Hakutulokset

1. Eevee

** Toukotenavat 2017 **

Tuo on muuten jännä, kun välillä mun päähän ei muuta mahdukaan kuin että "oon raskaana, oon raskaana" ja sit mullekin on ehtinyt tulla noita hetkiä, että oon unohtanut koko jutun. Eilen viimeksi olin yhdessä juhlissa, joissa olin ilmoittanut olevani kuski ja sitten jossain vaiheessa mulle...
  2. Eevee

** Toukotenavat 2017 **

Se, että raskausoireet tulee ja menee, on ihan normaalia! Itse oon ainakin huomannut sen, että mitä enemmän touhua, sitä vähemmän oireita huomaan. Ja sitten olen itse miettinyt sitä, että jos raskauhormoni näin alussa tuplaantuu aina puolentoista vuorokauden välein, niin kroppa reagois siihen...
  3. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä siellä viivat on! :) Ja kuulemma ei tule mitään turhia viivanpaikkoja tms. Mä aattelin oottaa tiistaille, tehdä silloin vielä uuden testin ja soittaa sitten neuvolaan, jos näyttää siltä kuin pitäisi. Tai sitten vaan ootan tiistaille, että menkat on virallisesti myöhässä ja soitan sitten...
  4. Eevee

** Toukotenavat 2017 **

Mä tein tänään sen verran vahvan plussan aamulla, että ehkä uskallan ilmottautua mukaan, vaikka nyt onkin menossa vasta dpo12 ja 3-4 "kriittistä" päivää pitää vielä jaksaa, että on virallisesti menkat myöhässä. :D Laskurin mukaan LA olisi 15.5. ja meille tämä olisi kolmas lapsi, jos syliin asti...
  5. Eevee

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mammaksii, just sen takia mietinkin, että mitä se ovistestin plussa tarkoittaa. Mutta tein sen siksi, kun mulla oli yksi turha kaapissa. Ja tyyppinen, kolmas olisi tilauksessa. Toivottavasti tämän saa syliin asti. :love:
  6. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Mä suosittelen samaa kuin Maya123, kun musta sen plussa on selvempi kuin Apteekin oman. Ja ei tosiaan ollut kallis! Mutta en kyllä ymmärrä tuota, miksi muka herkempi testi näyttäisi huonommin. Nimenomaan senhän pitäisi ottaa pienemmästä HCG:stä se tulos. Mutta voihan siinä olla se, että oikein...
  7. Eevee

Pahoittelut tämä kuvasaaste, mutta jos vaikka jotakuta kiinnostaa, niin kuvassa allekkain se ovisplussa ja kaksi Pregcheckillä testattu. Ylin on siis eilen aamupissasta tehty ovistesti, keskimmäinen on päiväpissasta eilen tehty testi, joka "tuoreeltaan" näytti paljon haaleammalta ja alin on...
  8. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Jaksamista SaraG, mä kyllä edelleen luotan, että mennään yhdessä tuonne toukokuisiin. <3 Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin, että vuoto ei kuitenkaan alkaisi ja tuo testi olisi vaan ollut joku maanantaikappale!
  9. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

@Sara G, älä nyt vielä lannistu! *hali* Ja suosittelen kokeilemaan noita Pregcheckejä, mulla näyttää selvemmin kuin tuo apteekin oma. Voiskohan olla eri herkkyys? Tosin kyllä muakin pelottaa, että kun menossa vasta kp26-28/30, niin mitä vaan voi tapahtua. Mutta en kyllä testaile nyt enempää vaan...
  10. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Onneksi söin valkohomejuustoa viikonloppuna ja join vähän punkkua. :whistle: Sushi ja skumpat jäi, mutta olisin kyllä maailman onnellisin, jos niitä saisi maistella seuraavan kerran vasta toukokuussa! :love:
  11. Eevee

Jaa-a, tässä sitten se tulos aamupissasta. Tänään kuitenkin menossa vasta dpo12 ja menkkojen piti alkaa alkuviikosta eli milloin tähän uskaltaisi alkaa uskoa? :love:
  12. Eevee

Ootko tehnyt vielä raskaustestiä? Mä kävin tänään ostamassa ja aion tehdä heti ekaks aamulla. Sittenpähän sen näkee ainakin omalla kohdalla, että kertoiko raskaudesta. Oon varmaan kukonlaulun aikaan ylhäällä. :D Onko sulla on ollut minkälaisia oireita? Mulla on ollut eilen ja tänään sellaista...
  13. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Jos tuo oireettomuus olisi hyvä merkki Nonsk? Ja tuo "sinapinkeltainen valkkari plörähdys" kuulostaa lupaavalta! Onko BeaS sulla viiva vahvistunut? Mä vaan ootan, että olis jo aamu ja pääsis testaamaan! :ROFLMAO: Oon nyt kolmena aamuna herännyt viiden, kuuden aikoihin (siis ihan itekseni!)...
  14. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Ja sitten huomasin äsken, että nännipihoihin on tullut sellaisia pienen pieniä verisuonia. Tai ainakaan en muista nähneeni niitä ennen, en tosin varmaan ole koskaan näin tarkkaan tutkinutkaan. :ROFLMAO:
  15. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Tietääkö joku, tuleeko noihin marketin Pregcheckeihin viivanpaikkaa? Kävin hakemassa sellaisen (ja meinasin yrjötä siellä kemppariosastolla, kun hajut otti niin voimakkaasti nenään, vaikka mulla on nenä ihan tukossa :confused:) ja ihan kuin jotain siinä näkyisi. Täytyy kai jaksaa oottaa siihen...
  16. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Selkeä plussa Evelin2! Onnea! :love:
  17. Eevee

No onko tuo sellainen vahva viiva? :LOL: Mä en siis ole ikinä ennen saanut ovistestiin muuta kuin ihan hailakoita viivoja. Vaikka ihan todistetusti kuitenkin ovuloin, sen todistaa jo nuo kaksi olemassa olevaa lasta.
  18. Eevee

Toiveena vauva 2017-2018

Ooh, tämähän oli rohkaisevaa! :) Tosin mulla ei ole vielä menkat myöhässä, joten siinä mielessä voi liittyä jotenkin loppukiertoonkin eli en nyt ihan vielä uskalla innostua. Mutta sen verran tämä nyt kyllä herättää epäilyksiä, että aloin miettiä pitäisikö käydä ostamassa jokin herkkä testi ja...
  19. Eevee

Hei vaan kaikille! :) Kysäisenpä täältä samaa kuin mitä tuolla toisessa ketjussa kyselin, mutta lupaileeko loppukierron ovistestin plussa hyvää vai huonoa? Nyt menossa kp25/28-30 ja dpo 11. Miehen kanssa ollaan kohdattu useamman kerran oikeisiin aikoihin tässä kierrossa. :D Oireita on vaikka...
  20. Eevee

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Tässäpä mun tämän kierron piinailuja: KP12 hedelmällistä limaa? Ovistestissä hailakka viiva (rakkautta) KP13/DPO-1 läpinäkyvää venyvää valkovuotoa (rakkautta) KP14/dpo0 nännit todella arat, kohdunsuu vähän auki, lämmöt tipahti (36,4) illalla paineentunne alapäässä, (rakkautta) dpo 1 limat...

Yhteistyössä