Hakutulokset

1. L

Hei, TAMPERELAISET, Hervannassa kenenkä lapsi päivähoidossa?

pisti kysymyksesi silmään. En ole tampereelta(huomatt.pienemmältä paikkakunn), mutta oletpa fiksu kun etukäteen kyselet hoitopaikoista minkälaisia kommentteja. Haluan kertoa varoittavan esimerkin; minä laitoin lapseni perhepvhoitajalle joka tekee työtään sivukylällä(enkä kysellyt mielipiteitä...
  2. L

Yksityiset lapsettomuusklinikat?

Helsinki Diacor, Diakonissalaitoksen sairaala, lapsettomuusklinikka Alppikatu 2, 00530 Helsinki puh. (09) 7750 7539, fax (09) 7750 7659 e-mail: lapsettomuusklinikka@diacor.fi Internet: www.diacor.fi/lapsettomuusklinikka Felicitas-Klinikka Oy Urho Kekkosen katu 4-6 A, 00100 Helsinki puh. (09)...
  3. L

Nimestä Jasper Juhani..

Olen ihan samaa mieltä, että kyllä nimet saa puffia tiedotusvälineiden kautta. Esim. Minttu ei ole ollut yleisesti tytön nimenä ennen kuin lasten kirja Minttu tuli markkinoille. Kirjailija oli valinnut nimen tarkoituksella sellaiseksi, ettei sitä olisi kellään tytöllä, jotta samaistuminen...
  4. L

Käykä muiden 3-4-vuotiaat yöllä pissalla?

Meillä pojalla kans mahtava rakko.. Ollut yökuiva 1.8 vuotiaasta asti eikä käy yöllä vessassa. Illalla käy ennen nukkumaanmenoa vessassa n. yhdeksän aikaan ja seuraavaan kerran yhdeksän aikaan aamulla.
  5. L

pyöräilemään?

Milloin ovat lapsenne aloittaneet pyöräilyn kolmipyöräisellä entä kaksipyöräisellä?
  6. L

Miten olette saaneet

arjen toimimaan tullessanne synnäriltä eikä kotona ole ketään auttamassa? Ihan mielenkiinnosta yselen, sillä itseä odottaa sama. Ja esikoistani odottelen.
  7. L

Etsitään ystäviä

Heippa !!! Olisi kivaa löytää uusia ystäviä täältä pääkaupunkiseudulta. En siis vaan etsi sellaisia kavereita jotka haluavat löytää nopeasti seuraa....koska haluan ihan todella löytää ystäviä !! Kyllä mä seuraa haluan, mutta olen liikkeellä vähän vakavemmissa mielin. Mä olen 31 vuotias...
  8. L

montako lasta?oma ikäsi?

2 lasta ja ikää 29 (pian)
  9. L

MIKSI hommasitte lapsia noin nuorina?

\ En ole tällaiseen ennen kirjoittanut, mutta nyt oli ihan pakko. enään en ole alle kahden kymmenen, mutta voisin vetoalyödä "MiisuKisu harmaana" ei ole viellä edes peruskoulusta päässyt. Pitää paikkaansa että kaikki teiniäidit eivät todellakaan sovi viellä äidin tehtävään. Minä itse...
  10. L

missä asennossa synnytit?

Molemmat olen synnyttänyt puoli-istuvassa asennossa sängyllä. Ihan hyvin onnistui niinkin. Synnytysjakkaraa en ole edes ikinä nähnyt. Eikä kätilöt kyllä kyselleet missä asennossa olisin halunnut synnyttää.
  11. L

Omakotitalo!!!

Meillä lainaa noin 70 000 euroo ja talossa on neliöitä noin 270 sekä autotalli/ varasto. B) Minusta ihan vielä siedettävä summa tuo on!! :wave: :wave: :wave:
  12. L

Neuvoja kivunlievitykseen?

Minulle laitettiin nyt toisessa synnytyksessä tuo kohdunkaulanpuudutus. Ekassa oli epiduraali ja sain siitä kauhean horkan eikä vienyt kaikkea kipua pois. Kohdunkaulanpuudutus taas auttoi ihan heti kun se oli laitettu; kaikki kivut hävisivät eikä mitään sivuoireita tullut. Laittaminen ei vienyt...
  13. L

Epiduraalin haitat?

Minulle tuli epiduuralin laiton jälkeen hirmuinen horkka, tärisin kylmästä koko loppu synnytyksen ajan. En sen takia halua epiduraalia enää koskaan sillä oli synnytyksessä kamalinta. Toisessa synnytyksessä sain kohdunkaulanpuudutteen ja oli se todella ihana! Kivut katosi täysin ihan hetkessä ja...
  14. L

Ponnistusvaihe..

Ensimmäinen 25min. ja toinen 3min. Toinen tuntui kyllä pidemmältä kuin eka ja oli tuskallisempi kun puudutus ehti just loppua.
  15. L

paikkakunta gallup

kalajoelta....
  16. L

Käsitin tän palstan ilmeisesti väärin?

Kuin myös, mutta käyhän se näinkin.
  17. L

Lokakuu -04 syntyneet

Meille syntyi poika 14.10. 3600g, 49,5cm ja py 36,5cm. rv 41+3
  18. L

jälkivuoto

Ekasta kesti kaksi viikkoa ja nyt tästä toisesta taitaa jo loppua kun synnytyksestä on 12vrk. eilen ja tänään ei ole enää tullut vuotoa.
  19. L

TAMMIKUU-03

Meillä tytsy :wave:
  20. L

kuinka usein kylvetät lapsesi?

Reilu 1-v. kylpee joka toinen pv, nauttii punkassa lättäröimisestä. Saippuaa ei ole käytetty muuta kuin kakkapyllyn pesussa (natusan top to toe on hyvä, ei kuivata normaali-ihoista). Tässä vaiheessa on innokas opettelemaan itse syömistä lusikalla, joten iltaisin on kyllä sen näköinenkin ettei...

Yhteistyössä