Hakutulokset

1. 3

Haaveena vauva 2023

Miten muuten te joilla useampi raskaus takana? Onko eronneet paljon oireet, kun vertaa raskauksia tai kun vertaa keskenään tyttö- ja poikaraskauksia? ☺️
  2. 3

Haaveena vauva 2023

@Kirahvi-Koo kyseli niitä raskausoireita, niin aiemmasta unohtu mainita, että pieni tippa tuli kiinnitymisvuotoa ja sen päivän ja seuraavan oli sellasta outoa jomottelua ja nippailua kohdun ja munasarjojen alueella. Se jatku myös sillä seuraavalla viikolla ja muistan, kun ajattelin, että jos nyt...
  3. 3

Haaveena vauva 2023

Mulla oli alaselkäkipua, yhtenä päivänä sellanen huono olo & huimaus -kohtaus ja sit just toi, että yleensä menkkoja ennen tiputteli muutaman päivän ja sillon ei mitään! Ja eihän ne sieltä alkanutkaan 🤭 ☺
  4. 3

Haaveena vauva 2023

Meillä tosiaan piti kesällä jättää ehkäisy, mutta tässä oli nyt yks päivä, kun jotenkin päädyttiin touhuileen ilman ehkäisyä ja sovelluksen mukaan oli just ovis sillon 🙈 Tosin edelliset menkat alko normaalia aiemmin (olisko helmikuussa sairastettu korona sekoittanut), joten veikkaan et ovis oli...
  5. 3

Haaveena vauva 2023

Moikka! Kaipa mäkin voisin liittyä mukaan keskusteluun, vaikkakaan en vielä varmaan mitenkään kovin aktiiviseksi☺ Meillä siis maaliskuinen -21 eli nyt kuun lopussa vuoden täyttävä poika❤ Sillon, kun häntä alettiin yrittää keväällä 2020, niin keskustelin paljon täällä ja oli niin tärkeä...
  6. 3

Haaveena vauva 2022

Edelleen käyn täällä välillä kurkkimassa tuttujen kuulumisia ja ai vitsi mihin aikaan tulin käymään! @Alinna86 miljoonasti onnea ja toivon niiiiiin paljon, että nyt menee kaikki hyvin ja saatte pienen syliin ❤️❤️❤️ Tsemppiä myös kaikille muille:love:
  7. 3

Helmikuiset 2022

@minttuni pitkästä aikaa tulin kattomaan mitä tutuille nimimerkeille kuuluu ja siis kuinka onnelliseksi tulin sun plussasta! ❤ Paljon onnea odotukseen:love:
  8. 3

Syyskuiset 2021

Huutelen taustalta huhtikuisista, että pahimmissa oloissa parasta oli jonkun aikaa pakkasessa olleet kohmeiset viinirypäleet :D:love:
  9. 3

Toiveissa vauva 2021

No joo, päätin jo yrittämisen alussa, et testaan aikaisintaan päivää ennen menkkojen poisjääntiä :D Varmasti menee muutama päivä kiinnittymisestä, et näkyy, niin älä ainakaan pety, jos ei huomenna näy :) Kovasti tsemppiä!❤️ Käyn täällä kurkkimassa miten käy:X3: Ja kovasti toivon kaikille...
  10. 3

Toiveissa vauva 2021

Mä en alkanut ikinä testaa kauheen aikaisin. Testasin ekan dpo13 illalla jostain tunnin rakossa olleesta pissasta ja tuli ihan todella todella haalea haamu, mihin en todellakaan uskonut tai luottanut :D Sit dpo15 aamupissasta ihan selkeä vaaleanpunainen viiva, mikä ei jättänyt miettimisen varaa ❤️
  11. 3

Toiveissa vauva 2021

Mä uskon, että mulla oli kiinnittyminen just dpo8 :) En siis tikuttanut, mutta melko varma oon oviksesta. Ainakin kaikissa ultrissa vastannut kooltaan juurikaan siihen sopivaa. Toivotaan parasta sinne :X3: 3milia + bebe 29+5 ❤️
  12. 3

Toiveissa vauva 2021

Meillä oli plussakierrossa sillein, että harrastettiin seksiä sunnuntaina ja sen jälkeen arkiviikko ilman ja sit perjantaina tai lauantaina tärpännyt ❤️ Perjantaina ainakin kaikkien ultrien koon mukaan :X3:
  13. 3

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli dpo 7 tai dpo 8, en oo satavarma kumpana oli ovis :)
  14. 3

Toiveissa vauva 2021

Täällä oli ehkä selkeämmät pms-oireiden puuttuminen, tiputtelun poissaolo (alkoi yleensä 2-3 päivää ennen menkkoja), viikkoa ennen plussaa parin päivän outo juiliminen alavatsalla ja nivusissa + pienen pieni tippa verta (kiinnittymisvuoto?), suht runsas valkovuotoo ja alaselän kipuilu. Lisäks...
  15. 3

Missä elämäntilanteessa tulit raskaaksi?

Koronan takia lomautettu keväällä, mutta silloin aloitettiin yrittäminen, vauvakuume iski :X3: Pari kuukautta myöhemmin irtisanominen, mutta samantien uusi työpaikka löydetty. Positiivisen testin tein 2 viikkoa työnaloituksesta eli tärpännyt oli just pari päivää ennen uusien töiden alkua ❤...
  16. 3

Heinäkuiset 2021

Namituvalla on ne rakkaussalmiakit, missä ei oo glykirritsiiniä ja ne on sellaisia tosi suolaisia! :giggle:
  17. 3

Toiveissa vauva 2021

Mä nään kyllä :love:
  18. 3

Toiveissa vauva 2021

Pakko tulla sanomaan, et itellä tuli heinäkuussa selkeä plussa aamulla dpo15. Testasin dpo13 illalla jostain tunnin rakossa olleesta pissasta ihan vitsillä pregcheckillä (25) ja siinä näky ehkä joku viivanpaikka, ei paljoo kummempaa ja en siitä kyl innostunut vielä yhtään:D Eli varmaan voi vielä...
  19. 3

Elokuiset2021

Pakko tulla huhtikuisista huuteleen, että itse en saanut digiin 3+ vielä viikoilla 5+4, sen jälkeen en ees yrittänyt enää. Ja kaikki täällä hyvin ja mennään viikoilla 23+5 ❤️ Et ei kannata turhaan panikoida, jos digi ei näytä sitä mitä "pitäis" :) Ihanaa alkuraskautta kaikille! :love:
  20. 3

Toiveissa vauva 2021

Voi @Alinna86 itku tuli, kun noi uutiset luin :cry: Paljon voimia sinne, ei oo sanoja ❤️

Yhteistyössä