Hakutulokset

1. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

Mä haluun myös fb ryhmään mukaan(y) Mua nyt supistellu 3päivää putkeen toisaalta helpottaa kun lepää tai istuu sohvalla, liika tekeminen näköjää supistelua aiheuttaa ja lenkillä käynti.. @Spukka täällä myös vasta 33+2rv ja muut varmaan kohta synnyttämässä:LOL:.. Mie oon jo vähä laitella...
  2. HooKoo-82

Labradorinnoutaja pentu. Meillä kyseinen labbis jo löytyy 6v ikäsenä ja halusin toisen. Kumpa pian tulisi kevät ja kesä ja lämmintä saisi oltua enemmän ulkona niin oppii nopeammin sisäsiistiksi. Ehkä olisi pitänyt odottaa vauvan syntymä eka kun nyt ottaa ennen syntymää, aika raskasta on:unsure...
  3. HooKoo-82

Uusi pino ja lähellä toukokuuta(y) Me ukon kanssa ostettiin sitten uusi pinnasänky ikeasta vauvalle ja sen oonkin jo laittanu valmiiksi♡ ja hoitopöytä/vaunut odottaa pientä nyyttiä ja vaatteet lustattu ja laitettu kaappiin:) eilen ostettiin miehen kanssa pikkusia vauvan vaippoja pari pakettia ja...
  4. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

@Pähkinäpuu meille lypsytila joten otin kissan tuonne navettaan lehmien yms karjan joukkoon:) lampaitakin meillä on ne jo 5vuotisia itse muinoin niitä halusin ne, niin ukon kanssa ostettiin ne karitsoina meille:love: joten kyllä tänne toinen koirakin mahtuu:giggle: Ponikin meillä muinoin oli...
  5. HooKoo-82

Terveppä tännekin puolelle:) Oon aina yrittäny lukea mitä täällä jutellaan mutta mie oon jo tippunu pulkasta pois ja en pysy perässä:LOL: mutta neuvolassa kävin tiistaina ja yhteesä tähän mennessä on tullut 15kg painoa lisää:confused: ja vauva rt, verenpaine oli koholla mutta muuten oli kaikki...
  6. HooKoo-82

Äippäpolilla näkyy ja vauva voi oikein hyvin:love: Painoa rakkaudelle oli kertynyt jo 1346g ja hoikka poika jolla kuulema lääkärin mukaan iso pää :D haluun kyllä kaikki saatavilla olevat lääkkeet kun tätä lähen synnyttämään:LOL:. Istukkakin oli siirtynyt pois kohdunsuun päältä. Sokruja rupeen...
  7. HooKoo-82

Kiva uusi ketju :) ollaan jo tosi lähellä toukokuuta:love: en malttas millään oottaa vauvan tuloa:LOL: Meillä tänään kysille erikoislääkärille ultra, katsoovat istukan paikan ja kurkataan vauvaa samalla, vauvan paino arvio kiinnostas tosi paljon:D Pitää vielä ostaa pinnasänky ja siihen...
  8. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

Netissä luki että ei alkuraskaudessa saa juoda, mutta oletan että 28+ eteen päin voi rueta lipittämään 2-3 kuppia päivässä. Mä kyllä alottelen heti kun vaa saapuu postiin ja saan kotiin :)
  9. HooKoo-82

WWW.terveyskioski.fi ja ihan Google kirjoitin vadelmanlehtitee :)
  10. HooKoo-82

Heissuli vei:) Mulla viime raskaudesta ja imetyksestä imetysliivit ja paidat tallella joten ei tarvii hommata kun niitä tissiläppiä ja ne ostan kertakäyttösenä:) Meillä menossa kauhee lenssu ja mä oon nyt 4 tai 5 päivää äänetön:censored: ja todella kovalla kurkki kivulla höystettynä:( tänään...
  11. HooKoo-82

Pitkästä aikaa moikka tännekkin puolelle:) vietän aikaani enemmän facen puolella.. Aamulla tuli ilmotus että äitiyspakkaus on saapunut m atkahuoltoon, joten huomenna pääsen sen hakemaan:D miehellekkin olen tässä värkkäilly isyyspakkausta joten huomenna teen sen myös loppuun niin avataan yhtä...
  12. HooKoo-82

Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

Neuvolassa tänään käyty, sokerimittaukset alkavat sitten viimeinkin :rolleyes: sain mukaan liuskoja ja uusia neuloja. Vauvveli voi hyvin syke 150 :love: sf mittaa ei tehny ja vauva tuntui hyvin ohuen vatsapeitteitten läpi. Painoa tullu +6kg lähtöpainosta, että ei ees paha:D Pohjaton nälkähän...
  13. HooKoo-82

NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

Täällä odotetaan 8.lasta LA 25.5 ♡ 21+6rv ja poika olisi tulossa :love:
  14. HooKoo-82

Huomenta päivee:) Eilen käytiin pitkästä aikaa uimahallissa ja oli jännä uida kun vauva liikuskeli masussa :love: oli kyllä mukavaa ja rentouttavaa:) Mua ruvennu vaivaamaan supistelut , niin oli viime raskaudessakin ja mitään vikaa ei löytynyt, kuuluu vissiin asiaan.. Seuraava neuvola olisikin...
  15. HooKoo-82

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei Nelli pitkästä aikaa. Mun pakko kommentoida että testi näyttää vialliselta ja testi viivakin vinossa ollakseen plussa, sinuna en luottas tuohon tulokseen. Kiva nähdä pitkästä aikaa sinua tällä puolella. Itse olen toukokuun odottajissa :)
  16. HooKoo-82

Ultrakuva, tyttö vai poika??

kyllä toi pojalta näyttää:)
  17. HooKoo-82

Joo oon tuntenut jo rv14+ lähtien.
  18. HooKoo-82

Tänään oli rakenneultra :barefoot: ja poika voi tosi hyvin, vilkas ja vaikea oli välillä kuvata mutta kaikki vaikutti hyvälle ja painoa pienellä 430g :love: Tarkistettiin vielä sukupuoli ja ihan ilmiselvä poika siellä köllittelee ♡ Ultraava kätilö oli Super mukava:) ja liuta kuvia saatiin...
  19. HooKoo-82

Hui oksetauti ihan kauheeta:unsure: meilläkin sitä oli pari lasta sairasti oksunein päivineen, minulla tuli onneksi vaan toista kautta kaikki pihalle:cautious: on se vihollinen tauti mitä haluan. Hei kiva tänne on tullu uusia odottajia(y)Onnea odotukseen ja tervetuloa :) Asiasta toiseen...
  20. HooKoo-82

Pitää tulla poksumaan ♡ ja 4päivää rakenneultraan ♡♡♡♡♡ HooKoo82 ja puoliväli jes!! 20+0 ♡

Yhteistyössä