Hakutulokset

1. peanut_butter

.

@Wintersun Mulla kävi toissa kierrossakin niin, että sain myöhäisen haalean plussan, joka vahvistui hitaasti ja dpo14 uskalsin vähän uskoa että olisin oikeasti raskaana kun digitkin tein. Tässä kierrossa plussa tuli niin myöhään ja vahvistuu niin hitaasti, että tunnistan tän ihan samanlaiseksi...
  2. peanut_butter

.

@Maikki2019 Onnea! @Bubble92 Pahoittelut uudesta kierrosta :( Tosi harmillista että joudutte edelleen odottamaan :( Koitan itseänikin lohduttaa siten, että joillakin vaan kestää kauemmin, ja joka kuukausi on uusi yritys! Tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti tämä olisi nyt THE kierto <3...
  3. peanut_butter

.

@Hemppanen Pahoittelut menkoista :( @Neltsuliini Kiva kuulla sinusta, ihanaa että olet saanut noinkin hienon digin tuloksen :love: Nauti raskausajasta, kaikkea hyvää! @Li88 Tsemppiä piinailuun, tuosta alkaa ne pahimmat päivät! Närästys kuulostaa oikeen lupaavalta oireelta :) @Ilonetsijä...
  4. peanut_butter

.

@Huldaliini Pahoittelut menkoista, mutta parempaa onnea tulevaan kiertoon! :) @Wintersun Ensin ajattelin etten enää edes testaa, mutta sitten päätin että tehdään nyt noita sofin testejä niin saa ne pois. Aamun sofi on vahvistunut eilisestä. Mutta mä tiedän että ei tässä ole mitään toivoakaan...
  5. peanut_butter

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kumiankka1 Ok, kiitos selvennyksestä. :) Haluaisin kyllä ton ultran ja ehkä simppatestin nyt alkuun.. Kallistahan tuo on muttei taida apua muuten oikein saada, kun maksamalla pitkän pennin :(
  6. peanut_butter

@Kumiankka1 Okei, no luulis kyllä että noiden muidenkin syiden takia olis päässyt julkiselle o_O Mullakin näitä kemiallisia alkaa olla jo niin monta et jotain tekis mieli tehdä. Millainen prosessi oli päästä yksityiselle ultraan? Tehtiinkö siellä muuta?
  7. peanut_butter

Moikka tännekin pitkästä aikaa! Oon kyllä aktiivisesti taustalla, mutten oikein ole jaksanut kirjoitella.. :) @Kumiankka1 Kiva kuulla sinusta! Miten se käytännössä meni, että saitte yksityiseltä lähetteen julkiselle? Hienoa joka tapauksessa että saatte nyt apuja, ja kiva jos saatte vähän...
  8. peanut_butter

.

@Haavejuttu ja @W.we Mäkin oon ollut huomaavinani että päätä särkee usein noin päivää ennen ovista! @Palleroita ja @Momon Mullakin kyllä nää puikot on aina näyttäneet hyvin sekä negat että kemialliset. Tosiaan varmaan eilen yhtäkkiä alkanut tissikipu sai kai testaamaan, ja kun aloin epäillä...
  9. peanut_butter

.

https://aijaa.com/fXWCby Juu, kuvassa alempi on nyt parin tunnin pissasta ja haamua näyttää. Ellei ovis oo jotenkin ihmeellisesti ollut paljon myöhemmin kuin luulin, niin keskenhän tämä menee kun noin haalea on. Nyt siis mun laskujen mukaan dpo15. Ei auta muu kuin odottaa, mutta ei oikeen...
  10. peanut_butter

.

@Wintersun tässä kuva: https://aijaa.com/gG7v4k Tuskimpa meinaa plussaa, mutta ihmettelen kyllä. Saa nähdä miltä illan testi näyttää normipissasta, tuota varten tosiaan sain juuri tiristettyä pienen lirun :ROFLMAO: Voihan se kyllä olla ihan samanlainen viiva illallakin, tai sitten tuo testi on...
  11. peanut_butter

.

@MatildaJ Onnea :love: Tää menee taas oudoksi. Tein jostain syystä huvin vuoksi noin 10 min pidätetystä pissan lirusta one stepin puikon, ja siihen tuli haalea viiva. Yleensä oon tähän testiin luottanut, mutta näköjään sekin voi näyttää vahvaa viivanpaikkaa. Tähän asti oon tässä kierrossa...
  12. peanut_butter

.

Mut voi poistaa piinailijoista, en ole raskaana muttei menkatkaan ala. Mistä lie johtuu, yleensä alkaa kyllä tarkalleen dpo13. Toivottavasti pääsisin kohta uuteen kiertoon..
  13. peanut_butter

.

@Wintersun Ostin tuon KSM66 Lifen myymälästä, myös Ruohonjuuri myy sitä. :) Kiitos tsempeistä, vaikka vähän ketuttaa että kroppa nyt tekee tällästä ja herättää turhia toiveita enkä voi itselleni mitään, etten osaa olla toivomatta. @janskusdff Jännää, kuulostaa lupaavalta :rolleyes: Onko sulla...
  14. peanut_butter

.

@Wintersun Noh, illalla se nähdään. Oon kyllä ihan varma negasta. Mä kun rakastan kaikkia poppakonsteja, niin ootteko muut vauvahaaveilijat kuulleet ashwagandhasta (esim. KSM66)? Se on tällainen ayurvedinen rohto, menee vähän samaan kastiin kuin maca. Sitä mainostetaan mm. helpottamaan stressiä...
  15. peanut_butter

.

@Wintersun Eilen piti alkaa menkat eivätkä oo alkaneet, ihmetyttää. Yleensä tulevat aina dpo13. Testasin viimeksi dpo12 töiden jälkeen sofilla negan, tosin lyhyellä pidätyksellä. Haluisin elätellä toiveita mutta äh, pelkästään menkkaolot. :unsure: Ollaan reissussa, testaan kun pääsen kotiin...
  16. peanut_butter

.

@Neltsuliini Onnea kovasti ja tarrasukkia matkaan! <3 @Ilonetsijä Voi jännää, toivotaan tosi paljon että vahvistuu :) Mäkin samaistun kommentteihin siitä, että ihan sama mihin vuodenaikaan tulis vauva, kunhan tulis. Ei ollut tämäkään meidän kierto, oireettomuudesta tiesin kyllä ja varmistin...
  17. peanut_butter

.

@KengulleRuu Ihan selkeä plussa :) Voitko kertoa tarkemmin piinapäivien oireista? :) Varovaiset onnittelut! @Ilonetsijä Kuulostaa lupaavalta, kumpa enteiliskin plussaa! :love: @W.we Voi ei, parempaa vointia sinne! Mulla on ollut tooosi oireetonta ja valmistaudun negaan, eilen jo pääsi itkukin...
  18. peanut_butter

@Myrd Pahoittelut kisun poismenosta :( Tervetuloa mukaan @Huldaliini (y) @Pomelon Mulla ei ole vastaavista kivuista kokemusta, mutta vauvakuumeesta kylläkin. Minä kuumeilin reilun vuoden ajan, ennenkuin mies lämpesi, ja nyt yritystä 6 kiertoa takana ja seitsemäs menossa. Ei kaduta ettei...
  19. peanut_butter

.

Mulle voi laittaa huomiselle dpo0. @Camy ja @Shara onnea haamuista ja vahvistumisia niille!
  20. peanut_butter

@Apustaja Hyvä juttu että alkaa jo pahin suru helpottaa. Toivotaan että pääsette pian uuteen yritykseen ja että tärppäisi sitten nopeasti :love: Voimia sinulle!

Yhteistyössä