Hakutulokset

1. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Hei, täällä kans yks plussannut :love: eilen tein iltapissasta haalean plussan ja tänä aamuna Apteqin testin ja cb:n :geek: laskujen mukaan la olis 5.9.20! Paljon onnea muillekin plussanneille ja tarrasukkia paljon matkaan :love:(y):p
  2. Babyfever1

Haaveena vauva 2020

Tässä mun tämän aamuiset :love: eli dpo 13. Puikko on Apteqin testi, herkkyys 10;
  3. Babyfever1

Haaveena vauva 2020

@höpsykkä @marrrsipaani Kiitos :love::love: pitää vaan toivoa, ettei tää oo vanha kunnon haamu...:censored: vaikka sydän kuinka sanoo, että kyllä se vaan plussalta näyttää:love:
  4. Babyfever1

Haaveena vauva 2020

Vähän oudosti tuolla ohjeissa sanottu o_O joko 10 tai 20... :LOL: luulen että 10!
  5. Babyfever1

Haaveena vauva 2020

Kiitos :love: tää on töistä "lainattu" testi, sellainen kuin Biosynex :LOL: kasettitesti... Ja sinulle myös tuhannesti onnea :love:(y):)
  6. Babyfever1

Haaveena vauva 2020

Äsken tein muutaman tunnin iltapissasta testin, vaikka tarkoitus oli testata vasta aamulla :whistle:Huhhuh, alkoi hieman jännittää!! Aamulla uusi testi vielä :rolleyes: Tänään dpo 12...
  7. Babyfever1

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ja tällänen vielä 5min myöhemmin:geek:
  8. Babyfever1

Mulle tuli äsken tällänen...hyvin ristiriitainen olo, kun luo jo vähän toivoa, mutta niin monta kertaa on saanut pettyä noihin haamuihin että....
  9. Babyfever1

No onpas hyvin outoa o_O onko aiemmin menkat tulleet säännöllisesti?
  10. Babyfever1

Voi ei:cry: olen pahoillani! Tsemppiä seuraavaan kiertoon :love:(y)
  11. Babyfever1

Mie en jaksa luottaa enää yhtään noihin haaleisiin viivoihin, kun tuntuu että niitä tulee melkein kaikille ja lopulta eivät kuitenkaan tarkoita mitään... Tai niillä tarkoittaa, kenellä tärpännyt, mutta suurin osa joutuu kuitenkin pettymään :( Ananas90, Masu90, Minni-83, Ruska82, onko viivat...
  12. Babyfever1

Mulla käynyt samalla tavalla aiemmin, että ensin näkyy viivaa haaleasti, mut sit sen häviää... :cry: ihan pyllystä....
  13. Babyfever1

Minusta kyllä näkyy jo aavistus punaistakin, eikä vaan pelkkä viivanpaikka (y):love: toivottavasti vahvistuisi vielä viivat!! :)
  14. Babyfever1

Ihanaa, tuhannesti onnea ja tarrasukkia :love: No ne menkkatuntemuksethan on just yks selvä raskausoire :)(y)
  15. Babyfever1

Ei oo totta :( kylläpä tuo rfsu näytti jo hyvältä...ihme haamuja ja selviä viivanpaikkoja nyt näkynyt, eikä siltikään mitään :cry:
  16. Babyfever1

Aavistus näkyy jotain, mie niin pidän sulle peukkuja (y)(y):love:
  17. Babyfever1

No tässä kyllä näkyy jo ihan punaistakin väriä, pidetään peukkuja että olis plussa (y) tuu päivittelemään väliaikatietoja! :)
  18. Babyfever1

Ovis tuloillaan :love:
  19. Babyfever1

Jippii, aika hyvältä näyttää, pidetään peukkuja että vahvistuisi tuosta (y)(y) tuu päivittelemään!!
  20. Babyfever1

Toivon kovasti voimia ja tsemppiä yritykseen :love: ootteko kauan yrittäneet?

Yhteistyössä