Hakutulokset

1. M

Onko olemassa lämpimiä, käytännöllisiä ja vettä kestäviä lasten talvikenkiä jotka ei ole rumat?

Mulla on kaikilla lapsilla aina ollut gore-kengät talveksi, ilman villasukkaa ovat pärjänneet vaikka pohjoisessa asutaan. Ei oo siis kylmät. Joo esikoinen kulki viime talven huopikkaissa kun kaupasta oli hyvät loppu ja Kuomat oli kuulemma oudot jalassa :D
  2. M

Onko olemassa lämpimiä, käytännöllisiä ja vettä kestäviä lasten talvikenkiä jotka ei ole rumat?

Kuinkahan paljon kengissä oleva goretex sitten aiheuttaa ongelmia ja vaikeuksia? Olis kiva kuulla mitä se tekee. Jos puhutaan kengistä siis.
  3. M

mistä tarralliset kuomat?????onko hinta sama ko perus kuomat?

Ostin muuten viime vuonna koululaiselle tuollaiset tarralliset, kun ei Prismassa ollut enää muita kenkiä ja maksoi kai 60e - koululainen vaan ei tykännyt niistä yhtään ja kulki vanhoissa koko talven.. Joten enpä osta enää ikinä Kuomia meille, oli jotenkin oudot kuulemma jalassa, vaikka koko oli...
  4. M

LIDL on halpa!

Meidän käyttämiämme tuotteita ei oo Lidlissä ja ainakaan itse en oo siellä juuri luomutuotteita nähnyt. Eikä noi hinnat niin halvalta vaikuta, tosin itse en osta hirveästi esim. valmisleipää tai kanan reisikoipia. Nyt oli niitä K-kaupassa kyllä 1,5e/1kg.
  5. M

Synkkää pohdintaa

oon antanut opastuksen jo 4- ja 5-vuotiaille. Olen myös laittanut numeron jääkaapin oveen sekä puhelimeen nimellä HÄTÄ. Olen myös sanonut, että jos on epävarma siitä, onko hätätilanne vai ei, voi silti soittaa - lapseni eivät ole "kokeilumielisiä" tuossa suhteessa eikä yhtään turhaa puhelua oo...
  6. M

millaiset talvikengät ootte varannu 2-4vuotiaille?

Ostan varmaan joko Eccot tai Viking Goret sekä huvin ja ilon vuoksi huopikkaat kaikille lapsille :D
  7. M

jos on porukalla sovittu shoppailu reissusta niin eikai kuskin tarvitse koko bensamaksua yksin maksaa?

Suomalaista kainoutta.. :D Kyllä mie pyytäisin reilusti. Me käydään välillä 150km päässä ostoksilla ja puoliksi maksetaan kaverin kanssa. Linkulla maksais jo sellaiset 60e mennä. Autosta riippuen bensat 40-60e.
  8. M

Tee elämäsi paras päätös: lahjoita munasoluja. t.Väestöliitto

Olen luovuttanut kaksi kertaa, yhteensä neljälle pariskunnalle. On ollut todella hyvä päätös ja luovutan taas kun voin :)
  9. M

Onko tämä paljon 4 vuotiaan syömisiksi, pitäiskö mun rajoittaa, vaikkei herkkuja syökään?

Jos rajottaa lapsen hiilareita = aittaa tilalle rasvaa ja protskuja, pitää muistaa että lapsi syö kuitenkin hiilarit koulussa/hoidossa.. ja se voi pahentaa tilannetta.
  10. M

Raskausaika ja ruoanhimo, apuaaaa

Paisun kohta kuin pullataikina.. Koko ajan nälkä, ihan sama kuinka paljon ja mitä syö. Meneekö tää ohi? :D Nyt menossa rv 16 ja viikon ehkä kestänyt tällaista mässäämistä. Yök. Vasta puolisen tuntia sitten söin ja taas nälkä. Eikä oo siis riippuvainen ruoan laadusta tms. seikoista.
  11. M

Onko tämä paljon 4 vuotiaan syömisiksi, pitäiskö mun rajoittaa, vaikkei herkkuja syökään?

Ja minun 3-, 6- ja 8-vuotiaani saattavat hyvin kaikki syödä 3-4dl -kaiken muun lisäksi.. ;) Eikä kukaan ole tippaakaan ylipainoinen, päinvastoin. Ko. kolmevuotias esimerkiksi painaa 13kg ja on 95cm pitkä, hoikkanen poju. Syö isot määrät ruokia, mutta harvemmin herkkuja, yleensä nekin sitten...
  12. M

Mitä teidän 2-3v syövät aamupalaksi/iltapalaksi?

Puuroa, kuopus rakastaa puuroa :D Miten ois erilaiset puurot, mannapuuro, riisihiutalepuuro..? En nyt tiiä onko terveellisempi kuin leipä mutta ehkä pitäis paremmin nälän poissa. Joskus sitten on just itsetehtyä leipää, kasvispaloja, hedelmää jne.
  13. M

Mistä ihmeestä (netistä) XS/S-kokoisia suht. edullisia äitiysvaatteita?

H&M joo, mutta toimituksia vasta lokakuussa joskus loppukuusta niissä vaatteissa jotka oisin voinut tilata. Kovin älyttömän kalliita ei viitsis ostaa. Huutiksessakin tuntuu olevan aika vähän pieniä kokoja. Apuaa.. Kiire alkais olla :D Mistä ihmeestä niitä löytyy??
  14. M

En ole pitkään aikaan myynyt mitään huutiksessa, joten kokeneimmilta kyselisin:

Tämäpä se ongelma onkin.. Pelkään aina että määrittelen jotenkin väärin, en siis kehtais myydä pikkuvikaista ikinä :D Enkä tietenkään pyytää liikaa rahaa, mikä lie ongelma. Pitäis varmaan myydä kirppiksellä, mutta ei jaksa varata pöytää. Laitan sulle huomenissa muuten viestiä siitä aiemmasta :)
  15. M

Popin talvivaatteista!

Mulla on semmonen kutina että kyllä on.. Kysy vielä myyjältä kaupassa.
  16. M

Popin talvivaatteista!

Ainakin vk-vaatteet vastaavat kokoaan ja säädöt on tosi hyvät :) Niin hyvät kokemukset on kaksiosaisesta vk-asusta että aion myös ostaa talveksi samanlaisen.
  17. M

En ole pitkään aikaan myynyt mitään huutiksessa, joten kokeneimmilta kyselisin:

Meneekö siellä kaupaksi yksitellen ihan perusvaatteet (H&M, Lindex jne..)? Mikä on teidän mielestänne hyväkuntoinen vaate - itse taidan olla vähän liiankin tarkka joskus noissa.. :D Lähtöhinnaksi 0e, toimiiko pienellä korotuksella? Ai kun vaikeeta :D
  18. M

Olisiko teistä hyvä vai huono ratkaisu laittaa kaksi alakoululaista samaan huoneeseen (samaa sukupuolta)?

Peesi! Mulla kaikki kolme samassa, eikä kukaan edes halua omaa huonetta :)
  19. M

HYVÄ pinnoitettu paistinpannu hakusessa??? MIKÄ MERKKI KESTÄÄ eikä mene pilalle heti vuodessa??

Tuossa Swiss Diamond tms. ois takuu 10v. :D Mutta aika kallis, 100e.. Ehkä jouluksi sitten :D

Yhteistyössä