Hakutulokset

1. Babyfever1

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No kyllähän tuo nyt jo minusta haamuplussalta näyttää :love:(y) oletko milloin viimeksi testannut?
  2. Babyfever1

Syyskuiset 2020

@kaksipluskaksi Oikein paljon onnea plussasta ja tervetuloa :love::love: joo, tuolla lasketulla on tänään 6+0 (y) Laitoin sinutkin 1. sivun listalle :)
  3. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Se on just näin :LOL: nyt olen kyllä yllättäen rauhoittunut ihan täysin ja pe tai la ajattelin vielä digin tehdä, jos sain 3+ tuloksen jo siihen :love: tosi hyvin kyllä sun hcg noussut ja kuin ihanaa että sun mies on noin fiiliksissä (y):love:
  4. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Täälläkin turvottaa :D:cautious: yritän tunkea mahan vaan farkkuihin ja käyttää neuleita :LOL: hiton ahdistavaa!!
  5. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Tervetuloa @Sannuliini* ja onnea paljon :love: lisään sinut 1.sivun listalle, kerros myös synn.sairaala, jos haluat :)
  6. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Minä asun Tornionmäessä :)
  7. Babyfever1

Syyskuiset 2020

@Wintersun oliko se niin, ettet vielä halunnut listalle vai olenko vaan unohtanut lisätä sut? (n):oops::D
  8. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Mie sain tänään jo melkein "leffaviivat" :love: Varmaan sen yhden digin vielä teen ja sit yritän rauhoittua testailujen kanssa :LOL::rolleyes:
  9. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Joo Flo ihan huono, miekii käytä eniten Preglifea ja Layettea! (y) Ihanaa, kun saatu tänne lisää porukkaa :love: @ttyyne Onnea! Toivottavasti saat jutteluapua neuvolasta! Mullakin 2sta aiemmasta plussan jälkeen tullut pieni ahdistus vähäksi aikaa, mutta ei ehkä näin voimakkaasti...nyt, ihme ja...
  10. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Kyllä mullakin välillä nuo ajatukset tulee aika voimakkaasti mieleen, mutta yritän vaan järestään sivuuttaa ne ja ajatella, että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan...ja kun kerta mitään oireitakaan (vuotoja, kipuja) ei ole! ❤️
  11. Babyfever1

Syyskuiset 2020

@Wintersun hyvä hcg-arvo (y):love: ja viivat myös!! Mulla oli hätävarana Sofi-luiskoja, mut ai juma kuinka huonoja ne on. Sain tänään paljon himmeämmän tuloksen kun eilen rfsu:lla...tai toivottavasti oli vaan testistä kiinni :censored: laitan vielä kuvankin: eli punainen on eilinen rfsu ja...
  12. Babyfever1

No sehän on ihan selvä plussa :love:(y)(y) onnea!!
  13. Babyfever1

Tänään jo tälläinen tulos :love::love:
  14. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Tervetuloa @Minouche ja @cindra syyskuisiin, onnea :love::love: lisään teidät listoille tai lisään sit @Minouche n kun kerrot lasketun, monesko lapsi ja synn.sairaalan ;) @jokuvakn206 hyvin näyttää sullakin viivat vahvistuvan (y) mie teen huomenna toisen digin, jos tulis jo "raskaana 2-3"...
  15. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Mullakin hyvää tahtiin vahvistuu viivat, yllä eilinen ja alla tämän päiväinen :love: Molemmat on rfsu 25, dpo 17
  16. Babyfever1

Syyskuiset 2020

@Wintersun Tosi hyviltä viivat näyttää jo :love:(y) @Nessu87 joo, minäkin olen jo jättäytynyt haaveilijoista, kun en halua että kukaan pahoittaa mieltään raskausjutuilla:cautious:
  17. Babyfever1

Syyskuiset 2020

En viitsi vielä soittaa neuvolaan, kun olen itse siellä töissä :LOL: saatan soitella vasta varhaisultraan jälkeen, jonne mahdollisesti menisin...se on vielä kuitenkin vähän harkinnassa, kun ei raaski älyttömyyksiä siitä maksaa (n) Meillä yleensä käydään neuvolassa rv 7-8, mut sehän on vaan...
  18. Babyfever1

Syyskuiset 2020

No ei kyllä epäselvyyksiä tuosta (y):love: hienosti on edelleen vahvistunut!!
  19. Babyfever1

Syyskuiset 2020

Koita juoda illalla mahd. vähän ja pidätät niin pitkään kun jaksat, et pissa on varmasti myös sellasta tummaa! Tuu sit tänne kun siltä tuntuu, myö täällä odotellaan sinua :love::p
  20. Babyfever1

Syyskuiset 2020

@Ainulii toivottavasti selviäisit oksentamatta kuitenkin! Vaikka onhan noi niin selkeitä oireita, ettei joo paljon testejä tarvii tehdä :LOL::love: @Nessu87 ihana sun mies :love: munkin mies ollut aina aika varovainen joka raskauden alussa, mut nyt kyllä jo aika innoissaan on ja miettii tulevaa...

Yhteistyössä