Hakutulokset

1. cindra

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

fabula kiva, eli lapsestakin tulee sitten vähintään kaksikielinen? Meillä olisi sekin tavoitteena, vaikka olin suunnitellut vähän vauviittomiakin tehdä, eli vähän perusteita viittomakielelle ja toivon mukaan mieheni pystyisi myös vähän englantia opettamaan lapselle sitten ennen kouluikää, kun se...
  2. cindra

@miu84 : minä niin tiedän tuon tunteen, itse jotenkin olen ihan varma että poika olisi tulossa. Tosi kiva olisi tyttö saada, saisin ommella hänelle kaikkea ylisöpöä vaatetta, mutta jotenkin nyt vaan tuntuu että poika olisi tulossa. @fabula menettekö naimisiin sen aikana kun vielä odotat...
  3. cindra

@BlackCat : oho, olipa meillä samantyylinen kohtalo, joulukuu on ilmeisesti ollut hyvä kuukausi ;) ja sama laskettu aika. Meillä on ultra huomenna.:unsure:
  4. cindra

@miu84 ja @fabula Kiitos :) Kyllä ensi viikolla on np-ultra. Tähän IVF-hoitoon kuului myös varhaisultra. Miten sen nyt ottaa mikä onkaan pitkä yritys, 2,5 vuotta ennen kuin tuli plussa, josta yli vuoden meni IVF jonossa, mutta sitten onnistui heti ensimmäisellä kerralla (y) Alkuraskaus on...
  5. cindra

Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

On jäänyt vähän lukematta, kun on tullut tämä uusi ketju On taas tullut paljon uusia mukaan, tervetuloa minun puolestani :) Täällä pahoinvointi on jo aikalailla takana, ei ole tarvinnut 1,5 viikkoon enää pelätä oksentelua. Ruoka ei vielä maistu entisellä tavalla, olen tosi nirso nyt ja melkein...
  6. cindra

Heipä hei! Aika pitkällä olette ilmeisesti, mutta ehkä mukaan mahtuu vielä uusia? Olen 35v ensimmäistä odottava. Se on saanut alkunsa IVF:llä, mitään varsinaista syytä ei löydetty. Viikkoja on nyt 11+3, eli alkaa pikkuhiljaa tuntua ihan todelliselta ja ehkä tähän uskaltaisi jo luottaa että...
  7. cindra

Syyskuun suloisuudet 2017

Kyllä siellä se pikkuisen sydän löi. Hän vastasi täysin vikkoja, tänään 8+0, eli laskettu aika on 6.9, kai se on nyt pakko uskoa että siellä oikeastikin asuu joku :love:
  8. cindra

@millimolli85 : täälläkin on hetkittäin ollut menkkamaisia tuntemuksia, mutta ne on kuitenkin ollut eri aikaan kuin ne rusehtavat vuodot, joten olen lähinnä helpottunut että jotain siellä tapahtuu vielä
  9. cindra

No nyt sain selityksen tälle laumauttavalle väsymykselle, kilpirauhasen arvot on taas mennyt ihan epätasapainoon :( TSH on ollut loppusyksyllä ennen raskautta 0,15, mikä oli gynen mielestä aivan liian vähän, sen takia on koko syksyn vähennetty lääkettä ja raskauden tultua ilmi nostettiin...
  10. cindra

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kesänlapsi: samalla tavalla se oli minulla kun plussasin (y) Minulla ei juuri koskaan ole selkä kipeä. Toki sehän oli vasta PP9 tai jotain, mutta mun matkalainehan siirettiinkin vasta 6. päivä. Onnea Bridge! Olen tosi iloinen sinun puolestasi :)
  11. cindra

Ihana lukea teidän ultrauutisista ja nähdä kuvia! :love: Tervetuloa uusille ja onnea teille plussasta! FB-ryhmään on kiinnostusta lähteä mukaan, kunhan nyt ensin edes uskoisin että siellä on joku ;) Meillä on ultra keskiviikkona. Vähän rusehtavaa vuotoa on ollut muutamana päivänä, mutta ilman...
  12. cindra

En uskalla vielä iloita tätä raskautta, joten ajattelen että voiko se oikeasti olla noin helppoa, yksi ainut IVF ja se olisi siinä, näin monen vuoden jälkeen. Ehkä sitten konkretisoituu ultrassa?
  13. cindra

Onnea uusille ja tervetuloa mukaan! :) Seulontontoihin varmaan osallistutaan, kun ikää on jo yli se maaginen 35. Tänään taas unohdin soittaa neuvolaan, pitää yrittää uudestaan keskiviikkona. Soittoaika oli aika lyhyt aamupäivällä, joten en välttämättä ole ollut hereillä siihen aikaan, nyt kun...
  14. cindra

Minullakin on tosi kylmä ja tämä huono olo on nyt saanut uusia sfäärejä kun kaverit söivät äsken pizzaa samassa pyödässä ja mun piti aktiivisesti katsella muualle ja olla miettimättä koko asiaa, kun osketti jo oikeastaan. Sitten kun olin syönyt jotain vähän muuta ensin, se tunne lähti pois...
  15. cindra

Tervetuloa uusille ja onnea teille plussasta! :love: Heh, tänään tuli ahaaelämys kun raskausoireet väheni ja voin selvästi paremmin, kun IVFn tukilääkityksenä ollut lugesteron väheni :ROFLMAO: Enhän minä sitä ajatellut että melkein kaikki pystyi laittamaan sen piikkiin. Koska kun käytin sitä...
  16. cindra

Kiitos kaikille onnitteluista :love: Minun on edelleen tosi vaikea uskaltaa hyväksyä että ne testit tosiaankin ovat positiivisia ja väri vaan vahvistuu. Vaikka menisi kesken, tiedän että jotain sentään voi tapahtua ja tarttua. Olen koko ajan pelännyt ettei ikinä mitään tarttuisi. Siirrosta 2 pv...
  17. cindra

Syssynen: En vielä tiedä näistä öistä, katsotaan miten nämä 4 menee. Yleensä minulla on vaan 2+2. Periaatteessa tykkään öistä ja jaksan niitä hyvin, vaikka meillä ne on 11h, koska minulla ei ole fyysisesti millään tavalla raskas työ. Ei tarvi hakea mitään työterveyden kautta, kyllä minun...
  18. cindra

Täälläkin yksi joka ehkä nyt uskaltaa tulla tälle puolelle, vaikka tuntuu että haluaisin ensin käydä ultrassa (26.1) katsomassa, onko siellä kukaan edes. Sen verran kauan odotin tuota plussaa että vielä kolmannenkin testin jälkeen tuntuu hyvin epätodelliselta ja yritän olla iloitsematta liikoja...
  19. cindra

Bridge: Kiitos. Harmittaa sinun puolestasi :( Yksikin voi ihan hyvin riittää (y) Onko vielä mietitty muita mahdollisuuksia, lahjamunasoluja?
  20. cindra

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:) AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI another #3/15#2.#PCOS#1.IVF Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI cindra#kevät/14#1.#selittämätön,(PCO)#1.IVF/1.PAS Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/1.PAS Ilo2010...

Yhteistyössä