Hakutulokset

1. jassåå

Mitäs teillä tehdään tänään?

Oltiin muksujen kanssa melkein koko päivä luontopolulla, sit katsottiin yhdessä Basil hiiri :D mä olisin jo ihan valmis nukkumaan, mut sitä ennen taidan mennä vaahtokylpyyn...
  2. jassåå

<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

mä laitoin sähköpostia :)
  3. jassåå

Joo, mä haluun kans FB-ryhmään! :)
  4. jassåå

Odottava äiti, otitko muutaman siiderin?

En ikinä. Mulle on useasti yritetty tuputtaa alkoholia raskausaikana:"Ei se yksi/tilkka haittaa." Mulla on täysin nollalinja raskausaikana. Mielestäni on typerää ottaa turhia riskejä- sama koskee tupakointia.
  5. jassåå

Alkoholisti hoitoon,mutta miten?

Ei saa hoitoon, ellei henkilö itse halua. Paitsi jos on vaaraksi itselleen tai muille... Suomessa saa käytännössä juoda itsensä hengiltä, jos haluaa :(
  6. jassåå

kenen julkkiksen näköiseksi teitä on sanottu?

Angelina Jolie, usea eri taho sanonut samaa...
  7. jassåå

Hei! Mä liityn kanssa joukkoon: LA on 4.6 :) Mulla on jo ennestään 2 tyttöä: 3 ja 6 vuotiaat, ikää mulla on 30-v. Hiukan on epätodellinen fiilis, kun on takana 2-vuotta yritystä. Ainoa raskausoire on kipeät tissit ja omituinen olo(kuin olisi pienessä hiprakassa kokoajan), ja huimausta on ajoittain.
  8. jassåå

The ketju

en mä kaikkia voi antaa, enkä syödä yksinkään, tarttee lapsillekkin säästää :D noh, huomenna kumminkin menossa torille hakemaan herneitä, niin eiköhän sieltä mansikoita lisää saa :p
  9. jassåå

The ketju

ei oo enää ku jätskii ja mansikoit... söin just kerrosaterian+ 2 juustohampurilaista, koht siirryn ton jäätelön kimppuun...
  10. jassåå

Oletteko pelänneet koskaan että ette löydä uutta kumppania?

olenhan mä, kun ajattelin etten kelpaa kellekkään :) Nyt ei enää pelota, vaan haluan löytää rinnalleni fiksun ja mukavan miehen, mutta ei mulla mikään kiire ole...
  11. jassåå

The ketju

Oih! Pimenevät kylmät syksyiset illat, kynttilöitä, ja jonkun ihanan miehen kainalossa- siinä olis niin hyvä olla :heart:
  12. jassåå

The ketju

Mitäs täällä tapahtuu/ on tapahtunut :o kyllä on taas ihan pihalla, kun hetken ollut pois...
  13. jassåå

Mistä yh-isälle kiva nainen?

Joo, Yv:tä voi laittaa :)
  14. jassåå

Mistä yh-isälle kiva nainen?

:wave: :D ei ainakaan baarista, koska niitä en harrasta, mutta:ruokakaupasta, lenkkipolulta, maastosta pyöräilemästä, punttikselta tai nyrkkeilysalilta
  15. jassåå

Perjantain pärstäkuvaketju?

kyllähän se piristäisi, jos ne miehetkin uskaltautuisivat kuviaan laittamaan :rolleyes:
  16. jassåå

Sulle sopii otsahiukset tosi hyvin :)
  17. jassåå

Joo, mustakin alkaa tuntua siltä, etten halua olla yksin loppuelämääni :D en ole menettänyt täysin toivoa miesten suhteen :)
  18. jassåå

The ketju

Turku :)
  19. jassåå

mikä ihmeen petolintu :o kaunis nainen! :)
  20. jassåå

Perjantain perinteiset

eijolee... vielä, vaatteet on kyllä: mustat lyhyet shortsit ja keltainen hihaton paita. Myöhemmin on lasissa 1 olut ja lautasella ribsejä :p

Yhteistyössä