Oltiin muksujen kanssa melkein koko päivä luontopolulla, sit katsottiin yhdessä Basil hiiri :D mä olisin jo ihan valmis nukkumaan, mut sitä ennen taidan mennä vaahtokylpyyn...
En ikinä. Mulle on useasti yritetty tuputtaa alkoholia raskausaikana:"Ei se yksi/tilkka haittaa." Mulla on täysin nollalinja raskausaikana. Mielestäni on typerää ottaa turhia riskejä- sama koskee tupakointia.
Ei saa hoitoon, ellei henkilö itse halua. Paitsi jos on vaaraksi itselleen tai muille... Suomessa saa käytännössä juoda itsensä hengiltä, jos haluaa :(
Hei! Mä liityn kanssa joukkoon: LA on 4.6 :) Mulla on jo ennestään 2 tyttöä: 3 ja 6 vuotiaat, ikää mulla on 30-v. Hiukan on epätodellinen fiilis, kun on takana 2-vuotta yritystä. Ainoa raskausoire on kipeät tissit ja omituinen olo(kuin olisi pienessä hiprakassa kokoajan), ja huimausta on ajoittain.
en mä kaikkia voi antaa, enkä syödä yksinkään, tarttee lapsillekkin säästää :D noh, huomenna kumminkin menossa torille hakemaan herneitä, niin eiköhän sieltä mansikoita lisää saa :p
olenhan mä, kun ajattelin etten kelpaa kellekkään :) Nyt ei enää pelota, vaan haluan löytää rinnalleni fiksun ja mukavan miehen, mutta ei mulla mikään kiire ole...
:wave: :D
ei ainakaan baarista, koska niitä en harrasta, mutta:ruokakaupasta, lenkkipolulta, maastosta pyöräilemästä, punttikselta tai nyrkkeilysalilta