Hakutulokset

1. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Kaiken järjen mukaan ei, onhan se alkio/ sikiö iihan syvällä siellä. Mulla itsellä alkaa aina menkat ''paremmin'', jos rentoutuu petipuuhissa ( saa kehon jännityksen pois)...niin joskus voi ajatella, että sen takia meni kesken.. mutta ei todellisuudessa :ROFLMAO:
  2. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Toivotaan vaan, ettei keho ole tottunut vielä raskauteen ja pukkaa sen takia vuotoa!!
  3. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Apua ihan hirveetä :poop::poop:! Miten sen miehen päähän on edes tullut moinen teko, varsinkin vauvaa yrittäessä :eek: Paljon paljon voimia sulle Nalkuttaja! :love: Ja onnea haamusta, vaikka ei se varmasti tunnu tunteissa niin paljon, kuin suhteen tilanne..
  4. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Mä niin pelkään tätä samaa tilannetta, kuin sulla on. Työnantajalle ei oikein kertoiskaan, että tällänen keissi meneillään, ''saanko vapaata kuukautiskierron mukaan?'' Meillä kaksi liikettä, 3 työntekijää, minä suurimmaksi osaksi yksin toisessa liikkeessä, on hankalaa :ninja:
  5. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Kertokaa vielä miten gelee royalet ja greippimehu on teillä vaikuttaneet kiertoon? Mulla alkoi limat jo kp 7/28-30 ja kesti 3 päivää, yleensä, jos limaa ollut, niin kp 14 jne tienoilla. Viikon etuajassa ovulaatio o_Oo_Oo_O Kolmantena päivänä pyyhkiessä tuli liman lisäksi myös liman seassa...
  6. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tuore-tutkimus-kumoaa-yleisen-harhaluulon-kannit-jo-aivan-alkuraskaudessa-vaikuttavat-sikioon/6060738#.V8-cJOVA6kJ.facebookfacebook Hei miten me reagoidaan tähän? Ei "kiinnityspunkkua" enää?
  7. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

J Joo se ruuan ahtaaminen on hyvä keino, oikein joka hetki kun olisi aikaa ahdata ruokaa niin olisi jees:D. Paras olisi toki nostaa painoa lihaksella, mutta itse olen ainakin niin laiska, että en pysty :D. Ai teillä on sellasia mutkia matkassa, no tutkimalla selviää, ennen ei kannata...
  8. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Vastasinkin sulle painoasiasta ylempänä:) Aivan, eli ehkä tämä ei olekaan hukkaan heitetty kierto, oon vaan tottunut ovisviikolla oikeasti hyödyntämään jokaisen illan miehen kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO:
  9. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Nobm Mä olisin kyllä tosi tyytyväinen 50 kg, en usko kovin paljon ainakaan sun kohdalla iitata, että paino vaikuttaisi raskautumiseen :). Oon hakenut tietoa ja tiedän, että pienelläkin painolla raskaudutaan normaalisti, jopa hei afrikassa alipainoiset saa ihan helposti jälkikasvua hei! :D...
  10. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Itse ajattelin koko kierron syödä ja testailla näin. Tuskin siitä mitään haittaakaan on, jollei kiertoa sekoita niinkun jollain on käynyt. Googlesta löytyy tietoa ja ihan tuotekuvauksessa on tuotu esille hedelmällisyyteen vaikuttavuus:)
  11. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Nostin eilen päätäni jo menkkojen alkamisesta johtuen ja päätin kokeilla tässä kierrossa kehuttua royale geleetä. Jospa se tehostaisi kroppani toimintaa, vaikka se nyt normaali onkin. Mitä te muut painatte? Mulla painoa 45-46 kg ja pituus 164 cm onhan mun paino vähäinen, mutta ei sairaalloinen...
  12. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Pienen laskun jälkeen (menkat), mieli nousi ja ajattelin kokeilla tässä kierrossa royale geleetä. Mutta nousu ei kauan kestänyt, kun tajusin,että mies oli sumplinut suurella vaivalla menonsa juuri ovisviikolle, vaikka siitä oltiin puhuttu ja sanottu kyllä, että siitä seuraava vklp olisi parempi...
  13. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 2/ 28-30 :mad:
  14. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 2/28-30 :devil:
  15. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Tiedän todellakin, joskus liika tieto lisää tuskaa..Mutta silti joitain asioita hyvä tietää, niin voi pitää puoliansa:) Mun oli jo tkn verikokeissa mitattu hieman korkeampi prolaktiini, olisko ollut 600, he eivät siihen reagoineet mitenkään. Polin puolella se oli jo 700-800 paikkeilla. Koska...
  16. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä mun mielestäni on plussa :)
  17. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Testasin tänään aamulla kp 28/28-30 rfsun 15 ml/U testillä. Ehkä jotain näkyy, jos käytän hippasen mielikuvitusta, kuvaa muokkasin, että tulisi kuvassakin esille o_O:ROFLMAO:. Oon tyhmä, mutta toiveet on korkealla! Mulla on ollut turvotusta koko kropassa, rinnat niin arat ja turvonneet, ettei...
  18. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Helposti ilmeisesti nauretaankim pihalle, oma kokemukseni on hiukan liioitella lääkäreille ja hoitajille tilannetta.:D Onhan se paikkakunnasta kiinni tosiaankin, mutta kun jononsa jonottanut, niin pitäisi tapahtua. Ja tosiaan, itse pitää olla tosi hanakasti vaatimassa :whistle:! Mulle...
  19. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Joo mä hakeuduin jo ennen vuoden yrittämistä paniikissa terveyskeskukseen. Sieltä saatiin heti miehelle aika ja lähete spermatutkimuksiin. Siitä n. 2 kk niin saatiin aika aukiolotutkimukseen ja foliikkeliultraan. Mutta tosiaan meillä "pikkupoli" jossa nämä tehtiin, nyt siirto tyksiin turkuun...
  20. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Juuri se pettymys, kaikki jo tehdyt tutkimukset on kunnossa, eikä vieläkään raskautta näy. Meillä tosiaan, sperma kunnossa, putket auki ja kaikki arvot nyt kohdillaan. Kuinka pitkällä teillä on tutkimukset?

Yhteistyössä