Hakutulokset

1. A

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Bambini No vielähän on sitten toivoa. :) Kolmikymppinen Minäkään en ole vielä uskaltanut testata.. jos odottelis ihan rauhassa, että tuleeko se täti kylään vai ei.. Minä testailin esikoisesta ihan yksikseni, mies oli vielä nukkumassa. En menny ees herättämään vaikka plussa pärähti ruutuun...
  2. A

kolmikymppinen Toivotaan tosiaan. Pidetään peukkuja :heart: wilma tervetuloa! :wave: Tiuku Minä kyllä nään ihan selvästi siinä 2 viivaa! Onnea hirmuisesti! :heart: Bambini onhan tässä vielä toivoa, jos sulla ei ole vielä menkat myöhässä? Omaa napaa: Ei kummempia oireita ollu muuten...
  3. A

Nöhvi onnea! :heart: Bambini ja Kolmikymppinen Vielä en oo testaillu, varmaan viikonloppuna aikasintaan, mutta koitan kuitenki sinnitellä ens viikon puoleenväliin jos ei sitä ennen oo täti tullut kylään. on. Vielä on alaselkää välillä jomotellu ja iltaisin välillä tuntuu alamasulla jotain...
  4. A

Ihanaa kun piitkästä aikaa pääsee koneelle nyt ihan ajan kanssa. =) Pahoittelut kaikille joille täti on tullut kylään! :hug: Plussanneille hirmuisesti tarrasukkia mukaan! :heart: Ja vähän omaa napaa. :D Mulla on oviksesta asti tuikkinu kummasti alamasua ja kohdunsuuta? Alaselkääkin on...
  5. A

Voimakkaat ovulaatio-oireet

Mulla esikoisen syntymän jälkeen tuli kuvioihin nuo kovat ovulaatiokivut. Aikasemmin, etn oo tuntenu ollenkaan ovulaatiota. Mutta tässäpä näitä mun oireita vähän - jomottelu ja tikkuilu - vatsalihakset tuntuu kipeiltä niinku ois tehny vatsatreeniä - joissakin kierroissa tulee semmonen...
  6. A

Meillä kans jos pikkukakkonen tärppää niin pitää hommata kaikki uusiksi. Oon myyny kaiken pois kun ei oo ollu oikeen tilaa säilytellä. Mutta tosiaan mikäpä sen mukavempaa ku ostella vauvalle kaikkia ihania juttuja ;) Meillä esikoisella jyllää nyt vesirokko ja vielä pisteenä i:n päälle alkoi...
  7. A

Heippa! :wave: Josko minäkin uskaltautuisin mukaan tänne ;) Olen jo jonkin aikaa seuraillut teidän keskusteluja vähän taustalla.. =) Meillä on nyt haaveissa saada esikoiselle pikkusisarus. Minä olen jo varmaan vuoden päivät kuumeillu, mutta mies lämpeni vasta tuossa kuukausi sitten...
  8. A

Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

Heippa! Minulla on aivan unohtunu tämä kirjottelu, kun sitä on muka niin kiireinen aina :D Meillä mies siis ollu pitkään sitä mieltä, että toista ei tehdä. No nyt on alkanut jo puhelemaan vähän, että ehkä sitä voisi myöhemmin syksyllä laittaa yrityksen käyntiin. Minä oon niin innossani...
  9. A

Mä olen ihan hämmäntynyt..kun aina on toitotettu sitä, kuinka paljon helpompaa rintaruokinta on..

Minä imetin 1,5v ja minusta se oli niin helppoa, kun aina oli eväät mukana ja sopivan lämpösenä. Me oltiin liikkuvaa sorttia joten oli helppoa kun ei tarvinnut ottaa korvikepurkkeja ja pulloja laukun täytteeksi, kun se oli muutenkin aina niin täynnä :D Yöt oli helppoja kun nappas vaan vauvan...
  10. A

Minkälaiset kengät kannattaa ostaa lapselle joka kävelee tuen kanssa (ja varmaan kohta ilman)?

Niissä on hiukan korkeampi varsi kuin tavallisissa lenkkareissa yms. Sandaaleissa on kantapään vahvike umpinainen, ei niinkuin isompien sandaaleissa on vaan se remmi takana. Ja mitä omaan käteen olen kenkiä kokeillut niin ensiaskelkengät on pehmosempia ja taipusampia kuin isompien kengät. :)...
  11. A

Minkälaiset kengät kannattaa ostaa lapselle joka kävelee tuen kanssa (ja varmaan kohta ilman)?

Täällä meillä päin kenkämyyjät suosittelee ainakin ensiaskelkenkiä niin pitkään kun kokoja vaan riittää. Sandaalit ehottomasti vielä alle 3 vuotiaalle ensiaskelmallia.
  12. A

vauvan pukemisesta minäkin.. mitä kolmeviikkoiselle päälle, kun ulkona +19 & pilvistä?

body, housut, sukat ja myssy. Tarvittaessa sitten joku peitto päälle. :)
  13. A

odottava äiti ? auttakaa äidit

1. Itkeä pillitin enemmän :D kaikki telkkariohjelmat jossa oli ihania rakkaustarinoita ja synnytyksiä yms.. itkin myös yhdelle lastenohjelmalle jossa syntyi kissanpentu :D Raskaus oli minusta ihanaa aikaa ja nautin kyllä ihan täysillä! Ikävä on sitä ihanaa raskausmasua :) 2. Ainut mikä tais...
  14. A

Kuinka usein vaihdat lapsen vaatteet?

Joka päivälle on puhtaat vaatteet päiväkotiin. Kotona jos ollaan niin saattaa pari päivää olla, jos on vaan puhtaana pysyny.
  15. A

Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

Minäpä taidan liittyä tähän ketjuun myös..jospa saataisiin tänne vähän lisää eloa ;) Meillä esikoinen täytti vasta 2-vuotta ja minulla on ollut jo jonkin aikaa melkoinen vauvakuume. Kovasti oon yrittäny tartuttaa kuumetta mieheen, mutta ei oo ollu kovin innostunut ajatuksesta. Heti esikoisen...
  16. A

"raskausoire"-ketju

Mulla se ainakin toimi kun testasin esikoisen raskausaikana. Haalean haamun tein ensin apteekin omalla ja siitä seuraavana päivänä jollain toisella testillä tuli kunnon plussa.
  17. A

"raskausoire"-ketju

Heippa! Minä tässä aikani kuluksi lueskelin tätä ketjua ja päätin liittyä mukaan =) Mulla on tullu vähän kaiken näkösiä raskausoireita tässä parin viikon sisällä. Viimisimmät kuukautiset oli vähän tavallista niukemmat ja kesti vain sen 4 pv vaikka yleensä on kestäneet sen 5-6 pv. Eli jos...

Yhteistyössä