Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@mira.flower - toivotaan et vyöryy jonku kaverin kanssa ;) tai että edes irtoaa. Onhan tässä vielä monta mahdollista mutkaa matkassa että edes teoriassa raskaus olisi mahdollinen. Mutta toivoa, sitä ei passaa hävittää, vaikka tiukkaa tekee! Tsemppiä sinnekin, joko kovasti on peitot heilunu :D...
  2. M

Mulla oli gyne varattuna vain rutiinitarkastuksen vuoksi. Siellä näky 2cm kokoinen follikkeli (ymmärtääkö joku, onko se ok kokoinen?) joka kuulemma räjähtää hetkellä millä hyvänsä, eli ovis on tänään tai huomenna! Kirkkaa tlimat lri mainitsi kans olevan kohdunsuulla! Limakalvot kans ok, eli...
  3. M

.

ON: gynellä käyty. Kaikki pitäis olla kunnossa. Oikealla puolella 2cm (kai tää on ihan ok kokoinen?) follikkelli, joka räjähtää hetkellä millä hyvänsä :D Kirkasta limaa reilusti myös. Limakalvot ok paksuiset. Eli tänään vielä petipuuhiin, jos mies ei joudu reissuun - ja jos jää yhteen kertaan...
  4. M

.

@Önnö - joillakin kai niin, ettei toinen puoli ovuloi lainkaan? Itse en kyllä tunne koskaan kunnolla, että kumpi puoli ovuloi tai sit se ois AINA vasen jos pitäis sanoa :D
  5. M

@Minji Pahoittelut! Ensimmäiset päivät on niitä tuskaisempia, joskin kyllä niitä riittää edelleen - viimeisimmästä km itsellä aikaa jo viisi kuukautta. Älä pelkää tyhjennystä, pyydät paljon kipulääkettä joko kotiin tai sitten siellä sairaalassa. Voi olla, että noilla viikoilla saat olla kotona...
  6. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Mininen85 - paskaa! Se on niin karmiva tunne, kun haluaa olla joo onnellinen mut se katkeruus ja tuska. Meillä kans tuttavat ilmoittivat lapsesta, heti ekasta yrityksestä plussa heille. Ja toinen kaveri harmitteli et menkat alko et vauvakuumetta on, oli vissii sit toivonut et tulee ehkäisyn...
  7. M

@Päppyrä ihanaa kun siellä alkaa elämä voittaa! @Ann33 - vitsit, mistä tommosta kylmähermoisuutta vois saada itellekkin, ite aina aloittelen testailut jo dpo8.... :D Tosin NYT vannon etten ennen dpo 12 ainakaa :DD @mira.flower - miten menee kohtalotoveri? @helskatti - Onnea ja kiitos kun...
  8. M

.

Hei sitähän mun piti kysyä, et ootteko jatkaneet greipin juomista loppukierron? Voisko siitä ollä hyötyä tai haittaa? Entä vattumehun? Ja mitä luulette, tai onko kokemusta. Jos ovis olis tänään tai tässä lähipäivänä tai olis ollut - näkyyköhän se ultrassa? Jännittää jotenkin ihan törkeesti se...
  9. M

.

Hei vau, kyllpä on syntymässä paljon vauvoja tammikuussa 2019! Onnea taas plussanneille! Mahtava aloitus tälle ketjulle! <3 @Persikka123 - tervetuloa! Mullakin kierrot pitkät ja epäsäännölliset, just tänään gyne, niin kysyn mitä se mieltä. Mulla kaks keskenmenoa sotkenut kierrot. @MannaL...
  10. M

.

Totta puhut @Ensikatse ettö miehillekin rankkaa! Nainen voi kuitenki olla hommassa mukana vaan vähä leväyttämällä Nyt on ovisviivat yhtä tummat joten tänään olis pakko onnistua! Apua. Ja taas jäänee yhden kerran varaan.

Yhteistyössä