Hakutulokset

1. jassåå

mikä teidän kuppikoko on?

65f-g tai 60g-h
  2. jassåå

The ketju

ääh... kuin musta tuntuu, etten kelpaa tällasena :( Miten joku ihminen voi saada mut tuntemaan näin, ei taida olla kovin hyväksi mulle toi ihminen.
  3. jassåå

Murskaavinta mitä sinulle on sanottu?

mä olin just synnyttänyt 2-viikkoa sitten kuin mies(nykyään ex) sanoi, että mahalle pitäs tehdä jotain, eikä se ollut mitenkään iso tms. huomautteli muutenkin jos kropassa oli josain jotain "ylimääräistä".
  4. jassåå

The ketju

http://www.youtube.com/watch?v=j4y-RzVGrHg :heart:
  5. jassåå

Mieluisin juomasi?

Olut!
  6. jassåå

The ketju

huomenna otan kaiken ilon irti :D, ja onhan tätä molemmat kovin odottanut, ollut järjetön ikävä. Mä olen sen kyljessä kiinni kuin liimattu, enkä hievahdakkaan viereltä :)
  7. jassåå

The ketju

mulla on järrkyttävä halipula :D mut huomenna onneksi tuokin tulee korjattua... ja jokin muukin asia :rolleyes: mut sit taas viikon jälkeen iskee karu totuus, eikä näe moneen viikkoon(tai 2 viikkoakin tuntuu siltä) : / kun ei olis niin kauhian pitkää välimatkaa...
  8. jassåå

Kalsarikänniketju :)

voi, kun tekis mieli :) mulla olis 2 olutta ja konjakkia, sekä karpalovodkaa(olis muuten karpalomehuakin). Jos sitä pari maistelis... yhden jokasta makua :D
  9. jassåå

The ketju

kyl tuli vedettyä kunnon treenit, huomenna sattuu paikat :D
  10. jassåå

G: Oletko asioinut seksikaupassa?

olen useasti, ihan paikan päällä ja netissäkin...
  11. jassåå

Mikä biisi osuu sinuun juuri nyt?

http://www.youtube.com/watch?v=PPkOYbiJlPQ :D
  12. jassåå

Ahh,

joo, huomenna on todellakin aah, aah, ahh... jne. itseasiassa koko viikko :whistle:
  13. jassåå

The ketju

niin käy joo :p
  14. jassåå

The ketju

joo, mikäs siinä olis "loikoillessa" :D
  15. jassåå

The ketju

mä en tiedä mihin ihmeeseen olen lupautunut :D "Treeni ei ole kunnon treeni, jos ei veri maistu suussa ja nenästä purskahda verta, eikä tule kovaa kivun tunnetta!" :laugh: niin, että tollaselle... saan mä kyllä hellyyttäkin :heart:
  16. jassåå

The ketju

en oo varma hoituuko lekottelu :D on luvassa niin paljon aktiviteettia, et ton reissun jälkeen menee varmaan viikko sängyn pohjalla :D
  17. jassåå

Maistuisiko?

eipä oikeen, mä en syö leipää enää ollenkaan :| tai vois maistuakki, jos haluisin masun kipeeks...
  18. jassåå

The ketju

Moi vaan teillekkin pitkästä aikaa! :D mä lähen huomenna mökkeilemään mun personal trainerin kanssa, ja luvassa on kaikkea kivaa ja väemmän kivaa(ultimaattista hikitreeniä)...
  19. jassåå

Ihania mekkoja!

mulla olis parit otolliset juhlat kesällä :)
  20. jassåå

Tyhmä kysymys imetyksestä ja rinnoista

mä olen kahta lasta nimettänyt: ekaa 6kk, tokaa 11kk, ja olihan imetyksen jälkeen tissit tyhjät, mutta n. 4kk imetyksen jälkeen taas kiinteät, eikä roiku(palautui entisiin mittoihinsa). Joillain voi muuttua radikaalisti, mutta mä en ajatellut että sen olisi ollut väliä, jos tissit ois menny...

Yhteistyössä