Hakutulokset

1. I

Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Paljon onnea kaikille plussanneille @möhköfanttii @Tuikki ja isot tsempit muille yritykseen! :love: Itse olen pitänyt nyt vähän hiljaiseloa täältä työkiireiden ym vuoksi. Mulla on tällä hetkellä menossa yk2 ja kp 17 ja uskon oviksen olevan tässä seuraavien...
  2. I

Tänään ne sitten alkoi, eli yk 2 ja KP 1. :cry: No uutta yritystä vaan päälle, jos saataisiin plussa vielä tän vuoden puolelle! (y)
  3. I

@Piippis123 tervetuloa mukaan! :) Harmillista, että teillä ei ole vielä tärpännyt! Mutta hyvä juttu, jos meinaat gynelle mennä, ei siinä ainakaan mitään menetä vaikka siellä käy. @eevas Sä oletkin hyvin valmistautunut ja niin kannattaakin, ainakin oot tehnyt kaikkesi, että heti tärppäisi! (y)...
  4. I

Tervetuloa @JanniSulonen ja @eevas ! Mukavaa saada lisää porukkaa tänne kuumeilemaan. :love:
  5. I

Juu tein @nnipsu! tänään illalla testin, nega oli. :( mutta ei sitä tiedä vielä, ajattelin nyt odotella pari päivää ja testata sitten uudestaan. Ei ole kyllä tällä hetkellä yhtään olo menkkojen alkamisesta, että saas nähdä. Mites muilla, mitä kuuluu? :)
  6. I

@nnipsu! Ihana juttu, paljon tsemppiä ja plussatuulia teille yrityksen alkuun! :love: @Elli_ Pahoittelut uudesta kierrosta! :( toivotaan että ensi kierrosta tärppäisi! Mulla on nyt kp 26 menossa ja jännittää! En tiedä vielä yhtään mun normaalia kiertopituutta, kun noita pillereitä tuli niin...
  7. I

@Jennipä tsemppiä tutkimuksiin! (y) @Siim testasin tänään aamulla ja negatiivinen oli. :confused: Mutta ei se vielä välttämättä näkyisikään, vaikka olisi tästä kierrosta tärpännyt, kun menkkojen pitäisi alkaa aikaisintaan vasta tiistaina. Mutta kun täytyy olla tällainen hätähousu niin pakko oli...
  8. I

@iitata Hieno juttu, toivotaan nyt että tärppäisi! :) Mulla on tänään KP 22 ja omien laskelmien mukaan varmaan dpo 7-9? Ihan kauhee innostus olisi jo testata, mutta ei siinä varmaan vielä mitään näy.. Silti tekisi mieli nyt illalla testata ja vaikka sitten viikonloppuna aamupissasta vielä...
  9. I

Paljon tsemppiä @iitata teille yritykseen ja toivotaan kovasti että se ovulaatio sieltä nyt tulisi! (y) @rimpuilija Uu onpa ihanaa, että vahvempi viiva tuli jo, onnea nyt vielä! :) Joo toi on kinkkinen asia, että koska kertoo raskaudesta läheisille! Olen itse sitä myös miettinyt ja tästä...
  10. I

Oi onnea @rimpuilija plussasta!! :love: Mulla on tänään KP 19 ja eilisestä lähtien ollut runsasta valkovuotoa ja vähän tänään vertakin joukossa. (Anteeksi nämä eritejutut!) Mutta tuossa muistelin jostain lukeneeni, että kiinnittymisvaiheessa voi ihan vähän tulla verta? Apua on tämä niin...
  11. I

Kiitos, on mukavaa tulla mukaan! Tosi kivaa päästä tänne juttelee teidän kanssa, kun ollaan suurin piirtein saman ikäisiä ja samassa tilanteessa! :) Mulla on nyt KP 18 menossa ja eilen vasemmalla puolella alavatsaa oli ihmeellistä nipistystä aina välillä ja tänään on ollut koko alavatsan...
  12. I

Moikka, mä tuun tännekin nyt mukaan kuumeilemaan, kun sovin sopivasti tähän ikäryhmään. :) Olen 23-vuotias, mies on 24-vuotias ja yhdessä ollaan oltu noin 5,5 vuotta. Itse olen jo useamman vuoden kuumeillut, mutta nyt kun opiskelut on suoritettu ja molemmat ollaan töissä niin nyt mies on valmis...
  13. I

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@ajatuksissa Pahoittelut uudesta kierrosta! Ja on varmasti hyvä mennä selvittämään asioita, saa itselle varmasti helpomman olon kun saa tietoa enemmän. Mä en ole tikutellut vielä yhtään tässä yk1, mutta womanlog laskurin mukaan tänään olisi ovulaatio ja eilen peitot heiluivat! Yhtään en oman...
  14. I

Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

Moikka, mä tuun tännekin nyt mukaan kuumeilemaan! :) Olen 23-vuotias, mies on 24-vuotias ja yhdessä ollaan oltu noin 5,5 vuotta. Itse olen jo useamman vuoden kuumeillut, mutta nyt kun opiskelut on suoritettu ja molemmat ollaan töissä niin nyt mies on valmis yrittämään vauvaa. Olen juuri vasta...
  15. I

Paljon onnea plussasta @Baby_ ! :) ja pahoittelut @Kinder_Kitty negasta. :( @ajatuksissa paljon tsemppiä sulle! Ja @pehmis26 älä menetä toivoa vielä tän kierron suhteen, yritä ottaa rennosti jos se on mahdollista (y) Mulla on menossa nyt KP 10/?? eli ensi viikolla pitäisi ovis olla jossain...
  16. I

Voi kun tänne on tullut viikonlopun aikana paljon viestejä ja uusia mukaan, ihanaa kun täällä on näin aktiivista keskustelua! :) Itse juon kahvia normaalisti noin 3-6 kuppia päivässä ja alkoholia käytän nykyään todella harvakseltaan. Täytyisi kyllä tuohon kahvinjuontiin kiinnittää huomiota...
  17. I

@Paputoive hieno juttu, että pääset niin pian leikkaukseen, tsempit siihen! :) @ajatuksissa Mukava kuulla, että kaikki on hyvin! Ja toi on niin totta, että parasta on vaan yrittää olla stressaamatta, jos siihen vain mitenkään innostukseltaan pystyy! :D @pehmis26 oivoi sentään, toivotaan ettei...
  18. I

Moikka! Mä tuun ihan uutena mukaan tänne haaveilemaan esikoisesta. Eli olen 23-vuotias, poikaystäväni on 24-vuotias ja yhteistä matkaa meillä on takana jo 5,5 vuotta. Molemmat ollaan opiskelut suoritettu ja ollaan työelämässä. Itse olen vauvakuumeillut jo monta vuotta, mutta mies ei ole ollut...

Yhteistyössä