Hakutulokset

1. W

Kolmannen kuumeilua <3

Mie tilasin myös first response paketin eilen :D
  2. W

Kolmannen kuumeilua <3

Täällä aika myös matelee :D dpo 5 ja maanantaihin asti ainakin pitäisi malttaa mieli ennen testiä :whistle: onneksi appivanhemmat tulossa huomenna meille ja ovat varmaan su saakka niin se hillitsee kovasti testi-intoa ;)
  3. W

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minun silmään hento värillinen viiva :love:
  4. W

Kolmannen kuumeilua <3

Onnea @keijuliini93 :love:
  5. W

Näkyy haalea viiva! Ehkä jopa himpun väriä minun viivalaseilla näkyy
  6. W

Kolmannen kuumeilua <3

Toivotaan että riitti ❤️ Vaikka niinhän se menee että jos raskautta ei toivo/yritä niin kertakin siellä päin oikeita päiviä riittää ja sit kun yrittämällä yrittää ei mikään riitä :D Aika samoilla mietteitä yövalvomiset herättää täälläkin... poika 1v kohta 4 kk valvottaa lahjakkaasti edelleen...
  7. W

Juu, pregcheck testejä saa ihan marketeista
  8. W

Vielä on toivoa :D kiinnittyminen voi olla vasta dpo 7 ;)
  9. W

Tykkään itse clearbluen digistä! Liuskoista pc on mun mieleen, selkeät viivat kun oikea aika on!
  10. W

Vahvistumista viivalle (y)
  11. W

Kolmannen kuumeilua <3

Täällä vasta dpo 1 :D jäi ovisajankohta hiukan huonolle hyödynnykselle kun tuo pieni ihminen on selvästi sitä mieltä että pikkusisarusta ei tähän taloon tarvita :D Ovisplussa päivä kuitenkin hyödynnetty :love: hetken saa vielä testailua odotella...
  12. W

Viivahan siinä ❤️
  13. W

Tätä ei tarvitse arpoa enää ;) http://aijaa.com/Zn827R][/URL] En ole ikinä saanut noin tummaa viivaa, joten tässähän alkaa toiveet jo nousta kattoon ihan etukäteen :D:love:
  14. W

Minunkin mielestä ei ihan plussa. Selvästi tummenpi kun aamupäivällä kuitenkin... mietin just että pitää pelata varman päälle kun voi lh huippu mennä jo huomiseksi ohi ;)
  15. W

Onkohan tämä jo ovisplussa? http://aijaa.com/SqKlTk][/URL]
  16. W

Kolmannen kuumeilua <3

Mulla onneksi alkaa jo ikä olla siinä lukemissa että kolme riittää :D
  17. W

Kolmannen kuumeilua <3

Niimpä! Ja välillä yritän rauhoitella itseäni että eihän tässä mikään "kiire", viimeinen vauva kuitenkin mitä yritetään :love:
  18. W

Kolmannen kuumeilua <3

Ensimmäinen 1 kerrasta vähän puoli vahingossa :whistle: Ja toinen (ensimmäinen yhteinen) yk 6 toi plussan. Toivotaan ettei kauaa enää tarvitsisi jännäillä, vaikka oma viehätys tietysti tässäkin touhussa on :D
  19. W

Kolmannen kuumeilua <3

Täällä yk 5 jo käynnissä! Kyllä on odottavan aika tuntunut nämä kuukaudet jotenkin todella pitkältä... odotusta ja pettymystä, toivoa ja epätoivoa :D toivottavasti kevät toisi tullessaan meillekin ihania uutisia ja voisi odotuksen ja jännityksen muotoa hiukan muuttaa plussauutisten myötä...

Yhteistyössä