Hakutulokset

1. avantasia

Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

Kaumi mulla oli tytöstä kanssa tuollaista. Tai oikeastaan tuli huono olo ja makuulta en edes istumaan ehtinyt kun tuli jo yrjö :eek: sen takia meillä olikin ämpäreitä siellä täällä siihen aikaan. Tänään oli neuvola, hb 125 joten ei väsymys siitä johdu. Verenpaine oli 103/56 niin epäili siitä...
  2. avantasia

Heippa taas! Onkos nyt kaikilla ollut ultra?:) Mulla oli Minea myös huonosti suomea puhuva lääkäri niin jäi vähän asioita epäselväksi. Kuten istukan paikka mikä on edellisissä raskauksissa kerrottu kyllä ja merkitty neuvolakorttiin. Mulle voi päivittää muuten tyttöolon. Saas nähdä onko olot...
  3. avantasia

Minäkin oon syönyt ihan normaalisti. Ihmetyksenä tuli ettei meetwurstia saisi syödä mutta kyllä sitä ilmankin pärjää. Valion fetaa ja auraa oon kyllä syönyt ihan rauhassa mutta tosiaan kaapissa lojuneita en yleensäkään syö jos on kaksi päivää pidempään ollut auki:rolleyes: vainoharhainen...
  4. avantasia

Harjoitussuppareita on mulla ollut, tosin kaikista alkanut ennen puoliväliä niin ei tullut yllätyksenä. Viime raskaudessa meni kipeiks ja tulivat tiheästi mutta eivät tehneet muuta kuin lyhensi kohdunkaulaa sentin rv33 mikä ilmeisesti ihan normaalia uudestaansynnyttäjälle. Joissain tapauksissa...
  5. avantasia

Influenssarokotus olisi tarkoitus ottaa. Tyttöä odottaessa oli niin kamala lenssu, oksentelin ja olin tosi kipeä muutenkin ja tautikin osui uuteen vuoteen. Sama toistui myös rv36 milloin menikin vedet jatkuvan oksentelun seurauksena. (supistuksia nestehukasta kätilön mukaan) Uutena oireena...
  6. avantasia

Kiitos papurinsessa uudesta pinosta! :) Nimiä oon miettinyt tai siis ne on ollut aina tiedossa mutta vaan kolmelle seuraavalle pojalle (tuskin niitä silti tulee tehtyä):LOL: Tytölle ei ole yhtään hyvää ideaa, jos laittaisin saman mikä edellisellä tytöllä ja perään vaan junior:D Ei vaan mikään...
  7. avantasia

Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

Heippa taas! Huh, sehän on jo lokakuu ja enää puoli vuotta odotusta jäljellä :LOL: Onneksi on nyt pimeitä iltojakin jo niin saa iltaisin rauhassa olla sisällä ja poltella kynttilöitä :) Ja joulukin on jo ihan kohta :D Itsekään en päivittäjäksi pysty/ehdi. Kännykällä selaan yleensä ja 3 muksua...
  8. avantasia

Tsemppiä pippuri! Voihan se olla mittavirhekin? Onko mahdollista että olisikin saanut alkunsa myöhemmin mitä oletit? Milloin teit plussan? Mulle voi laittaa tyttöolon. Pojista ei oo ollut tissit näin kipeenä, naama näin näppyjä täynnä eikä makeanhimoa ollut. Nyt taas suolainen ja rasvainen on...
  9. avantasia

Meille tuli ultrakutsu muistaakseni noin viikon sisään ekasta neuvolasta ja 3vko ennen ultraa eli rv9-10. Meille sanottiin että jos ei kuulu aikaa niin soittoa neuvolaan tai ultraavaan paikkaan. Meillä on esikoinen 7v pitänyt ilmeisesti pitkin kyliä tiedotustilaisuuksia että meille tulee vauva...
  10. avantasia

Tänään käyty ultrassa ja hyvin viikkoja vastaava vilkas yksilö oli masussa :love: Hankalasti mitattava oli mutta mitaksi saatiin rv 12+2 vastaava eli la pysyy samana 8.4. Kuinka tarkasti teillä katsottiin rakenteita? Meillä katsottiin aivoja ja sydäntä tarkasti mitä en muista aiemmin näin...
  11. avantasia

