Hakutulokset

1. peanut_butter

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Hipposka No voi vitsit! Mistähän se tiputtelu voi johtua o_O Toivottavasti asia korjaantuu terolutien avulla!
  2. peanut_butter

.

@minttu-82 Voi ei, ihan kamalaa :unsure: Hyvä on kyllä välillä muistuttaa itselleen mikä kaikki on hyvin, ettei antaudu täysin niihin huonoihin tunteisiin joita tää yritys monelle kuitenkin tuottaa. @Wintersun Äääh piina jatkuu ensi viikkoon! Mä uskon että kyllä sieltä nyt tulee hyviä uutisia...
  3. peanut_butter

@Marjusk Onnea plussasta! :love: @Adalmina30 Pahoittelut menkoista, samoissa mennään sun kanssa! Tsemppiä <3 Täällä päästiin tosiaan viimein uuteen kiertoon ja tänään pyörähti käyniin yk 8. :) Vaikka tästä ei välillä tunnu tulevan muuta kun surua ja pettymyksiä, niin tällä hetkellä on hyvä...
  4. peanut_butter

Haaveena vauva 2020

Mäkin voisin liittyä mukaan haaveilemaan ensi vuoden vauvasta, vaikka teoriassa tän vuoden loppuun ehtis vielä. :) Ekaa ollaan yritetty viime kesän loppupuolelta asti, nyt alkoi just yk 8. Mulla mukaan mahtuu muutamia kemiallisia raskauksia/varhaisia keskenmenoja joista viimeisin oli juuri...
  5. peanut_butter

.

@Lamppu91 Mulle tuo alin ei olisi vielä plussa, saan noilla one stepeillä usein huomattavasti vahvemman testiviivan kun kontrolliviiva on. Ehkä ois huomenna jo plussa?
  6. peanut_butter

.

Voi kuulkaa, tänne voi vihdoin ja viimein päivittää huomiselle kp 2 ja yk 8! Mahaa särkee ja verta tuhruttaa, kyllä tämä nyt tarkoittaa menkkoja. Yleensä toka päivä alkaa sitten kunnon vuoto. En oo koskaan ollut menkoista näin iloinen!
  7. peanut_butter

.

Kiitos teille kaikille tsempeistä, tää palsta on huikea tuki! :love:
  8. peanut_butter

.

@Jankesof Onnea plussasta :love: @Wintersun Äh, harmi ettei lääkäri ole vielä soittanut :( Toivottavasti soittaa mahd. pian ja saat hyviä uutisia! Tuo mun hcg on niin alhainen että haluaisin uskoa että se siitä kyllä nopeasti laskee. Mitään kipuja ei oo oikeastaan ollut, en ehkä usko että olisi...
  9. peanut_butter

.

Hcg oli 50 ja digi näytti aamulla raskaana 1-2. Ja 5+4 mennään. Alkais nyt se vuoto vaan..
  10. peanut_butter

.

@Wintersun Toivottavasti lääkäri soittaa sulle huomenna! Mä kävin antamassa hcg verinäytteen mutta tulos ei tullut vielä. Töissä venyi niin en jaksanut hakea enempää testejä. Ehkä teen aamulla digin, toisaalta tiedän että se on ihan tuhlausta vaan. Olen lähdössä parin viikon päästä miehen...
  11. peanut_butter

.

@Wintersun Ajattelin etten raaski tehdä digiä, mut katsotaan nyt. Ajattelin tänään hakea apteekista kasan raskaustestejä ja tehdä niitä vaikkei ne tietysti mitään muuta. @Neltsuliini Juu toivotaan että soittaa pian.. :(
  12. peanut_butter

.

@Neltsuliini ja @Wintersun Oon tikuttanut oviksen ja siitä on jotain yli 20 päivää. Raskausviikkoja menkoista laskettuna 5+3. Ei tällä oikein jaksa mitään realistisia toiveita elätellä :(
  13. peanut_butter

.

@hitvetti Pahoittelut negasta :( @Tiutiti Pahoittelut myös sulle menkoista :/ @Li88 Oi haamua näkyy, tuuhan laittamaan kuvaa tän päivän testistä :love: @Miina- Ihania kuulumisia, kaikkea hyvää sinulle ja onnellista raskausaikaa :love: Mut voi nyt siirtää toistaiseksi taustalle kunnes tilanne...
  14. peanut_butter

@Bambinen En oo tehnyt digiä, viime kertaisesta oppineena en raaski tuhlata kallista testiä. Oon kyllä koko ajan tiennyt miten tässä käy. Eilisillan puikkotesti oli jo paljon haalistunut, nyt en enää testaa edes vaan odotan vuotoa..
  15. peanut_butter

@Nemi_K Ohohh mikä löydös! Onneksi veriarvot oli kunnossa, toivottavasti olisi vain hyvänlaatuinen kasvain. Tilanne on tietysti kurja ja aiheuttaa murhetta, mutta toisaalta; nyt löytyi syy lapsettomuuteen, ja ihan varmasti se syy on hoidettavissa. Hirveästi tsemppiä ja toivottavasti kasvain...
  16. peanut_butter

.

@minttu-82 Äh, mun tilanne pysyy ennallaan. Luulin aiemmin että viivat ois haalistunu (tein eri merkin testin), mutta ei. Ne ei vahvistu eikä haalistu. Soitan huomenna lääkäriin. Ärsyttää niin paljon etten pääse tästä vaan eteenpäin uuteen kiertoon. Pelkään ettei tää pääty itsestään ja että...
  17. peanut_butter

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Minni-83 Jälkimmäisessä pc:ssä näkyy jotain hailua, uutta testiä vaan kehiin! :) @Toiveissapapu Tuosta on kyllä vaikea sanoa, sinuna tekisin uuden testin :)
  18. peanut_butter

.

@janskusdff Pahoittelut uudesta kierrosta, ja samalla tsemppiä tähän kiertoon, toivotaan teille jouluvauvaa :love: @hitvetti Toivotaan että oireet tietää hyvää (y) @Wintersun On kyllä hieno ovisplussa! Milloin saat tietää niistä tuloksista? Toivon ihan tosi paljon että pääsette nyt sinne...
  19. peanut_butter

@Bambinen Pahoittelut negasta :unsure: Edelleen mulla samanlaista haamua ja dpo taitaa olla 19. Odotan vaan niin paljon sitä vuotoa ja sit alkaakin yk8. Kyllä muakin itkettää miksei onnistu, tosi surkea olo ja haluaisin niiiiin paljon alkaa odottaa meidän pientä ihmettä :unsure: Tällä hetkellä...
  20. peanut_butter

.

@Wintersun Juu olen lukenut ja kokeillutkin disperiiniä yhdessä kierrossa. Lääkärin kanssa puhuin, otan nyt yhteyttä häneen vielä kun vuoto alkaa mutta luulen etteivät kyllä julkisella tee asialle mitään. :unsure: Uskon että joskus jos tulen normaalisti raskaaksi, tunnen sen ja olo ei ole...

Yhteistyössä