Hakutulokset

1. tossu-83

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Väärää tietoa, minä oon juuri tullut touhutipoista raskaaksi. Joten kyllä touhutipoissa on siittiöitä. Jopa mun lääkäri ja gyne sanoi näin :) toki voi olla miehestäkin/siittiöistäkin kiinni, mutta yleinen olettamus on ettei kannata luottaa siihen ettei tulis raskaaksi vaikkei mies tuliskaan sisälle
  2. tossu-83

Näkyy noissakin, odottele vaikka pari päivää ja koita uusiks :) Joillaki voi nousta hitaasti hcg siinä alussa
  3. tossu-83

Näkyy haamu!
  4. tossu-83

Helmikuiset 2019

Juu on, meitä on sielä nyt 18 ja olis kiva saada lisää porukkaa joukkoon :)
  5. tossu-83

Helmikuiset 2019

6. tossu-83

Helmikuiset 2019

Sulla sama la kun mulla :)
  7. tossu-83

Helmikuiset 2019

Heippa kaikille! Mä oon vähän matti myöhänen, oon miettiny pitkään että kirjotanko tänne vai en, mutta koska oon esikoisestakin liittynyt vauvaryhmään niin haluaisin nytkin liittyä. Eli olen pian 35 vuotias nainen pohjanmaalta. Esikoinen syntyi 12/15 ja viime kesänä jätettiin pillerit pois...
  8. tossu-83

Apua, tälläset sain tänään..dpo on kait 11, en tikuttanu ovista, joten en oo 100% varma, 13 kierto meneillään ja olin jo varma etten enää koskaan plussaa, mutta tällänen ylläri sit näin mukavasti kesäloman alkuun :D la olis 16.2.2019
  9. tossu-83

Voi ei :( Oon pahoillani :(
  10. tossu-83

Kerro sitten kuinka meni ultra, toivottavasti kaikki olis hyvin :)
  11. tossu-83

ehkä päiväpissa oli liian haaleeta ettei tullu vielä sitä "raskaana" tekstiä...koita tehdä vielä pari muuta testiä ja jos viiva alkaa tummua niin koita parin päivän päästä tehdä uudestaan digi
  12. tossu-83

On kyllä räikeä viiva jos olis vaan viivanpaikka :O koita tehdä joku toinen testi, esim pc joita saa marketeista, jos siihenki tulee viiva niin eiköhän se oo sit selvä homma :)
  13. tossu-83

Kuulostaa hyville noi oireet, testiä vaan rohkeesti kehiin :)
  14. tossu-83

jotain ehkä osuu silmään, mut en tiä onko viivanpaikka vai mikä. Ootko tehny tänään uutta testiä?
  15. tossu-83

Joo kyllä se ovis näyttää olevan vasta tuloillansa, varmaan huomenna irtoo :) tänään peitot heilumaan jos vauva on toiveissa ;)
  16. tossu-83

On haamu! Onnea :)
  17. tossu-83

Ei oo ihan vielä positiivinen, ovulaatiotestissä se testiviiva täytyy olla yhtä tumma tai tummempi kuin se kontrolliviiva, laitan tähän alle omani tältä päivältä, eli siitä näkee että vasen viiva on tummempi kuin oikea. Jatka vaan testailua, kyllä se sieltä tulee lähipäivinä :)
  18. tossu-83

Ei valitettavasti munkaan silmään osu mitään, ehkä joku harmahtava viivanpaikka näkyy jos oikeen kattelee mut punaista en nää.
  19. tossu-83

Viivaa näkyy, koitas tehdä vaikka digi, niin ei tarvii pähkäillä :)
  20. tossu-83

Ei oo ihan täysin plussa vielä, sen viivan täytyy olla yhtä tumma tai tummempi kun tuo kontrolliviiva :) kannattaa testata tänään vielä parikin kertaa koska se voi tulla myöhemmin tänään

Yhteistyössä