Hakutulokset

1. E

Heinäkuiset 2021

Meillä menee palkanlaskennasta suoraan tiedot Kelalle kun ensin tekee itse/lähiesimies tekee hakemukset vapaista. Laitoin hakemukseen lisäksi palkanlaskijan tiedot, joten jos Kelalla on kysyttävää, niin selvittävät suoraan sieltä.
  2. E

Heinäkuiset 2021

@Angervo76 Mulla maha on vielä kohtuullisen kokoinen, erottaa kyllä ettei ole vaan rasvaa, mutta vielä saa jotenkin piiloon, jos haluaa. Jännityksellä odotan miten lähtee nyt kasvuun kun vauva alkaa kasvamaan vauhdilla. Laskeskelin, että neljän viikon päästä pitäisi olla jo ainakin kilon...
  3. E

Heinäkuiset 2021

@Toiveikas21 Mulla on kans melko matalat verenpaineet, pari edellistä viikkoa meni välillä alle sadan yläpaine. Tällä viikolla ollut ns. omaa tasoa, joka on matala sekin. Ei ole oikein muu auttanut kuin suolaa suoraan suuhun kun alkaa heikottaa. Lueskelin kans itse netistä tuosta laskusta ja...
  4. E

Heinäkuiset 2021

Olisko Pampersillakin toi pissaindikaattori? Meillä ainakin ennen neuvolan terkkari antoi d-tipat kotikäynnillä (tosin heinäkuiselle ei kotikäyntejä tehdä lomien vuoksi), en ole kyllä varma saako vielä. Avainapteekeista saa neuvolakortilla vitamiinipaketin, jossa on noi tipat, joten kannattaa...
  5. E

Heinäkuiset 2021

Eilen taisi olla Kelan instagramissa, että ovat alkaneet lähettää tällä viikolla uusia pakkauksia. Todennäköisesti siis kaikki(jotka ottaa) saadaan se uudempi pakkaus. Toki voihan se olla, että joillekin vielä vois tulla vanha. Harvinaista nykyään, että näin aikaisin pakkaus vaihtuu. Vajaa...
  6. E

Heinäkuiset 2021

@Toiveikas21 Nyt vaan sitten lomamoodi päälle ja rentoutumista, että jaksat vielä kevään töitä. En osaa esikoisen uhmaan mitään sanoa, muuta kuin tsemppiä. Se osaa vierestä katsottuna kun olla ajoittain raastavaa, lapsesta riippuen. @Sannaap123 Harmi, että sait radi-diagnoosin. En usko, että...
  7. E

Heinäkuiset 2021

Tuli tuossa muuten mieleen, että viime viikolla vihdoinkin pikkukaverin liikkeet alkoi tuntumaan ulkopuolelle. Ja mieskin sai ekaa kertaa kokea miltä se tuntuu. ❤️ Esikoisesta tunsin itse tasan kerran muksaisun käteen ja se oli samalla viikolla kun hän syntyi. Tämä kaveri on kyllä paljon...
  8. E

Heinäkuiset 2021

Aika vasta on tainnut muutos tulla, ei nimittäin ole varmaan kuin kuukausi kuin Liberon sivuja katsoin ja edelleen silloin oli vihreä. Mutta itse laukku näyttää kyllä paljon siistimmältä kuin se aiempi. Sisältö on ehkä vähän muuttunut, enää ei tainnut olla kertakäyttöisiä vaipanvaihtoalustoja...
  9. E

Heinäkuiset 2021

Nyt on rakenneultrassa käyty ja siellä oli kaikki hyvin. Pikkuinen ei halunnut meille kasvojensa näyttää, mutta oikein komeat sormet ja varpaat löytyy. Hirmu paljon on isoveljensä näköinen niiltä osin mitä näkyi, joten saa nähdä millainen kaveri sieltä sitten tulee. ❤️ Mulla on ollut viime...
  10. E

Heinäkuiset 2021

Oon ollut ihan normaalisti töissä. Nyt on alkanut väsyttämään enemmän, kun joudun tekemään kahden ihmisen työt. Ja jonkun verran nuo liitos- ja SI-kivut vaikuttavat myös jaksamiseen. Tänään alkoi töissä huimaamaan ja tuli jännä olo. Mittasin verenpaineen ja yläpaine oli alle 100. Ihmekös tuo...

Yhteistyössä