Hakutulokset

1. Karkki95

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Minä mukaan! :) Kiitos @-tanjuska ketjun aloituksesta! Tuttuja ollaankin jo me täällä olijat.. kp 4/27-29 yritys alkanut 4/-15 (Lääkkeenä parlodel, korkeaan prolaktiiniarvoon) Tällä hetkellä meillä odotellaan lapsettomuuspolin aikaa. Pakko sanoa, että ajattelin tänään positiivisesti tätä...
  2. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Minä olisin ainakin mukana pidempään yrittäneiden ketjussa! Onko meitä niin paljon, että tarvitsee ''osallistujaraja'' olla? Olisiko siellä yli vuoden yrittäneitä? Nimeä en kyllä osaa ehdottaa :)
  3. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Niiiin, taitaa olla vaan, että toiveissaan sitä ajattelee kaiken olevan raskausoireita. Ja googlella saa kyllä jokaisesta oireesta raskauden aikaiseksi :ROFLMAO:. Tsemppiä jännäilyyn!!
  4. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Ei ollut keltainen vuoto raskausoiretta täällä. Kp 2/27-28 Odotellaan siis lapsettomuusklinikan vastaanottoa pari viikkoa. Ja lasta vielä ainakin ens kierron yli, eipä mun keho näytä siihen kykenevän  :cry: tai miehen ehkä liian hitaat siittiöt.
  5. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Hellou kaikille! Monta plussannutta, onne heille! :love: Paljon myös puheenaiheita ollut..oon lueskellut, mutta jotenkin niin loppu lapsettomuuteemme, etten ole jaksanut kommentoida mitään. Meillä lapsettomuuspolille aika parin viikon päästä, toivoin että olisin raskaana ennen sitä aikaa, mutta...
  6. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Ilmottautuisin piinailijoihin dpo 0 :barefoot:
  7. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla oli tää vaiva jo, nyt näköjään ovulaatio normaalisti. Joten en murehtisi asiaa..paitsi että enhän minä ole raskaaksi tullut muttamutta:D
  8. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Siis mulla on myös tullut sama juttu gelee royalen aloittamisen jälkeen! o_O
  9. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Hyvää huomenta lauantai-päivään! Olen tässä lueskellut, toivonut, juonut greippimehua, syönyt gelee royalea, kalaöljylapseleita ja parlodelia. Viimeistä jo neljättä kiertoa. Mutta ei niin ei, kp 1/28. Yk 18 sai luvan alkaa. Tällä kertaa ei tunnu enää niin pahalta, toki tässä kierrossa ei ihan...
  10. Karkki95

Toiveena vauva 2017-2018

Haluaisin kysyä muilta ovulaatiota metsästäviltä, jos saatte ovulaation tikulle, niin onko se aina yhtä vahva tai vahvempi viiva kuin kontrolliviiva? Mulle ei ole kertaakaan ilmestynyt täydellistä yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa..vaikka monen monta kiertoa jo tikuttanut :eek: Kyselin...

Yhteistyössä