Hakutulokset

1. O

Maaliskuiset 2018 *joulukuussa*

..mitään ihmeitä ei ole tapahtunut. Vatsa kasvaa ja elää ihan omien rytmiensä mukaan :LOL: Pitää vaan yrittää sopeutua. Närästys vaan pahentunut ja selkäjumit tulleet kuvioon mukaan o_O Olisikohan raskausvyöstä apua.. Viime viikolla isukki sai isyyspakkauksensa. Oli ihan otettu ja laittoi osan...
  2. O

Maaliskuiset 2018 *joulukuussa*

Onni ja Unelma 12.3.2018 1.lapsi
  3. O

Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

Ihan samaa mietin :D
  4. O

Tänään tasan rv 25 ja huomenna sokerirasituskoe. Pitää nyt illalla tankata että kestää olla syömättä ties kuinka ja kauan.. Vinkkejä huomiselle?
  5. O

Ai sait jo pakkauksen? Millaset ne lakanat siinä on? Jotenkin se väri hieman mietityttää :D
  6. O

Kaikki hyvin :) Tulipahan varmistettua
  7. O

Naikkarin päivystyksessä odottamassa tikkutestiä että onko valkovuoto ihan valkovuotoa vai lapsivettä.. En jotenki uskonut että täällä joudun käymään, mutta parempi varmistaa
  8. O

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Älä lopeta, vaan pikkuhiljaa. Niin että vikana päivänä vaan iltaluge. Näin mulla tehtiin
  9. O

Heps, Mulle ainakin laitettiin jäykkäkouristusrokote toissakerralla neuvolassa. Jännä että eri paikoissa eri käytännöt. Tänään täälläkin 23+0 :) Kelalappuset lähetetty eilen. Nyt vaan jännityksellä odotan ä-pakkausta. Ja että minneköhän Posti tällä kertaa meinaa mulle tulevia lähetyksiä...
  10. O

Me taidetaan kuulua tuohon kolmanteen porukkaan.. Ainakaan vielä tällä hetkellä ei ole tarkoitus ilmoittaa somessa raskaudesta. Ne ystävät ja sukulaiset tietää ketkä tietää ja muut sitten saavat tietää, kun ollaan yhteyksissä jne. Tietysti ystävät ja sukulaiset levittävät ihan tehokkaasti tietoa...

Yhteistyössä