Hakutulokset

1. S

Letrozol & ovulaatio

Ihania uutisia, paljon onnea @Pipura ja @Smone ❤️ Aivan mahtavaa kuulla täällä iloisiakin uutisia. @Smone oliko sulla terot tasaamassa kiertoa? Tuliko kierto normaalisti kun ne lopetit? Vähän niiden syöminen mietityttää kun jossain ketjuissa puhutaan ettei niitä passaisi aloittaa ennen kuin on...
  2. S

Letrozol & ovulaatio

@Ulpu_ Onpa harmi kuulla ettei sinullakaan ole vielä letrojen kanssa tullut tulosta. Ikävä kyllä harvemmin täältä on löytänyt kokemuksia että ne olisi oikeasti auttaneet. Minulla viime kierrossa oli hyvin kipeät rinnat varmaan kaksi viikkoa. Sitten menkat oli kaksi päivää myöhässä, mutta sieltä...
  3. S

Letrozol & ovulaatio

Onko teillä ollut rinnat kipeät ovulaation ja menkkojen välillä? Minulla oli viime kiertossa ja nytkin tuntuu olevan herkät rinnat. Ärsyttävää kun tää saa toiveet nousemaan siitä että olis raskaana, mutta hyvin pessimistisenä mennään. Ja sain kuulla että paras ystäväni on raskautunut...
  4. S

Letrozol & ovulaatio

Niin ja @Kiya , verikokeet minulle tehty ja mies kävi siemennesteanalyysissa. Kummastakaan ei ole löydetty muuta ”vikaa” kuin että minä en ovuloi.
  5. S

Letrozol & ovulaatio

@Ulpu_ Vain letrot ja terot, muuta en ole saanut ja julkisen poliklinikan lääkäri sanoi että kuusi kuukautta letroja ja sit lapsettomuusklinikalle.. ihmeelliseltä tuntuu ettei ole mitään ultria tai muita lääkkeitä mitä täällä muille on nähtävästi määrätty. Nyt kolmas letro+tero -kierto ja vähän...
  6. S

Letrozol & ovulaatio

Minulla nyt kaksi letro+tero kiertoa takana ja tänään kp1 taas eli täti tuli kylään. Tosiaan 1,5 vuotta kokonaisuudessaan yritystä takana ja alkaa jo todella ottaa henkisesti koville.
  7. S

Letrozol & ovulaatio

Hei! Minä myös liityn tähän keskusteluun kun seuraavasta kierrosta täytyy letrot ensimmäistä kertaa aloittaa. Taustaa sen verran että miehen kanssa yritetty lasta 1v 4kk. Kierukka otettiin pois 1,5 vuotta sitten ja sen jälkeen luomumenkat hyvin harvassa. Viime kesänä aloitin terot ja silloin...

Yhteistyössä