Hakutulokset

1. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Himotestaajia kiinnostaa varmaan tämä juttu haamuista raskaustestissä: https://www.early-pregnancy-tests.com/faint-line-pregnancy-test Näkyispä itsellä edes haamu. Dpo 11
  2. K

40+ so what wol.13

Ensinnäkin Roxanne huimat onnittelut ja ihanaa vauvantuoksuista aikaa. Se menee niin nopeasti ohi. :love: Nämä piinapäivät on ihan syvältä. Luulin jo, että tissit on kipeenä, mutta mulla olikin maanantaina tavallista rankempi salitreeni ja nyt on kaikki muutkin lihakset kipeänä eli se johtuu...
  3. K

40+ so what wol.13

Ihanaa Zammakko. Toivottavasti tiputtelu loppuu. Tiedän kyllä useammankin tutun, jolla on tullut kirkastakin vuotoa raskauden aikana ja kaikilla niillä on ihan terve lapsi. Voi kun olisi itsekin tuossa tilanteessa. Itsekin mietin tuota influenssarokotetta, että pitäisikö ottaa.
  4. K

40+ so what wol.13

InMyDreams olen todella pahoillani. :( Itsellä oli aamulla vähän heikko olo, mutta saattoi olla vaan nälkä. Eilen tein piruuttani ovistestin ja se oli haamu. Mutta eikös se voi ollakin koko kierron? Ääh. Ärsyttävä piinaviikko.
  5. K

40+ so what wol.13

Virkillä selkeä haamu siellä. Peukut pystyssä. Mulla alkoi aamulla jomottamaan mahaa. Sama puoli ja kohta mistä munis todnäk tässä kuussa irtosi. Ehkä vain suoli siellä vaivaa. Vielä viikko odottelua pitäisi kestää. Pikkujouluja on, mutta en juuri juo ja käyn muutenkin niissä yleensä autolla...
  6. K

40+ so what wol.13

Voi ei Molly3. Olen todella pahoillani. Puhdas negakin on parempi, kun keskenmeno. Siinä niin toivo herää ja sitten joutuu pettymään. :(
  7. K

Toiveena vauva 2017-2018

Greippimehusta olen lukenut, että parantaa kohdunkaulan limaa. Eli siittiöt pääsevät siitä helpommin läpi kohtuun munasolun luokse. Täällä esim. englanniksi: https://www.avawomen.com/avaworld/grapefruit-juice-cervical-mucus/ Ja terve vaan kaikille. Roikun tuolla 40+ ketjussa enimmäkseen ;)
  8. K

40+ so what wol.13

Mahtavat ovisjomottelut tänään todellakin. Ehkä se vanhan kroppa vielä toimii :D Buranasta piti sanoa, että jostain luin, että se voi vaikuttaa ovikseen. Ettei ovulaation aikaan kannattaisi napsia. Juu tässä se juttu on. Vanha, mutta pitää varmaan vielä paikkansa...
  9. K

40+ so what wol.13

Täällä on useampi jännän äärellä. Testiä kehiin vaan. Odottaminen ei ole minunkaan hyveeni, että testaisin kyllä liian aikaisin varuiks :D Meillä pamahti ilmeisesti ovisplussa tai on sitten just tulossa. Tikutin siis ja oli noin yhtä vahva kuin testiviiva. Eilen oli vielä haalea. Piti se heti...
  10. K

40+ so what wol.13

Voi ei Molly3. Mutta pidetään kyllä peukkuja, että kyllä se sykekin sieltä tulee. Jos se oli vaan pari päivää liian aikaisin tosiaan. Ykkösestä kävin aikanaan ultrassa viikolla 7 ja lääkäri sanoi muistaakseni, että sillon se varmemmin vasta näkyy. ON: Ovista odotellaan. Tikutellu oon jo tän...
  11. K

