Hakutulokset

1. eva-maria

Huhtikuiset 2018

Sittenhän sulla hyvät viivat!! Täällä dpo 14..tiedän kun tikutin ovulaation ja kivuista ja ovisvuodosta voi päätellä.lisäksi mulla tulee aina veristä limaa runsaasti kun munasolu on irronnut
  2. eva-maria

Huhtikuiset 2018

Mitkä dpot sulla on?
  3. eva-maria

Huhtikuiset 2018

Tänään on sit tullut verta pikkasen...aluksi vaaleanpunaista ja muuttui vaaleanruskeaksi...nyt ei ole moneen tuntiin tullut mitään...tein testin ja tummunut taas..
  4. eva-maria

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos lohdutuksesta,huomenna pakko hakea digitesti ja katsoa muuttuiko viikot vai ei....
  5. eva-maria

No nyt tulee ruskeeta niukkaa vuotoa...ja nyt vasta dpo 13...oon mennyt jo laskuissa sekasin näköjään.ja tosiaan nyt pitäis olla menkat! Tässä uusi testi jonka tein äsken
  6. eva-maria

Nyt tulee verta kuitenkin että saas nähdä meneekö kesken...kuinkahan nopsaa se kunnon vuoto alkaa? Tää on lähinnä vaalevaaleanpunaista
  7. eva-maria

Siis joo niin mullakin aina ennen tullut vasta tyyliin rv 5 kunnon plussa tällä testillä....yleensä antaa vaaleita positiivisia
  8. eva-maria

Dpo 13 ilta tunnin pidätyksellä.jos tällä erittäin epäherkäl rfsu testillä saa näin punaiset viivat ni ei voi erehtyä raskaudesta
  9. eva-maria

Huhtikuiset 2018

Tässä ilta testi dpo 13...vaihdoin testin erittäin epäherkkään eli rfsu viiva silti tumma ja tunnin pidätys
  10. eva-maria

Huhtikuiset 2018

Mulla ei oo muuta oiretta kuin väsymys ja vatsan turpoaminen...ei oo ennenkään ollut kuin vasta rv 6+ tullut pahoinvoinnit

Yhteistyössä