Paino mulla on edelleen vähän alle lähtöpainon, outoa kun oon kuitenkin syönyt normaalisti. Mulle neuvolasta sanoivat että 15kg painonnousu olisi ihan sallittua. Tänään poksahti rv 12+0 <3 ja maanantaina vihdoin aamusta ultra. Toivottavasti en tuu kipeäksi kun muu porukka ollut flunssassa ja...
  12. avantasia

** Toukotenavat 2017 **

Hyppään kommentoimaan tähän tuolta huhtikuisista. Meillä esikoisella oli tosi paha atooppinen iho heti syntymästä joten toisen raskauden aikana kokeilin tuota mustaherukka kapselia ja ei ole ollut atopiasta tai kuivuudesta tietoakaan. Kolmannesta en tuota syönyt ja taas atooppinen iho riesana...
  13. avantasia

Synnytys mietityttää täälläkin. Ekasta mentiin ihan vaan tarkistamaan tilannetta kun supisteli muttei mitenkään niin kipeästi ja lopulta pääsinkin saliin suoraan ponnistamaan :rolleyes: Ei siis itse ehtinyt ollenkaan mukaan 5h oli kokonaiskesto. Toisen kohdalla menin yrjötaudin takia hakemaan...
  14. avantasia

Kath, mulla otettiin esikoisen syntymän jälkeen papa n.5vko syntymän jälkeen ja silloin teki pari päivää kipeää ja vertakin tiputteli. Raskauden aikanahan ei mulle nyt suositeltu sitä ollenkaan. Sokerirasitukseen en tästäkään mene kun kaikki lapset n.3kg. Tietysti eihän sitä tiedä jos tästä...
  15. avantasia

Tervetuloa taas uusille! Ihanaa kun on näin paljon odottajia:) Olot ei täällä juurikaan ole muuttunut, edelleen iltaisin huono, krapulainen olo mutta ruoka pysyy sisällä ja hiljalleen ollaan pääsemässä lähtöpainoon(y) Aika nt-ultraankin tuli ja 26.9 olisi sen aika. Jännää vaikka ei niin...
  16. avantasia

Meillä myös mahdollisuus samalle päivälle saada vauva kun tämän hetken keskimmäinen. Jos siis syntyis viikkoa ennen laskettua kuten pojat on tehnyt. Meillä esikoisella ja kuopuksellakin peräkkäiset synttärit :D Olisi kyllä aikamoinen sattuma :rolleyes: Avantasia 9+5
  17. avantasia

Neuvolalääkäri on täällä vaan vko 26 muistaakseni. Ultrat korvaa ilmeisesti ne nykyään. Tämä siis ainakin jyväskylässä. Kysyin papa-koetta neuvolasta ja se jätetään raskauden jälkeen otettavaksi kun pieni riski raskauden keskeytymiseen on. Papuprinsessa kannattaa ottaa tuo asia neuvolassa...
  18. avantasia

Huhtikuun hurmurit 2017

Täällä oli eka neuvola tänään. Mulle tuli ihan yllätyksenä ettei raskausaikana sais syödä salmiakkia :eek: viimeksi sitä suositeltiin pieninä määrinä nostaa verenpainetta. Hemoglobiini oli 126, ei oo ikinä ollut noin hyvä:D tosin siitäkin huolimatta varmaan täytyy alkaa rautaa käyttää...
  19. avantasia

Huhtikuun hurmurit 2017

Ilmottaudutaanpas pitkästä aikaa :) Pahoinvointi alkaa jo vähän helpottaa vaikka iltaisin on olo aika kamala edelleen. Eilen oli lähellä ettei yrjö tullut kun mietin iltapalaa :sick: Kasvukipuja on alkanut tulla,nivuset huutaa hoosiannaa jos tulee äkkinäisiä liikkeitä. Iskiaskipuja ei ole kuten...
  20. avantasia

Huhtikuun hurmurit 2017

Onko muilla ylävatsan turvotusta? Mulla on ja siitä johtuen olo lähes koko ajan sellainen ettei tiedä pitäisikö oksentaa vai syödä :sick: todella inhottavaa. Päivät tulee tehokkaasti makoiltua sohvalla kun liikkuminen tekee pahaa. Aamulla on hyvä olla kun ei turvota ja illasta olo on aivan...

Yhteistyössä