Hakutulokset

1. hallittu kaaos

"Kohtuullinen elämä maksaa 1300€ kuukaudessa."

Kuulostaa kohtuulliselta. Noista summista jäisi vähän säästöön/hauskanpitoonkin, ei olisi ihan niin kituuttamista elämä :) Meidän netto on n. 1000e vähemmän kuin tuossa meidän perhettä vastaava esimerkki ja tullaan toimeen, mutta tuon verran kun tulisi niin johan jäisi säästöönkin eikä...
  2. hallittu kaaos

Miksi te ostatte tavaroita osamaksulla?

En osaa säästää joten teen sitten nurinkurisesti. Laskut on pakko maksaa, mutta jos säästöön yrittää saada rahaa niin kummasti sille löytyy sitten aina käyttöä :) Olen viimeaikoina yrittänyt aktiivisesti kääntää tilannetta niin, että saatais vähän säästettyäkin ja oppisi sen jalon taidon...
  3. hallittu kaaos

Mitä lasissa/mukissa/tuopissa?

Somersby apple PULLOSSA.. :)
  4. hallittu kaaos

Harmittaako teitä, ettette ole hyvälle miehelle alfa- tai edes betanaaras?

Ei varmaan ole ihmisillä tapana tänne tulla voivottelemaan kun tuli ero tmv kun itsessä oli vikaa...
  5. hallittu kaaos

Viikko takana,

Inhottavia kavereita! Onnea, tosi hieno suoritus :)
  6. hallittu kaaos

HuOmenta !!!

Päädyinkin banaanikaakaomuffineihin kun sitruunamehua ei enää kaapissa ollutkaan :D nyt vain odotellaan päivänsankaria saapuvaksi. Hih.
  7. hallittu kaaos

HuOmenta !!!

Aurinkoista aamua :) Epäilen, että illalla on tiedossa orvokkityöpaja no. 2 (eilen lli ensimmäinen, pipersin 2h seitsemää orvokkia... Sokerimassasta) ja kakkupohjan tekoa nyt ainakin. Huomenna on sitten aika siunata pitkään elänyt ja kauan sairastanut mummoni haudan lepoon. Aika seesteinen...
  8. hallittu kaaos

Mikä olisi tunteesi näissä yllättävissä tilanteissa

1. Huomaisit olevasi neitsyt Olisin aika ihmeissäni :D 2. Äitisi soittaisi ja kertoisi olevansa raskaana Olisin innoissani, mutta olisihan se aika ihme. 3. Miehesi itkisi epätoivoisena lattialla ja sanoisi että sä olet hänelle koko maailma ja hän ei voisi elää ilman sua Kysyisin mikä on...
  9. hallittu kaaos

Mitkä hajut ovat kuvottaneet eniten raskaana ollessasi?

Kahvi, tupakka ja pyykinpesuaine :S
  10. hallittu kaaos

Rehellisesti : pidätkö itseäsi keskivertoa kauniimpana?

Joskus pidän ja toisinaan taas en. Parin viikon päästä tulee 24v mittariin :)
  11. hallittu kaaos

Käytätkö tällaisia kesävaatteita tai haluaisitko käyttää?

Kolmien farkkushortsien ylpeä omistaja :) yksistäkään ei kyllä vilku pyllyposket.
  12. hallittu kaaos

Nyt oikeesti..

Mulla on aikalailla samat nirsoilunkohteet kuin miehelläsi joten sympatiani menevät nyt kyllä hänelle (pari kohtaa vaihtaisin) :) ihan varmasti sinua ärsyttää, meillä on se etu että minä olen se joka laittaa ruuuan. Ja silloin kun joku muu sen laittaa niin syön jos pystyn, olen syömättä jos en...
  13. hallittu kaaos

Joko olet pessyt ikkunat?

En ole ehtinyt ja tulin juuri viime viikolla siihen tulokseen, että pelkkien sisä ja ulkopuolien pesu voisi tänä vuonna riittää meillä.
  14. hallittu kaaos

Vauva + isomman lapsen kerhoon kuljetus.

Olen pitänyt kaukalossa jos on nukkunut. Usein herää syömään kyllä sinä aikana, aika harvoin nukkuu koko aikaa. Lisäksi aika vaihdellen vien/haen autolla/kävellen (ja kerhoa se 2x/vk) että ei nyt turhan usein kuitenkaan kaukalossa nuku vaikka välillä sattuisi sitä tekemäänkin :) älä tee...
  15. hallittu kaaos

Kesä tuli. Oletko bikini kunnossa?

Omasta mielestäni olen. Oma tiikerinraitainen vyölaukkuni vilkkuu kanssarantailijoiden kauhuna aina kun siltä itsestäni tuntuu ^^
  16. hallittu kaaos

Joka ikinen aamu silmien edessä seisokki

Meillä mies juoksee aamutoimiin ennen kuin ehdin edes vilkaista sinne päin. :D
  17. hallittu kaaos

Epäkäytännöllisin vauvanvaate?

Nepparilliset pyjamat on aika ärsyttäviä, mutta vähimmälle käytölle on jääneet potkuhousut. En jotenkin tykkää siitä että ne menee olkapäille saakka. Vyötärölle meneviä on helpompi pukea. Suurin osa puolipotkareistakin on sellaisia luiruja, että kokoajan saisi olla nykimässä jalkaterää...
  18. hallittu kaaos

Mitä teillä tapahtuu just nyt? :)

Juuri vietiin esikoinen nukkumaan, saa nähdä nukahtaako heti vai saako vielä käydä sanomassa. Kuopus on nukkunut toista tuntia jo. Istun sohvalla puhelin kädessä ja mies pötköttää sohvan toisessa päässä katsomassa töllöä. Rauhallinen koti-ilta tiedossa :)
  19. hallittu kaaos

montako olutta uskallat juoda

Yhden siiderin tai oluen olen illaksi ostanut välillä silloinkin kun mies ei ole kotona. Juon sen sitten kun lapset on jo nukkumassa lähinnä siksi, että silloin minulla alkaa lepo ja rentoutuminen siltä päivältä ja silloin ehdin siitä vähän nauttiakin :) uskaltaisin juoda 2-3, mutta tissuttelen...
  20. hallittu kaaos

mitä naisen tulisi tehdä ennen kuin täyttää 30?

Olis se kiva jos olisi ammatti ja vakiduuni ennen 30v synttäreitä, mutta eiköhän ole kun tässä on vielä 6v aikaa :) nyt olen saanut jo hyvän miehen ja kaksi lasta.

Yhteistyössä