Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@mira.flower - älä vielä menetä toivoa! jos noin pienet dpo:t. Mulla alkoi eilen tuhruttaa ja kauheat menkkaolot, tuhrua vähän tänäänki pyyhkies. Mulla ei ennen menkkojen alun aikaan oo vihlonu rintoja, mitä nyt tekee. Voisko se greippi tehdä? Muutenkin menkkaoloja ollut normaalia vähemmän...
  2. M

.

Täällä taas nega testattu dpo 10. Nyt vain odottelen milloin menkat alkaa. Ei auttanu greipit ja preseedit. Ennen keskenmenoja oon raskautunut tätä helpommin, nyt tuntuu ettei taida enää luomusti onnistua.
  3. M

.

@Kumiankka1 mielettömät tallettelut
  4. M

.

Onnea @Toiveikas89 ! ❤️ Ja kiitos tsempeistä kaikille, nää olot ja se negatesti on vaan semmonen kombo et oon kyl aika varma menkoista. Toki mieli koittaa kuvitella kaikenlaista edelleen. Oli vaan niin kovat toiveet. Palaan kommentoimaan muille kun pääsen koneelle!
  5. M

@mira.flower menkkaa enteilee pms yms. Pc nega tänään :(
  6. M

.

Mä kans testasin tänään koska en halua huomista äitienpäivää pilata, ihan täysin menkkaolot on ollu - ja nega pc. Tuskin se siitä enää plussaksi muuttuu, luulis et dpo9 antais jo haamua edes.
  7. M

.

Täällähän on ollu keskustelua! Yhteisesti Tsemppiä uusiin kiertoihin ja piinapäiviin kans! @Lilje tuttuja nuo ajatukset! Mulla km:T opetti et työ on kuitenki toissijaista elämässä ja toisaalta, tämmösiä asioita harva voi suunnitella ja aikatauluttaa! Täällä dpo8, alavatsan vaimeaa...
  8. M

@Aileen onpa kurjaa et kierto vaan venyy ja paukkuu Toivotaan että saisitte jeesiä jo ennen syksyä! @Lallastiina tuo on totta et jokainen on erilainen! Joko sä testasit tänään? @mira.flower -mitä kuuluu? On: eilen ja tänään vihmomista alavatsalla, ei MITÄÄN muuta, mitä vois ees kuvitella...
  9. M

.

@Toiveikas89 lupaavalra ainakin minusta kuulostaa! :) varmasti myös järkevä odottaa testauksen kans ni ek tarvi sit tihrustaa ehkä haamujen haamuja!
  10. M

.

@Wintersun mulle vois vaihtaa tuonne yk3 tilalle et ya7/17 - on vähän realistisempi ku yk3
  11. M

Voi että kyrsii. Menkkaolot kunnolla, ja aina ku ne leviää selän puolelle niin negakierron merkki. Voi V... olisin edes halunnu piinailla, mut uskon tuntevani kehoni sen verran et näistä oireista ei erehdy. Nyt vaan sit odotella et menkat alkaa su tai ma. En taida edes testata su. Nyt dpo6.
  12. M

.

Voi että kyrsii. Menkkaolot kunnolla, ja aina ku ne leviää selän puolelle niin negakierron merkki. Voi V... olisin edes halunnu piinailla, mut uskon tuntevani kehoni sen verran et näistä oireista ei erehdy. Nyt vaan sit odotella et menkat alkaa su tai ma. En taida edes testata su. Nyt dpo6.
  13. M

.

Haha! Enpä ajatellu pitemmälle Eikö aamulla pitäis olla paras hetki? Tärkeää ainaki se et virtsa ollu rakos tarpeeksi pitkään! Mä oon saanu kerron dpo10 iltapissasta haamun muutaman tunnin pidätykselöä, et kaikki lienee mahdollista
  14. M

.

VArmaab paras aika on tehdä vasta sit ku menkat on oikeasti vaikka pari päivää myöhässä mut kuka hullu siihen pystyy?
  15. M

@mira.flower onpa outoa noi sun kuviot? Mihin nyt päädyit, tuutko piinailukaveriksi? Tosin musta tuntuu, ettei tarvi piinailla. Oon tosiaan kirjaillu oireita jo esikoisen aikaan ja nyt vuoden - kaikki mitä nyt on ollu, viittaa negakiertoon, kaikista selvimmin puuttuu ne sukkapuikkotuikkaukset...
  16. M

.

Kiitos kirjailun, tässä kierrossa oireet täysin samoja ku negakierroissa. Tärppikiertojen sukkapuikkomaiset sekö repivät kivut uupuu. Aika jännää et tälleen dpo 5 on jo ihan varma miten kierrossa käy ja odottaa vaan uutta.
  17. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@ahmis ihana että kaikki siellä hienosti! <3 Nauttikkaa nyt @eppula n kanssa raskauksista <3 Itseäni pelottaa, että mikäli joskus vielä tärppäisi, miten sitä osaisi olla rennosti ainakaan alkuun kun se kemiallinen/varhainen ja keskeytynyt km takana! Dpo5 nyt, ja oon aika varma, että ei oo...
  18. M

.

@MinimiiS - mikä ehkäisy sulla ollut? Et voiko olla et kierto epäsäännöllinen ja ovis oliski vasta nyt?
  19. M

.

@Cara-mel kun testi plussa, seuraava päivä yleensä itellä se dpo0 :) @Wintersun mulla kans muuttunu ulkoasu, tykkään!
  20. M

.

Kiitos kaikille ajatuksista! Mä en myöskään siis elä "kuin raskaana" ehkä päin vastoin, yritän just nauttia joistan jutuista enemmän. Siemenet on mun herkkua, samoin metukka ja vuohejuusto joten niitä menee "varulta" :D Tervetuloa uusille taas! ihana iso kööri kasassa! @MannaL - testasitko...

Yhteistyössä