Hakutulokset

1. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Tän aamuinen testi alin, joka on rfsun 25 (dpo 16), sen yllä pc 25 (31.12, dpo 14), sit 2. ylhäältä Apteq 10 (30.12, dpo 13) ja ylin Biosynex 10 (29.12, dpo 12). Kivasti vahvistunut :love: mulla ei edelleenkään muita oireita kun menkat jääny pois (Flon mukaan tänään pitäis alkaa, mutta kun ovis...
  2. Babyfever1

Syyskuiset 2020

@Nessu87 Joo, sama, et pitäis vaan yrittää ottaa iisisti o_O mut kun ei voi :ROFLMAO: kävin hakemassa rfsu:n luiskoja lähikaupasta, no ajattelin huomenna testaa ja la aamulla niillä ja ma aamulla Digi! :whistle: Toivottavasti sunkin aavistuksen haalistuminen oli vaan joku ihan normi juttu! Oliko...
  3. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Yritin jo su ja ma testata raskautta ovistestillä, kun olen kuullut, että sillä voisi saada plussan jo ennen kuin rask.testi näyttää plussaa...itse en ole aiemmissa raskauksissa testannut, mutta nyt tässä viimeisessä halusin testaa, ku oli vielä testejä jäljellä. Ne su ja ma luiskatestit näytti...
  4. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Paljon onnea :love: oliko sulla ihan joku ehkäisin käytössä? Kerro sit vielä mones lapsi ja mikä synn.sairaala, niin lisään nekin listalle :)(y)
  5. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Olihan se sulle ok, että mie tein tuon listan? :D No tänään on kyllä väsyttänyt aika huolella, en edes muistanut aiemmista, että tosiaan näin aikaisin olis sekin jo alkanut :censored: alavatsalla tuntemuksia, ei muuta :love:
  6. Babyfever1

Haaveena vauva 2020

@marrrsipaani Meillä sama, että miestä ei todellakaan saa tuosta vaan aina syttymään. Yleensä olenkin ennakkoon "varoittanut" tulevasta seksiviikosta, jolloin saa pökkiä niin paljon kun vaan jaksaa :LOL: tästä plussakierrosta oltiin harrastettu ed. päivänä ovisplussasta ja ovispäivänäkin...
  7. Babyfever1

Haaveena vauva 2020

@amadecasa @Shibali Kiitos paljon :love::love:
  8. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Jep! :whistle: mikä sairaala on SOITE? Ei kuulosta yhtään tutulle?:rolleyes:
  9. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Tosi hyvät viivat (y) mie varasin jo ajan varhaisultraan :LOL: kahdesta aiemmastakin oon käynyt, joten niin nytkin :whistle:
  10. Babyfever1

Haaveena vauva 2020

Tosi hyvin on vahvistuneet kahdessa päivässä :love:(y)(y) miekii hain pari liuskaa kaupasta, et testailen myös tässä lähipäivinä pariin otteeseen vielä :whistle::LOL:

Yhteistyössä