Hakutulokset

1. Karla89

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ihana plussamyrsky! Paljon onnea kaikille:love::love: Täällä eletään tosi jänniä hetkiä:eek: Tein tänään testin, johon ilmesty haaleista haalein haamu! Paras kaverini näki sen myös, mutta se on ihan todella haalea, eikä juuri näy kuvassa. Keskiviikkona testaan uudelleen, mutta nyt jännittää...
  2. Karla89

No onhan se!! :love:
  3. Karla89

@Hiutale89 Siellähän on aivan päivänselvä viiva!! :love::love::love: Nyt vaan alkoi itseäkin jännittää, kun täsmälleen samat oireet lähes samoilla dpo päivillä:eek: Menkat pitäis alkaa tasan viikon päästä!
  4. Karla89

Tervetuloa @Önnö mukaan keskustelemaan! Mulla oli yhdistelmäpillerit käytössä 14 vuotta, kunnes huhtikuussa lopetin. Kierto palautui ihme kyllä heti normaaliksi ja on kestoltaan 25-30pv. Aluksi mentiin keskeytetyllä, kunnes elokuussa aloitettiin yrittäminen. Tuli tosiaan vähän yllätyksenä, että...
  5. Karla89

Eihän täältä malta millään pysyä poissa! :D Ja ihan ensimmäisenä @syystyttö onnea ihan hirmuisesti!!!:love::love: Haluan kiittää vielä kaikkia tsempeistä. Nyt tosin oon ihan hätää kärsimässä, kun elämäni ensimmäistä kertaa tulee keskellä kiertoa tuhrua! :unsure: Meidän tilannehan meni siten...
  6. Karla89

Nyt on lääkärillä käyty ja olo on vähän helpottuneempi. Sain kiireellisen lähetteen kolposkopiaan keskussairaalaan ja sinne tulee kutsu muutaman viikon sisään. Lääkäri oli kuitenkin edelleen sitä mieltä, että yritys on hyvä jättää nyt tauolle, koska mitään operaatioita ei voi raskaana ollessa...
  7. Karla89

@Jennipä Huomenna on aamupäivällä aika. Ihanaa @eevas :love: Toivotaan viivan vahvistumista kovasti!
  8. Karla89

Lämpimät kiitokset teille tsempeistä! Tuun päivittelemään tänne heti kun tiedän jotain enemmän. Mulle ei siis tuon tarkemmin kerrottu mistä on kyse. Ainoastaan että vaatii lisätutkimuksia. Tuollaisilla tiedoilla ehdin kuvittelemaan itselleni kaiken mahdollisen pahan, siksi haluan käydä heti...
  9. Karla89

Meillä yrittäminen jää joksikin aikaa tauolle..:cry: Sain tänään puhelun neuvolasta ja papanäytteestä löytynyt syövän esiasteeseen viittaavia muutoksia ja terkkari kehoitti keskeyttämään raskautumisyritykset.. Oon ihan sekaisin ja kauhuissani tästä! Varasin heti yksityiselle gynelle ajan (thank...
  10. Karla89

Voi ihanaa @Pilvilinna91 :love::love: Olipa helpottavaa kuulla etten oo ainut joka on ajatellut näin. Jälkeenpäin ajatellen on ihan typerä olo kun en oo tiennyt mistään mitään!
  11. Karla89

Enpä oo aiemmin alkanut itkeä menkkojen takia.. Eli yk 4 käyntiin kaikista kuvitelluista oireista huolimatta:( Pahoittelut myös muille samassa tilanteessa oleville. Toivotaan että pian saataisiin taas paljon plussauutisia:love: On pitänyt muuten kysyä jo aiemmin, että onko kukaan muu ajatellut...
  12. Karla89

Täällä myös negatiivinen testi, joten menkkoa odottelemaan :cry::cry: Mä en oikeasti kestä näitä kuviteltuja oireita enää. Vannon etten enää koskaan epäile olevani raskaana ennenkuin menkat on viikon myöhässä. Oon niin pahalla tuulella kun olin niin varma noista oireista:cry::cry::cry:
  13. Karla89

Tervetuloa uudet! Ja sympatiat taas kaikille uuden kierron aloittaneille! :unsure: @Mimpsu93 itseasiassa tein eilen jo ihan turhaan testin (dpo6-8) mutta joku mielenhäiriö laittoi tuhlaamaan testin:LOL: Vatsan nippailut ja muutkin oireet tuntuu jotenkin vähentyneen, mutta uutuutena huomasin...
  14. Karla89

Soitin just neuvolaan tuon papakokeen tiimoilta. Sanoin sitten näistä mun oireista, niin mulle tehdään tasan viikon päästä raskaustesti verestä! Onkohan se sitten jotenkin varmempi? Mulla silloin kp26 ja dpo 12-14. Hirveen jännittävää!!:eek:
  15. Karla89

Kun tää nyt oli myös samanlaisten jouluhullujen ryhmä, niin ai että tää ensilumi sai taas haaveet joulusta lapsen kanssa heräämään:love: Vatsanpohjaa ihan kutkuttaa kun mietin kaiken maailman joulukalenterin tekemisiä, piparinleivontaa ynnä muuta ihanaa! Ja pikainen on: Jos mä nyt en ole...
  16. Karla89

Moikka @peanut_butter ja tervetuloa mukaan keskusteluun:) Mä olen 28-vuotias lastentarhanopettaja ja ihan vakityössä. Mies on 35-vuotias ja hän myös vakityössä ja hänellä 9-vuotias lapsi edellisestä suhteesta. (Erosivat lapsen äidin kanssa 7 vuotta sitten). Ollaan oltu yhdessä 4,5 vuotta ja...
  17. Karla89

Kiitos @Jennipä ja @voittamaton vastauksista!(y) Tulipa yllätyksenä, että teillä oli noin päin. Oletin että menisi juuri toisin päin, että ensin kokeillaan julkisen puolen palvelut ja siitä sitten yksärille jos homma ei pelitä. Ei nyt toki itsellä vielä ole ajankohtainen asia, mutta kuitenkin...
  18. Karla89

Hei kun mä oon vähän ulkona noista lääkehoidosta, niin ootteko @Jennipä ja @voittamaton käyneet yksityisellä, vai saaneet avun ihan neuvolasta? Mulla olis papakoe edessä ensi kuussa! Tuli pieni shokki, kun olikin keväällä luokka3:eek:Mitään muutoksia tms ei kuitenkaan näkynyt ja siis tää oli...
  19. Karla89

Tervetuloa uusille!(y) Mä oon siinä mielessä onnellisessa tilanteessa, kun on vakituinen virka kaupungilla, että jos en alanvaihdosta ala haaveilla niin työkuviot on oikein mallillaan. Palkka nyt ei päätä huimaa, ei minulla tai miehellä, mutta pärjätään kuitenkin varsin hyvin. Toki toiveet...
  20. Karla89

@Muro95 Onnea ihan hirmuisen paljon!!:love::love::love::love: Mulla on muuten nyt aivan älyhyvä vinkki niille jotka ei tykänneet punaviinistä! https://www.alko.fi/en/products/659918/Pe-asol-Sangria-carton-package Join kaverin luona tuota eilen lasillisen ja oli ihan mielettömän hyvää(y) Mä siis...

Yhteistyössä