Hakutulokset

1. K

40+ so what wol.13

Kasenjalle kiitos selvennyksistä. Samaa olen pohtinut, että miten me ylipäätään voidaan lisääntyä täällä. Ja miten luontodokkareissa ne eläimet paukahta aina kerrasta raskaaksi.
  2. K

40+ so what wol.13

Byääh... Kävin verikokeissa (seuranta muuten vaan), niin kilpirauhasarvo THS on pompannut 3,5:een. Raskautuvilla se olisi hyvä olla alle 2,5. Täytyy huomenna koittaa soittaa sinne lapsettomuuspolille, että pitäisikö sille tehdä jotain jo ennen kun meemme sinne, koska turha tässä odotella pari...
  3. K

40+ so what wol.13

Menkat lusittu. Miehelle simppatesti varattu. Maca ja vehnänalkioöljy aloitettu. Ehkä ei enempää lisäaineita tarvi, kun yritystä vaan :) Mitkä fiilikset muilla?
  4. K

40+ so what wol.13

Onnittelut Karhuemo! Toivottaan tarrasukkia kyytiläiselle. Täällä on menossa jo kp3. Tuli pitkä kierto, mutta tuntemukset vastasivat koettua. Jotenkin tuntuu, että stressi tässä esteenä. Mitenköhän sitäkin saisi lievitettyä. Ostettiin macajauhoakin testiin ja se on kyllä sikapahaa. Mutta...
  5. K

40+ so what wol.13

Jeps, eilen testasin negan, vaikka en raskauteen uskonutkaan. Pitemmälle venynyt ovis viittasi pidempään kiertoon. Tänään tulikin ekat pienet vuodot ja huomenna oletettavasti hanat aukeaa. Yritän olla stressaamatta, kun helmikuussa on se lapsettomuuspoli. Tammikuussa verikokeet ja simppatestit...
  6. K

40+ so what wol.13

Noni. Tuli flunssa. Olisin halunnut yhden kierron normilämmöt, että voi sitten siihen jatkossa verrata. Nousussa siis aamulämpö, mutta varmaan flunssan vuoksi.
  7. K

40+ so what wol.13

Joulu jo mallillaan. Piinapäiviä vietellään. Aivastuttaa ja kurkku alkaa kipeytyyn, Kumpa ei tulis flunssa. Menkkoja odotellaan. Lämpö oli aamulla noussut 0,2 yksikköä. Eikös sen pitäisi laskea vähän ennen menkkoja. Saattaa mennä vaan kierto loppuviikkoon, ettei niiden vielä pitäiskään alkaa.
  8. K

40+ so what wol.13

Karhuemo75 ihan mahtavaa!! Itse ollaan vasta menossa hoitoihin helmikuussa. Piinapäiviä. Ei mitään poikkeavaa kropassa, että odotellaan kuinka käy. Kaikkea tässä on ehditty stressaamaan näin epäraskaanakin. Mm. Hammasröntgen ovulaation aikaan (en sanonut mitään ja jälkikäteen luin miten voi...
  9. K

40+ so what wol.13

Voi ei Molly3, miten kurja km sulla on ollut. Kuulosti kyllä hurjalta sun kokemukset siihen liittyen. ON: nyt kun katselin mun lämpökäyrää, niin oviksen aikaan on lämmöt pudonneet ja tänä aamuna ne oli jo sitten nousseet alkukiertoa ylemmäksi. Ovis lienee siis tapahtunut, Jee! Piinapäiviä siis...
  10. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo tänään tuli ovistestiin kontrollia haaleampi. Olen niitä testejä tuijottanut, niin kun sen on kastanut ja neste leviää, nii koko tikku on punainen ja viivanpaikat valkoisia. Siitä hieman kuivuessaan punainen kehii viivoihin jos kehii ja ympäristöstä se poistuu.
  11. K

Kyssäri ovulaatiotesteistä: Olen tikuttanut sellaisilla edullisilla ovulaatiotesteillä (kotitesteistä tilattu) ja usemapi päivä oli hyvin haalea viiva ja nyt kolme päivää yhtä tumma eli plussa. Eilen kolmantena päivänä tuntui selkeästi kipua vasemmassa munasarjassa ja edellisenä päivänä...
  12. K

40+ so what wol.13

Olen yllättynyt. Kutsu lapsettomuuspolille tuli jo helmikuuksi. Taidan perua tuon yksityisen ajan siis. Ja labroja mulle myös ennen sitä. Yritystä oli takana se 2 kk kun lääkäri pisti eteenpäin.
  13. K

40+ so what wol.13

Plussa tuli ovistikkuun luulisin. Lämmöt eivät muuttuneet. Pahoja jomojakaan ei ole ollut. 30pv kierto tulee kuitenkin. Mitäs muille kuuluupi?
  14. K

40+ so what wol.13

Ei näkynyt ovista tikussa viikonloppuna. Ehkä tämä on sitten taas pitempi kierto ja se tulee tässä viikolla toiselta puolelta. Ei vaan ehdi mies simppatestiin sitten ennen lääkäriä, kun siinä piti olla sitä taukoa ennen sitä. Varasin siis yksityiselle lääkärille ajan ensi tiistaiksi...
  15. K

40+ so what wol.13

Pikkujouluja: joo on työpaikan ja autolla meen kuten yleensäkin. Ovista odotellaan ja mies menee työreissuun just ennen. Toivottavasti on siis paikallaan, eikä liian ajoissa.
  16. K

40+ so what wol.13

Joo menkat alkoi siis ihan ajallaan sillon maanantaina. Nyt mennään jo kp 3. En osaa tuota listaa päivittää, kun sössin sen kuitenkin jotenkin. Mulla on mitattu kilpparit lokakuussa ja tammikuussa ja nyt sitten taas tammikuussa. Katsotaan mitä gyne sanoo tänään, kun soittaa illalla. Alkoi...
  17. K

40+ so what wol.13

Tulin tänne omanapaileen nopeasti. Soittelin gyneltä huomiseksi soittoaikaa, josko sais lähetteen sinne lapsettomuushoitoihin. Asia etenee siis. Mies pyytää torstaina lähetteen työterveydestä simppatesteihin. Soitin myös yksityiselle lapsettomuuspolille, jossa käytiin eksän kanssa 5 vuotta...
  18. K

40+ so what wol.13

Kyllä tuhrua alkoi tulla siihen malliin, että hanat aukeavat päivän sisään. Onneksi vaan alapäästä. Täytyy tässä kerätä itsensä ja jatkaa uuteen kiertoon. Eli yk3 kp1 alkanee huomenna. Vielä en haluaisi luovuttaa yrittämistä, mutta minkäs teet jo solut alkaa oleen huonompaa laatua ja jos ei...
  19. K

40+ so what wol.13

Menkkojen pitäis alkaa maanantaina ja varmaan alkaakin. Testasin sellaisen liuskatestin aamulla ja niin selkeä negahan se oli. (n) Finnejä on ollut oviksesta asti, että kertookohan se jotain jostain hormonitoiminnan häiriöstä? Mulla kyllä on helposti finnejä eri kierron vaiheessa. Mies jo...
  20. K

Eli haamu on aina plussa, kunhan se haamu tulee testiajan sisällä.

Yhteistyössä