Hakutulokset

1. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Lukka ihan ku siihen olis kuitenkin väriä tullut viivan ylä- ja alaosaan:geek:
  2. N

@Uusintayritys näyttää kyllä lupaavalta. Menkkajuilimiset osa 2 alkoi tänään.. Jos nyt tulis vuotokin ajallaan sitten.
  3. N

@Bettyhh kyllä noilla viiruilla jo uskaltaa iloita ;) nyt paljon vaan tarraa, liimaa ja onnea matkaan!
  4. N

https://aijaa.com/Zk4lVi tän aamunen pc.:poop: ei niin mitään. Menkkajuilimiset kesti sem 1,5vrk ja loppu mut vuotoa ei vielä näy. Alkamispäivä oliskin la-su... Mutta miten ny sattukin taas kun kyttäämään kävi niin joku kaikinpuolin outo kierto. Uskon että mulla se plussa ois jo näkyvissä kyllä...
  5. N

Inhottavat menkkakivut vaan piinaa, jos se vuoto tänään alkais niin jää kyllä normaalia lyhyemmäksi kierto mut ihan on sellainen tunne et hetkenä minä hyvänsä alkaa vuoto. Kuitenkin puhtaan negan tikutin vielä varoiks aamulla. Alkais vaan niin vois käydä uutta yritystä suunnittelemaan.. @khilde...
  6. N

Näyttää lupaavalta @Rosmariini86 ;) täällä päättyy tää päivä alaselän ja - vatsan poltteluihin, eli joskohan kaivais siteet testiliuskojen sijaan :cautious:
  7. N

Joo rfsupa hyvinkin.. Nyt ostin menkkoja ootellessa vielä varuiks pregcheck liuskat, jos vielä olis toivoa :rolleyes:. Mun maha on ihan sairaan turvoksissa ja oon ollu reilun viikon semmonen kävelevä pierutyyny. Voi myös johtua laiskottelusta ja syömisestä. Kohta etsiin jotain sopivan rentoa...
  8. N

Onnea @Karvakorvat komeista viiruista
  9. N

Mun aamunen https://aijaa.com/YlXeEA. Tossa sen 5min ja näyttää edelleen samalta. o_O
  10. N

Kun jos tohon meikäläisen omaan vertaa niin aika vissi ero . Toivottavasti vahvistuu!

Yhteistyössä