Hakutulokset

1. R

Lokakuiset 2021

Niin ja ei kannata ottaa itteensä heti, jos joku kyseenalaistaa ja pyytää lähteitä. Valitettavasti koronasta liikkuu todella paljon huuhaata ja usein keskustelut kaatuvat juuri niiden lähteiden puutteeseen tai siihen, ettei ”tutkimukset/lähteet” kestä kriittistä ja tieteellistä tarkastelua...
  2. R

Lokakuiset 2021

Vierailija, hyvä, jos sulla on luotettavasta tahosta tietoa! En epäile, ettäkö näin ei olisi - uskon että vuoden päästä rokotetaan myös raskaana olevia. Toivottavasti tämä tieto päätyisi kohta myös meille muille, niin uskaltaisi sen rokotteen ottaa :) Siihen asti kuitenkin odottelen. Täällä...
  3. R

Lokakuiset 2021

Välillä meinaa vähän kuvottaa, mut muuten olo on aika normaali. Ostin kofeiinitonta kahvia ja se olikin positiivinen yllätys! Kiva, kun saa juoda normaalimäärän kahvia vielä kun maistuu. Nyt taitaa olla 4+6 ja tosiaan kolmas lapsi ❤️
  4. R

Lokakuiset 2021

@Paatuska tuo pelko on kyllä ihan hirveää, ota puheeks neuvolassa, jos sieltä osattaisi auttaa johonkin suuntaan. ja ettei vaan olis kaksoset tulossa, jos alko pahoinvointi jo näin aikasin ❤️:unsure:
  5. R

Lokakuiset 2021

Käärmeinen, shit happens! Turhaan murehdit :) Noro ei oo raskaudelle vaarallinen, perin kurja tauti kyllä muuten. Ja listeriaan Suomessa sairastuu hyvin harva. Jos nyt sattuis tulemaan jotain listeriaan liittyviä oireita, niin soittaisin itse varmaan neuvolaan. Oon ite tehnyt saman mokan...
  6. R

Toiveissa vauva 2021

Päivitin itselleni nyt plussan ja siirryn toistaseksi ainakin tonne lokakuisiin, toivottavasti kaveri pysyy matkassa ❤️
  7. R

Toiveissa vauva 2021

V A U V A 2021 Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : ) ★★★★★★★★★★★★★★★★★ 19.2.2021 Perjantai Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko...
  8. R

Toiveissa vauva 2021

@Spekulaattori82 hyvin voi riittää! Munasolu on kuitenkin hedelmöityskelpoinen 12-24h oviksen jälkeen ja ovulaatio on 48h sisällä ovisplussasta. Eli sanoisin että aika nappiin varmaan meni tallettelut :) Oon todella pahoillani @Mansikka_maanantai, inhottava vielä, että neuvolasta ei osattu...
  9. R

Lokakuiset 2021

@Paatuska varmasti kohdun kasvukipuja, varsinkin kun kyseessä on ensimmäinen raskaus :) en usko, että on hätää, kun oli noin lyhyt. Mulla ainakin välillä kramppaa syvät vatsalihakset ja sattuu hetken, ennen kun sit rentoutuvat. Mut ymmärrän huolen, meillä esikoinen saatiin aluille hoidoilla...
  10. R

Lokakuiset 2021

@Paatuska mennään aika samoilla viikoilla, mulla taitaa tänään olla 4+0 :) millon sulla on laskettu aika? @Katinka<3 kiitos vastauksesta! Tottahan se on, että kaikki ollaan samassa tilanteessa. Mua vaan jännittää, jos olisikin tuttuja - en oo vielä valmis kertomaan raskaudesta. Katon tilannetta...
  11. R

Lokakuiset 2021

Moi! Ehkä mäkin uskallan liittyä tänbe hiljaksiin, sunnuntaina sain ensimmäisen haalean plussan ja siitä viivat on vahvistunut kivasti :) meille on kolmas tulossa, edelliset lapset ovat -18 ja -19. Uusimman la olisi näillä näkymin 27.10.21 oliko täällä minkälainen ajatus tuon facebook-ryhmän...
  12. R

Toiveissa vauva 2021

@Lavender_ snteeksi en muista, mut onko sua ultrattu kiertoon liittyen? Mietin jos pitkäänkin vuotaa niin olisko mahollisesti ollut hematooma tms (en oo varma vuotaako kysta puhjetessaan), ne voi vuodella pitkäänkin.
  13. R

Toiveissa vauva 2021

@pupup voi kertoa raskaudesta, mut noin vahvalla viivalla pitäis näkyä raskaustestissä jo myös. Mulla lähtee loppukierrosta ovistestit vahvistumaan ja johonkin tänne laitoinkin kuvan. (Muoks. Eli voi myös siis olla kierron lopussa normaalia, vaikka menkat alkaisi.) Mikä dpo sulla on nyt?
  14. R

Toiveissa vauva 2021

Teinpäs kuitenkin tänään uuden testin ja hyvin oli viiva vahvistunut ❤️ Vielä kun ei menkat alkaisi, niin voisi vähän turvallisemmin mielin alkaa odottamaan. Nyt luultavasti dpo10. https://aijaa.com/BFY2eS
  15. R

Toiveissa vauva 2021

@chili_ ootko ehtinyt jo tälle aamua testata? Tein dpo7 ja 8 ihan täydet negat, nyt sit dpo9 näky ihan selvästi. Huomenna ajateelin testata uudestaan, ettei kaikki testit kulu heti :D @Paatuska lupaavalta näyttää :love: molemmissa testeissä on kuitenkin jo selkeet ja suht vahvat viivat, eikä...
  16. R

Toiveissa vauva 2021

@chili_ mä oon näkevinäni tuossa jotain! :love: en kyllä yhtään osaa sanoa herkän rfsu viivanpaikoista, ”normitestit” antaa musta aika räikeitä kuivuttuaan. Mäkin tein tänään testin ja siihenhän pärähti hennon vaalea plussa ❤️ Parin päivän päästä pitäisi menkkojen alkaa, jospa ne nyt pysyisi...
  17. R

Toiveissa vauva 2021

@huumis oon niin pahoillani, että oot joutunut käymään jotain näin kamalaa läpi :( jaksamista toipumiseen, en voi edes kuvitella, miltä teistä tuntuu ❤️ @Paatuska on tossa kyllä aivan selkeä viiva, onnea ❤️ Dpo8 ja ei vielä tiputteluja! Viime kuussa tiputteli tasasen epätasasesti menkkojen...
  18. R

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa mukaan @Scarletta! :) Mulla on vaan foolihappo käytössä, d-vitamiinia pitäisi käydä ostamassa. Muuten syön monipuolisesti, niin en näe tarvetta lisävitamiineille. Sit jos raskaus alkaa, niin haen mamavitamiinit. Tuttavapiiriin on nyt lähipäivinä syntynyt muutamia vauvoja ja ai...
  19. R

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussasta ja toivotaan, että pysyy matkassa mukana! Jos haluat vertaistukea raskauteen liittyen, niin kannattaa mennä mukaan tuonne ”lokakuiset 2021”-ryhmään, siellä on muitakin raskaana olevia :) me täällä vasta yritetään saada lasta aluille. Toki olet tervetullut mun puolesta tänne...
  20. R

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille ❤️ Mulla alkaa taas epätoivo iskemään, kun kuukautisten alku lähenee. Viikko niihin vielä olisi, mut mitään ihmeellisiä oireita ei ole. Toisaalta nyt on taas aika hektinen ja villi meno näiden kahden taaperon kanssa, joten yritän ajatella, et ehkä kolmatta ei oo vielä...

Yhteistyössä