Hakutulokset

1. 3

Huhtikuiset 2021

Oi ihania uutisia ❤️ Täällä huono olo eskaloitu eilen ihan yllättäen oksuks.. Oliko nyt kolmas vai neljäs kerta. Sinänsä siis helpolla päässyt, mutta kun oli jo parempi olo parin viikon ajan, niin miks tää tuli nyt takas :D
  2. 3

Huhtikuiset 2021

Lakritsi/salmiakki täällä pahin.. Alkaa kuola valua, kun vaan ajattelen :D Ja kieltämättä, kun ite en juo kahvia, niin välillä noissa aamuvuoroissa huonojen yöunien jälkeen haaveilee energiajuomasta.. Ja sushi, koska se on lemppariruokaa. Mut kyllä tän seuraavat vajaa 7 kk pärjää ihan hyvin...
  3. 3

Toiveissa vauva 2021

Paljon paljon onnea ja tarrasukkia @Kasikuus ❤️❤️❤️ Ihania uutisia! Toivottavasti nyt saatte pienen vihdoin syliin kaikkien koettelemusten jälkeen :love:
  4. 3

Toiveissa vauva 2021

Pakko tulla jakamaan, että mulla nousi lämpö tosiaan vasta dpo14, sitä ennen oli oviksesta eteenpäin jotain 36.6 koko ajan ja vasta tosiaan plussapäivästä eteenpäin ollut siellä 36.9-37.2 :) Eikä mua oo pahemmin paleltunut koko alkuraskaudessa! Enemmän sillon alussa oli kuuma :D Toivotaan sinne...
  5. 3

Huhtikuiset 2021

Mulla normaali lämpö sellasta ~36 ja nyt on ollut päivää ennen plussausta alkaen lämmöt 36.8-37.2, että eiköhän se ihan normaalia oo, että nousee :) Mietin kyllä kanssa, että onko koko raskauden vai laskeeko jossain kohtaa. Mutta eipä se haittaa, kun ei oo mitenkään kipeä olo kuitenkaan...
  6. 3

Kiinnittyminen, plussaus

Mulla tuli pyyhkiessä aivan pieni tippa kirkasta verta dpo7 ja siitä viikko eteenpäin tuli plussa❤ Edit. Sillon oli myös koko päivän juilimista ja vihlomista kohdussa, munasarjoissa ja nivusissa.
  7. 3

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille❤️ On tää kyllä itestäkin hämmentävää, että näin pitkällä jo ollaan! Justhan oli heinäkuu ja tuli se plussa! Vaikka toisaalta taas tuntuu, että aika menee tosi hitaasti :D Varsinkin nyt kun odottaa vaan tota ens viikon nt-ultraa ❤️
  8. 3

Huhtikuiset 2021

Mulla jotenkin töissä on niin paljon hommaa, että ne päivät on mennyt yllättävän hyvin! Ei oo ehtinyt keskittyä siihen huonoon oloon. Mulla ei tosin oo oksennusta tullut kun kaks kertaa ja sillon en oo ollut töissä (y) Pahin olo on ollut aamuvuorossa ja sen jälkeen pahentunut vaan kotona...
  9. 3

Toiveissa vauva 2021

Kiitos paljon ❤️
  10. 3

Toiveissa vauva 2021

Mä voin tolta huhtikuisista tulla kertomaan, näitä itekin lueskelin niin paljon piinaillessa:X3: Mulla ei ollut plussakierrossa vitamiinien lisäks mitään kikkoja käytössä. Söin siis foolihappoa, d:tä, b:tä ja rautaa (kesäkuussa ferritiini 27). Olin just edellisten menkkojen aikana päättänyt...

Yhteistyössä