Hakutulokset

1. J

kellään kokemusta raskausajan kutinasta??

johtaako sellanen aina käynnistykseen? =O
  2. J

ei se kutina jalkapohjissa sietämätön oo, mut kuitenkin. ehkä se on enemmänki sellasta kuumotusta/pistelyy ja välillä ihan selvää kutinaa. ja kyl se illalla pahimmillaan on. päivisin tuskin ees huomaan sitä. tota jalkojen kutinaa on nyt n. viikon ollu, eli alkoi rv 29. tarviikin huomenna...
  3. J

ai en ookkaa tienny et raskausmyrkytykses on jotain kutinaa..? mitä muita oireita siinä on?
  4. J

eli mulla kroppa kutissu kauttaaltaa rv 20 jälkeen. välillä ihan verille raavein. nyt on alkanu jalkapohjat kutiamaan ja muu kropan kutina on huomattavasti vähentyny. tiedän et se voi merkata sitä hmm.. jotain maksajuttua? mut mulla ei kahden ekan raskauden aikana oo mitään ollu, ni voiko se ees...
  5. J

eli mulla kroppa kutissu kauttaaltaa rv 20 jälkeen. välillä ihan verille raavein. nyt on alkanu jalkapohjat kutiamaan ja muu kropan kutina on huomattavasti vähentyny. tiedän et se voi merkata sitä hmm.. jotain maksajuttua? mut mulla ei kahden ekan raskauden aikana oo mitään ollu, ni voiko se ees...
  6. J

++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

ansku83: juu se valkkari oli just sellast et tuntu et jotain kyllä housuun lorisee, mut silti se oli sellast ihan valkosta mikä ei housuun asti tullu.. :x ja sit se muuttuki yhtäkkii sellaseks ihan vetiseksi ja läpinäkyväksi.. ja sitte sainki sen plussan. =) koskas aattelit testailla?? :D...
  7. J

minkä ikäsel 31 jalka

meillä eskarilaisella pojalla 31-32.
  8. J

mä käyn täällä teitä vaan uteliaisuuttani moikkaamassa!!! =) KSO9: ..mulla tuli suurinpiirtein noilla kiertopäivillä peukalonpään kokonen limaklimppi ( :$ ) ja luulin et mul oli myöhänen ovis, mutta.. r-testi näyttikin plussaa kp 27/28-29. :D et jospas sullakin sellasta...... :heart...
  9. J

Nyt sitten kävi se mitä en ois ikinä uskonut :(

:hug: , ei mielestäni ole kohtuutonta vaatia katkaisemaan välejä, mutta luotatko silti mieheen ettei ole tekemisissä? hieno asia että olet valmis yrittämään jatkaa avioliittoa kaiken jälkeen. onko "naiskaveri" vielä samassa työpaikassa? pystytkö iloisesti toivottamaan miehelle hyvää työpäivää ja...
  10. J

keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittaneet plussaajat!

megara ei meidän pinoon päässyt. :'( :'( :'(
  11. J

ainiin joo, synnäri on SATKS ja kolmas lapsi. mulla alko tänään aika vahvaa pahoinvointii.. jaksoin nousta vast puolenpäivän jälkeen sängystä.. oksennus ei oo tullu mut nopeita liikkeitä kyl saa varoo. :$ mulla tuli viimeyönä ns. paniikkikohtaus.. mä en yhtäkkii ollukkaan enää varma et...
  12. J

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

oi megara!!! :hug: niin paljon lähetän sulle jaksamisia ja voimahaleja!!!!!!!
  13. J

mä mietein kans JKVY kiinnitysvuotoo... =)
  14. J

mä voisinki sit olla pinossa ensimmäisten joukossa. =) eli tänään sain haaleen plussan kp. 27/28-29. ja laskettuaika ois menkkojen mukaan 9.6.
  15. J

Pieni epäilys miehen pettämisestä..

voisitkohan sä ihan asiallisesti sanoo miehelle et sulla jäi vähän se asia vaivaamaan ja pyytämään jos juttelisitte asiasta.. on varmaan todella vaikee jättää vaan asia siihen ja yrittää unohtaa jos niin on käynyt aiemminkin. oletko nytkin raskaana?
  16. J

KESÄKUUN KULLANNUPUT

ainii.. ja ikä on 25 vee.
  17. J

KESÄKUUN KULLANNUPUT

voiskos pinoo vielä kasvattaa...? :) eli tänään plussasin haaleen viivan ja kolmatta lasta odottelen.. :heart: hmmm... ja tänään on kp 27/28-29, eli eikös mulla ois nyt sitte rv 3+6, EIKÖ?? :laugh: ja laskettuaika kuukautisten mukaan ois 9.6. ja synnäri on SATKS. tosta tupakista ko...
  18. J

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

Onnea ihan kaikille plussanneille!!!! :heart: :heart: :heart: mihkäs pinoon te nyt aiotte siirtyy?? =)
  19. J

poika 3v3kk kakkaa housuun vaikka on ollu kuivana jo kauan??!! APUA!!!

en mä osaa sanoo tohon muuta ko et miehen tyttö 3 v, käy aina pytyllä pissalla ja kakat teki housuun, vaikka kuin ois kysyny onko kakkahätä ja vieny pytylle. mut sitte ko potta kaivettiin kaapista niin pissat tekee pyttyyn ja kakkat pottaan!! et jos teillä käytetään pyttyä ni kannattaisko...
  20. J

ihanan rasittava tuo 6-vuotias

kuulostaa niin tutulta!! just hetki sitte lähti esikko ovet paukkuen pihalle ja huus perään etten haluu enää asuu täällä ko en IKINÄ SAA KARKKII!!!! ja tietty sit sai viäl pikkuveljen (3 vee) puolelleen.. nyt ne huutavat molemmat pihal ettei enää tykkää äitist!! AAAAAARGHHHH!!! |O

Yhteistyössä