Hakutulokset

1. memmu05

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Nicola73, lääkäri sanoikin että viikon päästä jo ehkä jotain saattaisi näkyäkin jos on näkyäkseen, mutta varmaa se ei ole. Sanoi että ultraus viikon päästä voisi olla vain itsensä kiusaamista, kun tilanne kuitenkin saattaisi näyttää yhä samanlaiselta, mutta että kahden viikon päästä tulos on...
  2. memmu05

Piinaavat kaksi viikkoa edessä. :| Tulin juuri äsken polilta, jossa lääkäri tutki ja teki ultran. Nyt on sitten fifty-fifty-tilanne. Joko viikot eivät täsmää tai sitten kyseessä on tuulimuna. Ei katsonut verikokeita tarpeelliseksi, vaan varattiin vain uusi ultra-aika kahden viikon päähän. On...
  3. memmu05

On ollut oireita, mutta ei nyt mitenkään hirmu voimakkaita (paitsi nuo rinnat): Väsymystä, rinnat turvoksissa ja ihan älyttömän kipeät, pientä mahan nippailua silloin tällöin, pissattaa usein - yölläkin pitää käydä 2-3 kertaa vessassa.
  4. memmu05

Esteri, olen ollut siinä luulossa viimeisten menkkojen perusteella, että olisin viikolla 7.
  5. memmu05

Ultrassa käyty, eikä tässä vielä olla yhtään sen viisaampia tai varmempia mistään kuin ennen ultraa. Lääkäri löysi vain ruskuaispussin, ei muuta. Sanoi kylläkin, että voi olla hyvin paljon mahdollista että olenkin vasta raskausviikolla 5, jolloin mitään muuta ei pitäisikään näkyä. Viikot...
  6. memmu05

Täällä on nyt jännät paikat. Ultra on vasta viiden jälkeen, eli piinallisia tunteja on vielä monta jäljellä. Vähän viime viikkoa toiveikkaampi olo kuitenkin on, koska nyt viikonlopun aikana raskausoireet alkoivat tuntua taas vähän vahvemmilta ja rinnat kipeytyy vain entisestään. Huokaista en...
  7. memmu05

Ihanan puhelun sain äsken. :) Neuvolan tätsy soitteli ja sanoi, että on järjestänyt minulle ultran jo maanantaille toiseen neuvolaan. On todella hienoa, että ottavat ihan vakavasti nämä alkuraskauden huolet ja pelot. Jännittää ja hirvittää ja vaikka ja mitä, mutta tosi hienoa, että maanantaina...
  8. memmu05

Minun oli Esteri tarkoitus tänään käydä ostamassa uusi digitesti ja tehdä se huomisaamuna, mutta nyt en oikein tiedä uskallanko. Toisaalta, jos viikot nyt olisi lisääntyneet, niin pahin huoli kyllä väistyisi saman tien. En tiedä, pitää katsoa josko osaisin tässä muuten vaan rauhoittua...
  9. memmu05

Voi miten hienoa,äiskä-73! Tuollaiset uutiset on niin ihania! :) :heart:
  10. memmu05

Mulla olis nyt meneillään rv6. Tasan viikko oli väliä noissa digitesteissä. Toisaalta tekisi hirmuisesti mieli vielä yksi testi tehdä, kun edellisen tein viime sunnuntaina, mutten meinaa uskaltaa. : / Just äsken soitin neuvolaan ja sain aikaistettua ensimmäisen käynnin jo ensi tiistaille. Siellä...
  11. memmu05

Voi Iida-Karoliina, olen niin kovin pahoillani. Iso lämmin hali sinulle ja tsemppiä uuteen yritykseen. :hug: :heart: Itsellä on ollut jotenkin tosi kurja olo. Sellainen epämääräinen tutina, että kaikki ei ole niin kuin pitäisi, enkä meinaa enää osata ollenkaan iloita raskaudesta. :( Asiaa ei...
  12. memmu05

Uskaltautuisikohan jo varovasti tänne tuolta kuumeilijoiden puolelta. :) Plussasin viime sunnuntaina ja ihanan täpinäinen olo ollut siitä saakka, vaikka toki tässä joutuu myös jännäilemään sitä pysyykö kyytiläinen matkassa mukana. Olen kyllä yrittänyt asennoitua niin, että keskityn vain...
  13. memmu05

40+ so what wol.13

Olen Sirppuliini käynyt jo hieman kurkistelemassa tuolla odottajien puolella. :) Enköhän minä kohta sinne rohkaistu, vaikka varmasti pitää käydä aina täälläkin tsekkailemassa kuulumisia ja plussatuulia toivottelemassa. :)
  14. memmu05

40+ so what wol.13

Täällä ollaan ikionnellisia raskaudesta :), mutta äsken vietetty tunti ortopedin luona sai aikaan pienoisen paniikin. Alaselkäni ja koko keskivartaloni on niin juntturajumissa ja muutenkin huonossa jamassa, että kiireellä pitää ruveta kroppaa hoitamaan että raskauden kestää. Kipulääkekuurin...
  15. memmu05

40+ so what wol.13

Oliivitar, ihana runo! :heart: Ja kiitos listan päivityksestä. Kyllä muuten tuntui uskomattomalta nähdä oma nimmari tuolla plussanneissa! :) Voi että, ei tätä oloa oikein osaa sanoin kuvailla. Niin intotäpinöissäni ja tohkeissani olin eilen testin tekemisen jälkeen, ettei meinannut tulla edes...
  16. memmu05

40+ so what wol.13

Voi mikä onnenhetki oli, kun tämä ilmestyi näyttöön. :heart: :heart:
  17. memmu05

40+ so what wol.13

Voi että osaakin jännittää. Eipä ole nyt sen keskiviikkoaamuisen pienen lorahduksen jälkeen tätiä näkynyt. Eilen ja tänään ollut ihan hitusen verran kellertävää valkovuotoa. Näinköhän se mitään merkkailisi? Ja näinköhän jo tänään mahdollinen plussa näkyisi? Sen verran täpinöissämme kyllä miehen...
  18. memmu05

40+ so what wol.13

Harmi, PippuriPiia. :hug: Mieluusti olisin pitänyt sinut vielä kanssani piinailemassa. Ihana tuo laittamasi ajatus, no rush...itsekin pitää osata sillä tavalla ajatella, jos tässä vielä tädin joutuu kohtaamaan. Täällä ollaan mökkeilemässä ja kelit kyllä meitä suosii. Ihanan aurinkoista ja...
  19. memmu05

40+ so what wol.13

Voi tätä jännityksen määrää. Tänään ollaan lähdössä miehen kanssa taas viikonlopuksi mökille, ja jos ei nyt tässä viikonlopun aikanakaan vuoto palaa kuvioihin, niin sitten kyllä taidan heti maanantaina dippailla. Taitaa jäädä nyt ihan varmuuden vuoksi mökkiolusetkin hörppimäti. Mieskin on aika...
  20. memmu05

40+ so what wol.13

Oivoi, jospa se nyt olisikin tosiaan ollut kiinnittymisvuotoa. Kyllä nyt jännittää!!

Yhteistyössä