Hakutulokset

1. Coolmama

Syyskuiset 2018

tervetuloa! Ryhmä on perustettu. Pistä mulle viestiä niin lisään sut :)
  2. Coolmama

Syyskuiset 2018

Ryhmässä ihmiset toivoi ettei paljon yli viittäkymmentä ihmistä tuli ryhmään, joten jossain kohtaa varmaan ovet sulkeutuu. Voin kyllä sitte huudella täällä jos alkaa olee ryhmä täys. :)
  3. Coolmama

Syyskuiset 2018

Face ryhmään mahtuu hyvin vielä porukkaa, joten rohkeasti viestiä mulle :)
  4. Coolmama

Syyskuiset 2018

Yksityisellä ultran hinnat taitaa liikkuu n.100-150 luokissa. vertailemalla löytyy halvin. Ultra kannattaa ottaa aikasintaan rv 7+ jolloin sydämen pitäisi sykkiä.
  5. Coolmama

Syyskuiset 2018

Hertsileijaa toiset kaksoset perään oiski aika hurjaa :)
  6. Coolmama

Syyskuiset 2018

Pääsikö kaikki halukkaat ryhmään? Etten vahingoss unohtanut ketään? Isot tsempit Soleil <3
  7. Coolmama

Syyskuiset 2018

Ryhmä on varmasti salainen. Ei löydy ilman että kutsun mukaan :) joten nou hätä :)
  8. Coolmama

Syyskuiset 2018

Ne jotka haluaa fb ryhmään ni pistäkää yyvee mulle? :) mä en ainakaan.tiedä muuta tapaa kuin pyytää kaveriksi ja sitten kutsua salaiseen ryhmään, mutta den jälkeenhän voi kyllä poistaa mut kavereista jos yhtää siltä tuntuu :)
  9. Coolmama

Syyskuiset 2018

Tuleva isi ei edes tiedä vielä. Kuhan tulee puolen yön jälkeen töistä ni kerron :) tiedän kyllä että tulee olee ihan innoissaan. Oli jo sillon jouluna ku asiaa ennustin :D mä ite enemmänki panikoin. alavatsalla on painava tunne, rinnat on turvoksissa ja kipeet, muuten normaali olo. Toivon...
  10. Coolmama

Syyskuiset 2018

Heippa kaikkille! Täällä ollaan hämmentyneen kauhistuneisaa tunnelmissa. Yllärivauva ois tulossa. Lasketusta ajasta ei hajuakaan, mutta kaiken järjen mukaan la menee syyskuulle. Tänään sain äsken kahteen testiin selkeet viivat niin ei auta ku uskoa. Jouluaattona heräsin ja sanoin mun miehelle...

Yhteistyössä