Hakutulokset

1. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kyllä se kannattaa kokeilla kun ei ole kovin kalliskin muistaakseni, eikä siitä ainakaan haittaa ole. Joko tiedät @Florie koska pääsette seuraavaan yritykseen?
  2. N

Olikos täällä muuten aikaisemmin keskustelua Korona-rokotteesta? Oletteko saaneet ja erityisesti te jo raskautuneet, meinaatteko ottaa sen? Itsellä olisi kohta vuoro ja kyllä vähän mietityttää, onko vaikutuksia sikiöön jne. Toisaalta, olen myös riskiryhmää. Harmi kun en ehtinyt saada ennen...
  3. N

Olen saanut molemmilla kerroilla kun tulin raskaaksi. Se kai voi auttaa kiinnittymistä, eikä siitä ainakaan haittaa ole.
  4. N

Tilannepäivitys: Kävin tänään veritestissä ja hcg 460. Nyt siis 4+4. Joten ilmeisesti pitää uskoa että raskaana ollaan kun viitearvoihin menee. Ultra sitten kesäkuun ensimmäisellä viikolla, menisipä aika nopeasti.
  5. N

Kiitos, ihana @kuumoduli Ja samoin sinulle, ihanaa odotusta sinne! ❤️ Toivottavasti se pahoinvointi pian helpottaa!
  6. N

Ihailen kyllä asennettasi, pystyisinpä itse samaan. Olet ihan oikeassa että turhaan sitä miettiä liikaa etukäteen, tapahtuu mitä tapahtuu, ei siihen voi itse vaikuttaa. Mulla oli syksyllä keskeytynyt keskenmeno ja siinä ei ollut kipuja eikä vuotoja, asia selvisi järkytyksenä vasta ultrassa...
  7. N

Aika monella tuntuu kuitenkin oireita olevan? Mulla painaa mieltä kun viimeksi se oireettomuus tiesi keskenmenoa. Maanantaina verikoe, toivottavasti siinä jotain selviää edes.
  8. N

Pakko purkaa tänne kun en ole vielä plussatestistä läheisille kertonut. Mulla ei ole oireita, ei ole rinnatkaan arat. Pelottaa niin että tämäkin menee kesken ennen kuin ehti alkaakaan. Eikö kuitenkin jotain oireita pitäisi olla? Tuntuu että kaikilla vähintään rinnat hieman arat..
  9. N

Kiitos @kuumoduli ❤️ Voi ei, toivottavasti ei kestäisi kauaa tuo vaihe! Oletko pystynyt kuitenkin syömään vai onko pahoinvointi jatkuvaa? Mä olen tällä hetkellä onneksi etätyössä, joten jos pahoinvointi alkaa niin on ehkä helpompi pärjäillä kuin toimistolla. Miten pian sulla alkoi plussan...
  10. N

Kiitos @kirsillevauva ja @Florie ❤️ Tänään aamulla testasin ja vaikka viiva edelleen vaalea, oli se kyllä mielestäni vahvistunut. Joten raskaana ollaan näillä näkymin ❤️ Yritän nyt mennä päivä kerrallaan kuitenkin, huomaan että viime syksyn keskenmeno saa olemaan varovainen kaikessa. Varsinkin...
  11. N

Pidän teidät kyllä ajantasalla! Luin jostain että värin pitäisi vahvistua kahden päivän välein, joten voi olla että testaan sillä Apteekkarin testillä vasta to, minulla on niitä vain yksi nyt harmillisesti kaapissa.
  12. N

Pompelis: Kiitos, on kyllä piinallista nimensä mukaisesti piinapäivät. Tarkoititko keltarauhashormoonia? Siitä kai on vähän ristiriitaista tietoa, aiheuttaako sen lasku keskenmenoja vai keskenmenot sen laskua, näin luin jostain. Harmi jos siirto venyy juhannuksen takia, eikö kiertoa voi...
  13. N

Kyllä tämä nyt jännäksi käy tytöt. En malttanut nyt odottaa vaan juoksin ruokatunnilla ostamaan testejä. Ei ollut nyt muuta saatavilla kuin PC liuskat. Samanlaisen hyvin hailuraisen haamun antoi. Mietin vain, voiko näin hailakoista mitään tulla. Voi että, toivoisin vain ettei tulisi taas...
  14. N

Tämä on apteekkarin raskaustesti. Ihan normi testi eikä mikään herkkä. Varmuuden vuoksi ostan nyt muitakin niin voi kokeilla niillä sitten huomenna tai ylihuomenna vaikka.
  15. N

Kiitos @kuumoduli ❤️ Itse kyllä hieman suojelen itseäni, enkä hirveästi tästä lähde vielä innostumaan. Oma fiilis on, että viivan pitäisi näillä päivillä olla jo vahvempi. Mutta katsotaan. Ei tässä auta kuin testata parin päivän päästä uudelleen. Positiivista tietysti sekin että jotain siellä...
  16. N

Laitan tähän linkin, tän voi kopioida tästä. Ei tosiaan toimi nyt noi linkkaukset. Paitsi nyt sitten linkkautuukin. Mitä mieltä, onko vaan joku viivanpaikka? Pp7 ja blasto siirretty. https://aijaa.com/zM0vo4
  17. N

Katson myöhemmin jos saisin kuvan tänne, nyt ei jostain syystä tässä kosketusnäytöllä nuo emoji ym näppäimet tekstikentän yläpuolella toimi.
  18. N

Miten tänne saa kuvan? Olen puhelimella vain täällä, onnistuuko jotenkin?
  19. N

Äh miten raastavaa taas kaikki. Sain apteekin testiin nyt haaleampaakin haalean haamujen haamun. Viimeksi kun olin raskaana, testasin juuri näillä päivillä ja sain silloin paljon selkeämmän vaalean viivan. Mulla on nyt epäilys kemiallisesta. Olin heti siirron jälkeisenä päivänä ja seuraavana...
  20. N

Kysytään siis molemmat, jos meillä eri lääkäri niin saadaan kaksi mielipidettä asiaan. Ja varsinkin jos tässä olisi joku syy jolle jotain tehtävissä niin olisi kiva tietää.

Yhteistyössä