Hakutulokset

1. Marza1970

40+ so what wol.13

Hyvää huomenta ihanaiset.ja tsemppiä pirunpelto myös sinne lakkoon.Täällä mennyt hyvin eikä ole mieli tehnyt.nyt on sellanen sairasteluvuosi että voi voi.mulla koko ajan jotain sais jo loppua.kun nyt flunssa alkaa helpottamaan niin olkapää tuli kipeäksi.eilen jomotti ja nyt ei kärsi kättä...
  2. Marza1970

40+ so what wol.13

Täällä menossa jo toinen viikko ilman tupakkaa.mies selviää champixin voimin ja minä omalla tahdonvoimalla. Rakas tyttömme pääsi tarhaan vasta tänään flunssan jälkeen.itsellä olis ovis päivät käsillä vaan mies heikossa hapessa flunssan takia.viddu taitaa mennä mehtään tää Kierto blaah
  3. Marza1970

40+ so what wol.13

voi äiskä-73 olen suunnattoman pahoillani nyt tuosta kokemastasi menetyksestä :hug: voimia nyt vielä tulevaan.Ei lainkaan mukavia kokemuksia kenellekkään.
  4. Marza1970

Tekisköhän tällä mitään?

Aika tökerö jotenkin kuin katkaistu hk:n sininen ei lainkaan päästä sellainen että miellyttäis ees silmää..huh
  5. Marza1970

Minkälainen puhelin 2 vuotiaalle?

Meillä 4.5 v tytöllä mun vanha känny josta poistettu näppäin 1 ettei soita vahingossa hätänumeroon.oman liittymän ja uuden kännyn saa kun menee kouluun.
  6. Marza1970

40+ so what wol.13

No iltaa ja mukava kun pirunpelto löysi tien tänne joten lämpimästi tervetuloa vaan.
  7. Marza1970

40+ so what wol.13

Mileena kiitos olo meillä kurja ja nyt aamulla mies kävi vessassa ja sanoi et koko yön hällä ollut kylmä ja kuuma vuorotellen.taitaa hänkin olla tulossa kipeäksi.kurjaa kyllä kun ei tiiä kauanko tää kestää ja minkä sorttinen lentsu aalto tämä sitten on. Ja vauvatoivoinen toki pidän peukkuja ja...
  8. Marza1970

40+ so what wol.13

Kp 1 voi räkä taas joka pää vuotaa siis täällä flunssan kourissa
  9. Marza1970

40+ so what wol.13

Ei alkanu menkat vaan eipä vuosi ole hyvin alkanu.ensin heti vuoden ensimmäisenä päivänä sain siis penisiliini kuurin kurkkuun ja viime yönä iski tyttöön ja minuun flunssa aalto.tytöllä korva kipeä ja yskä ja itsellä kuume 38.7 ja yskä et sellasta
  10. Marza1970

40+ so what wol.13

Tyydeli ihanaa mutta mulla ei ole testin testiä kotona muuten olisin kyllä varmaan testin jo tehnyt.on vaan niin oireeton olo.jos tässä elää haaveissa edes yön yli ja toivoo hih
  11. Marza1970

40+ so what wol.13

no wuhuu vauvatoiveinen mahtavaa ONNEA KOVASTI VIELÄ KERRAN MATKAAN :hug: Minäkin haluun tollsen viivan toisen enkä tätiä kylään...hmm oon mä aika toope kun palstan vanhin ja toivon kovasti vaan...niin kovasti :rolleyes:
  12. Marza1970

40+ so what wol.13

vauvatoiveinen toi on totta ihanin ketju totta tosiaan ja se onkin ihmeellistä kun joku plussaa niin sitä iloitsee ihan täysillä ja sitten tajuaa että jälleen joku siirtyy toiselle palstalle ja toivoo että palaisis aina silloin tällöin kuulumisia kertoilemaan :hug: .... kuten sinäkin sitten...
  13. Marza1970

40+ so what wol.13

Pirunpelto hei nyt oikeesti pitää ymmärtää puolin ja toisin toisia vaikka se välillä koskee.Eihän kellään ole hyviä päiviä aina ja yleinen syyttely on nyt aika turhaa kuitenkin. Pirunpellolle toivotan tervetuloa toki lämmöllä mukaan täällä on hei ennenkin ollut pientä suukopua joka sitten...
  14. Marza1970

40+ so what wol.13

Hei kaikille uuden vuoden merkeissä.Olen ollut niin saamaton että lukenut päivittäin kirjoituksia mutta vain älypuhelimella ja sillä kirjoittaminen ei ota sujuakseen kuten en oikeen koneellakaan tahdo saada mitään tolkkua.Koneella ollessani meillä enter nappula ei mun sormissa taho toimia ja...
  15. Marza1970

kurkkupaise

Kuulisin mieluusti muita joilla ollut ja miten paranitte.itse eilen jouduin sairaalassa käymään.puhkesi kotona ja kivut oli valtavat.nyt lääkekuuri päällä.
  16. Marza1970

40+ so what wol.13

Vauvahaaveita näen haalean toisen viivan onpas ihanaa.nyt kovasti vahvistumista sinne toivotan.vetää naaman iloiseksi kun jollekkin alkaa tapahtumaan.iiks kunpa me jokainen saatas r testiin se lisä viivanen
  17. Marza1970

40+ so what wol.13

Joo kysymys merkin paikalla piti olla sydän vaan mun äly puhelin heitti kysymys merkin.prkl pyhelin
  18. Marza1970

40+ so what wol.13

Äiskä 73 onnea aivan ihuna uutinen.Onpa komia viiva siellä. Mahtavaa ? täällä erittäin kostea olo ja limat sellaiset että ovis varmaan nyt.mies meni suihkuun.hemmetti nyt kaadan sen petiin töihin.hih
  19. Marza1970

40+ so what wol.13

Kp 1 että sellasta taas voi viddu sentään

Yhteistyössä