Hakutulokset

1. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Pitäisi olla kotiultra että saisi tarkistaa tässä puolentunnin välein onko edelleen raskaana - eli joka kerta kun tulee mieleen olenkohan mä nyt oikeesti raskaana, onko siellä joku, mikähän tuo kipu oli? Tässä pitäisi muka olla kovin zen, mutta piru vie kun saa stressata hiukset päästä ennen...
  2. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Mä oon syönyt raskausvitskuja jo marraskuun alusta :) Iltaisin tämä vatsan nippailu on kyllä suurimmillaan :o Kuinkas muilla? Sohvalla kun makoilee niin välillä tuntuu tuikkauksia. Ehkä sekin vaikuttaa kun rentoutuu :)
  3. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Mulla puristaa nyt jo mun lempparifarkut - vatsa on niin turvonnut!! :o Pitänee käydä puntari ostamassa kotiin että saa seurata miten paino kehittyy.
  4. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Mulla ei vielä suurempia oireita, edelleen masussa nippailuja ja vihlontoja. :) Onneksi ei vielä pahoinvointia :D Toisaalta odottaa suurempia oireita että tietää tämän olevan totta :o Tänään 3+5.
  5. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Mäkin tein testin tänään, ei vieläkään leffaviivoja :( Ajattelin loppuviikosta tehdä digin, pitäisi näyttää 2-3 viikkoa raskaana. Jos sitten vähä yli viikon päästä tekis vielä toisen ja sen pitäis sitten näyttää 3+. On tämä varmistelua :D Niin kauan kun ei mitään vuotoja ole niin kaiken pitäisi...
  6. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Päivät kuluu niiiiin hitaasti :D Töissäkin kokoajan katseli kelloa. Vasta maanantai. Vielä kuukausi, että pääsee pikkuherneen näkemään masussa :whistle::love: Kärsimätön luonne ei pärjää tässä o_O
  7. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Minäki ovuloin luultavasti vasemmalta ja mulla on kohtu kallistunut vasemmalle päin. :) Voipi johtua siitäkin.
  8. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Mullakin on erilaisia pieniä kipuiluja, on tylppiä ja teräviä kipuja lähinnä vasemmalla puolella alavatsaa. :) Tuskin tarvii olla huolissaan.
  9. Möörtsi

Lokakuiset 2018

No on kyl pitkä aika :( Mulla on eka neuvola 7+5, joten mullakin pitkä aika vielä :D Raskaustestejä pitänee välillä tehdä :) Kaks digiä on kaapissa. Aattelin ne tehä tässä ennen neuvolaa. :)
  10. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Mulla oli kyllä niin kivan kuulonen terkkari että sen puolesta 9kk voi mennä kivastikin :love:
  11. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Vai tarkotatko helmikuun loppuun? :o
  12. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Hehee, mun isosiskot on kaksoset :D Tuli itselläkin mieleen, mutta yritän päästä siitä ajatuksesta eroon :LOL::LOL:
  13. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Yhtä vahvat mulla melkeimpä vaikkei oo myöhäs täälläkään :D Onnea! :)
  14. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Kääks, meillä ultrataankin neuvolassa ensikäynnillä! <3 Eli 6.3 on eka käynti & ultra :love:
  15. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Noo, varhaisultrassa sitten katsotaan minkä viikkoinen papu siellä on :D On jännä tuo viikkolaskuri kyllä. Mutta, samapa tuo, pääasia että on raskaana :X3::LOL::LOL:
  16. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Oih, tänä aamuna oli taas tummempi :giggle: Alempi tältä aamulta.
  17. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Näin se mulle sanoo :D 11.1 on viimeiset menkat alkanut ja kierto 28pvää eli en oo myöhässä siis edes vielä.
  18. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Raskausviikkolaskurilla oon sen laskenut :o Pitääpä tarkistaa!
  19. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Mäkin oon limut jättänyt pois mutta makuvesiä on tullu juotua :) Kaippa tää kuuluu asiaan olla aivan pallo :D Vatsaa kyllä nipistelee paljon!
  20. Möörtsi

Lokakuiset 2018

Turvottaako teitä muita? :o Mulla on aivan tukala olo kun on vatsa niin turvonnut varsinkin iltaisin :D Kuinka saada tätä vähenemään.. Vettä juon useamman litran päivässä.

Yhteistyössä