tullut missään kohtaa sitä PMS-kiukkua :love: Toivottavasti @Alinna86 sulla nyt alkaa plussa vahvistua ja saatte pienen toukokuussa syliin! Peukut pystyssä täällä (y)❤️

Yhteistyössä