40+ so what wol.13

Kasenja: mulla oli siinä viikko sitten tekemässäni negassa ihan punainen viiva, kun se oli muhinut yöpöydän laatikossa viikon. Että kannatta luottaa niihin testiaikoihin, mutta tsemppiä että muuttuu plussaksi Täällä odotellaan ovista. Himot alkaa kehittyyn ja ajattelin testata tikuilla. Jos...
  12. K

40+ so what wol.13

Lekurissa meni hyvin. Kaikki on ultrattuna kunnossa. Pari rakkulaa jo tulossa. Lima kiertoon nähden (eilen oli eka pv) ihan ok. Suositteli kokeilemaan luomuna pari kertaa ja sitten testaan miehen simpat, jos ei tärppää. Miehellä on kyllä yksi lapsi. Ollaan kuulemma oikeutettuja kunnalliseen...
  13. K

40+ so what wol.13

Menkat pärähti illalla käyntiin. Sehän on gynellä mukava roplata veristä terttua :) Ammatinvalintakysymys? Ei masenna. Tiesin ettei tärpännyt. Oli siis 32 pv kierto. Ovis oli kyllä noin 14 vrk lähdöstä. Tässä kuussa ajattelin tikuttaa sitä varuiksi.
  14. K

40+ so what wol.13

Hyvä Molly3! Kuulostaa kyllä hyvältä. Testasin negan. Heti kohta tulikin vähän verta eli tuhrua. Loppupäivänä ei, että kunnon vuotoa odotellessa. Onko mulla siis pitkä kierron loppuvaihe? Mitähän se tarkoittaa raskautumisen kannalta? Täytyy kysyä lääkäriltä. Ja ollut ennen tuhrua ennen...
  15. K

40+ so what wol.13

No show. Edelleen. Ei menkkaoloa. Ei raskaanaoloa. Gynen sain varattua maanantaille, että sopis alkaa, ettei ole ihan verisenä siellä. Yritän pidättäytyä testaamasta, ettei tule pettymyksiä. Tilasin uusia testejäkin. Sellaisia liuska.
  16. K

40+ so what wol.13

No eipä alkanut. Menkkaolo oli kyllä tänään, mutta ei edes mitään tuhrua. Eilen illalla miehen kanssa puuhaillessa kohdunsuu tuntui olevan kovin lähellä eli alhaalla, mutta eikös se menkkojen aikaan pitäisi ollakin? Ehkä ne aamulla pamahtaa viimeinkin...
  17. K

40+ so what wol.13

Mahtavaa Molly3! Mitä oireita on näkyvissä? Huomenna pitäis alkaa menkat ja päästään uuteen kiertoon. Jee!! Yritin soittaa gynelle, mutta olin työn imussa ja kello oli jo liian paljon, kun muistin.
  18. K

40+ so what wol.13

Tervetuloa Aamuskalle! Minun piti tänään varata se gyne, mutta en ehtinyt töistä soitella. Kauheat menkka-aknenäpyt pukkaa. Vois jo vuodot alkaa, että alkais uus kierto.
  19. K

40+ so what wol.13

Kiitos kiitos! Tosiaan ensimmäinen yrityskierto. Kierto on yleensä 28 pv. Joskus 30. Että onko se sitten 28-30. Latasin puhelimeen appin, johon voi merkitä kaikki oireet, ovulaation, kuukautiset, limat sun muut. Muuten olen niin huono pistämään ylös tärkeitä päiviä. Ennen mentiin...
  20. K

40+ so what wol.13

MoI kaikki. Täällä uusi 40-vuotias kuumeilija. Yksi lapsi on edellisestä suhteesta ja juuri aloitettiin yrittäminen. Ensimmäinen yrityskierto ja neljä päivää menkkoihin. Testasin aamulla herkällä testillä negan. Olen siis myös kärsimätön. Masentaa. Eksän kanssa yritettiin toista pari vuotta ja...

Yhteistyössä