Hakutulokset

1. J

Toiveissa vauva 2021

Mua on mietityttänyt yks juttu. Mulla siis niin et ma 6.7 oli pientä vuotoa ja tiistaina 7.7 poistettiin kierukka ja siitä oli vuotoa enemmän ja vähemmän vielä 10 päivää. Sit siitä aloin tikuttaa ovista ja eka haalea viivaa ja su 3 päivää vuodon loputtua oli kaks tasavahvaa viivaa, joka sit oli...
  2. J

Mirena-kierukan poiston jälkeen raskaus

Itsellä poistettiin kanssa kierukka tässä kuussa. Ehti olemaan 3,5 vuotta. Tyhjennysvuoto alkoi heti ja kesti 11 päivää ja ovulaatioplussan sain siitä muutaman päivän päästä vuodon loputtua. Nyt jännätään miten käy. Olen kanssa lukenut paljon huonoa, mutta toiveet on silti korkealla. :) tsemppiä...
  3. J

Toiveissa vauva 2021

Joo eka mä menin ihan paniikkiin ja itkin miehelle et mä en halua enää lasta. Ja voi sitä pettymyksen määrää kun en sitten lopulta raskaana ollutkaan. :D Toivottavasti nyt sais pian "oikeat" viivat testiin. <3
  4. J

Toiveissa vauva 2021

5. J

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/4r7dG2 En tiedä näkyykö tää nyt, mutta siis sain tälläisen apteekin herkkään testiin viime kuussa ja hormonikierukka vielä paikallaan. Testasin kun oli niin outo olo. Tämän jälkeen seuraavana päivänä sain samaan testiin vielä vähän selvemmän. KAIKKI muut testit selvää negaa...
  6. J

Toiveissa vauva 2021

Haluisin laittaa kuvan, mutta en osaa
  7. J

Toiveissa vauva 2021

Mulla kans ny dpo 1 ja ihan hirvee olo ollu koko päivän. Maannu useaan otteeseen sängyssä ja olo on ku krapulassa ja polttanut ja vihlonu alavatsa lähes koko päivän. Ja vieläkin.
  8. J

Toiveissa vauva 2021

kiitos! Onko sulla monesko yrityskierto menossa?
  9. J

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Mahtuisiko yks kuumeilija lisää? Hormonikierukka poistettiin kaksi viikkoa sitten, vuotoa oli 11 päivää ja ovisplussan sain tikkuun 2 päivää sitten. Hommat tuli tehtyä oikea oppisesti ja nyt alkaakin jännät ajat 3 edellistä lasta on saanut alkunsa ekasta tai tokasta kierrosta. Toki...
  10. J

~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

oi miten paljon on taas vauvoja tullut! oikeen paljon onnea kaikille!! :heart: mä olin niin innoissani helposta synnytyksestä, ja siitä etten ollu YHTÄÄN kipee ja jälkivuotoki oli niin pientä.. EILISEEN ASTI!!! istuin päivällä sohvalla ja ihan yhtäkkii tunsin et nyt tulee jotain housuun ja...
  11. J

~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

hirveen paljon onnea kaikille vauvan saaneille! aktiivisesti olen joka päivä taustalta seurannu mut en oo aikaseksi saanu loppuraskaudessa kirjoteltua. mulle iski aivan järkyttävä vattatauti to-pe välisenä yönä. molemmista päistä lensi taukoomatta aamu kaheksaan asti. siitä nukuin 12 tuntii...
  12. J

~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

no miten mää tonne nyt ton halaus jutun sain?? pitää vissiin vähä harjotella tätä palstailuu ahkerammin. ;)
  13. J

oi ihana ei varmasti mee enää kauaa ko saadaan vauvauutisia! :heart: ikävä kyllä multa niitä tuskin moneen viikkoon tulee. kertokaas mammat joilla jo on lapsi/lapsia, et milläs viikoilla ne on maailmaan tullut? :hug: en tiiä onko jo asiasta ollu keskustelua. jos on ni hihkaskaa sit...
  14. J

täällä kans yks mamma jolta palstailu on vähän jääny. välillä olen teijän juttuja käyny lukemassa mut enää en muista nikkejä mihin on pitäny kommentoida. =) täällä sujui keskiraskaus supistellessa. nyt kun niitä supistuksia sais "luvan kanssa tulla", ni arvaatte varmaan et ne on loppunu. :)...
  15. J

Synnytyskertomuksia?

nostetaas vähän joskos saatais lisää kertomuksia. itekki voisin jossai vaiheessa niitä kirjotella. =)
  16. J

kellään kokemusta raskausajan kutinasta??

kiitos kaikille vastauksista!!! soittelen huomenna sit heti aamulla neuvolaan. kiva ku näiltäki sivuilta vielä löytyy ihmisiä keltä saa asiallisia vastauksia. niitä on meinaa harvassa. =) kiitti!!
  17. J

voiko se hepatoosi sit myös aiheuttaa ennen aikasen synnytyksen ilman käynnistystä?
  18. J

oon kans luullu et se kutina johtui pakkasista ja mahan venymisestä, mut sit ko pakkaset loppui ja päivittäiset rasvauksetkaan ei kutinaan auta ni pisti vähän ihmetyttämään. no pian se selviää jos huomenna ne suostuis ne testit ottamaa.
  19. J

kuulostaa sellaselta vaivalta ettei ehkä kannata enää pitkittää.. onks se hepatoosi vaan raskausajan vaiva? vai jatkuuko se sit synnytyksen jälkeenkin???
  20. J

olin neuvolassa viimeks 26 viikolla ja lääkäri kauhisteli mahaa ko oli ihan ruvilla, ja sillon se kysyi et kutiaako jaloista tai käsistä, ja kunnei kutissu ni ei se siihen sit mitään sanonu. ihmettelinki sillon et mitäköhän se sillä tarkotti mut just ilmeisestikin sitä hepatoosia.

Yhteistyössä