Hakutulokset

1. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihanaa! Paljon onnea!! :love:
  2. J

Tänään tehty apteekin oma. kp 30/30 jos on yhtä hyvä mielikuvitus mitä minulla niin saatttaa jotain näkyä. (y) Muistelen edellisistä raskauksista että olen saanut vahvan haamun noin viikko kuukautisten jälkeen joten koitan vielä toivoa... :whistle:
  3. J

Ootteko kokeilleet tätä clearblue testiä ei viikkonäyttöistä mutta sitä toista :D ilmoittaa joko +tai - mutta ei kuitenkaan se plus testi :D
  4. J

Pahoittelut, laittelen tänne kokoajan näitä kuvia mutta miltä tämä näyttää. 1h pidätyksellä tuommoinen viivanpaikka vai näenkö taas omiani.. Vaivun epätoivoon... Tekisi mieli vain itkeä! :(
  5. J

En tiiä sekaisin oon menny mutta ihanku näkisin tuossa alimmassa jotain o_O ja mitä kauemmin kattoo sitä paremmin nään :D tänään kp 27/30
  6. J

Minäkin suosittelen tekemään jollain toisella testillä. :/
  7. J

Äääh joko saa testata kp 23/28-30. Malttamaton kun olen! :D
  8. J

Oon ihan ymmälläni. Alin tänään ja kp 6 varmaan huomenna jo plussa. ei ihmekkään ettei oo tärpänny ku yritys on alotettu vasta kp 10
  9. J

Plussa tuulia kaikille teille! :love:
  10. J

Ääh tei tänään vielä semmosen rfsu:n digi testin ja ilmoitti NO- eli eipä siinä sitten mitään ollu :/
  11. J

Niin voi olla :| Tämä testi oli apteekin oma. Eilen testasin pc liuskoilla ja clearblue plussalla. Tänään kp 28 kierto ollu nyt viimeset ajat vaihdellen 28-30
  12. J

Tää on nyt vissiin se oikea viivanpaikka :| ei oo väriä kyllä yhtään.. Jomottaa alamahaa kyllä niin että kohta alkaaaa :(
  13. J

Apua, mikä mulle tuli. Ei millään malta olla testaamatta!! :/ ihan testien tuhlausta mutta ihanku olisi jotain.
  14. J

Joo on se. Tuo testi on kyllä aika susi, ennenkin oon selvästi saanu siihe tuon toisen viivan mutta ei mitään tarkottanut. Ostin kyllä perjantaille apteekin oman vielä. Niin toivoisin tärpänneen. Ensikuussa olisi aika munasarjojen kuvaukseen. Yritystä takana puolitoista vuotta :|
  15. J

Mustahan tuli ihan himotestaaja :whistle:
  16. J

Kuivuneena ja vähän muokattuna nään ehkä sittenki jotain (n)
  17. J

Voi juku, olispa! Mä en kyllä nää! Ehkä jotain tuossa alemmassa. Taidan kipasta apteekissa!
  18. J

Sorruin! Ylempi eilen ja alempi tänään. Ei siis mitään :(
  19. J

Heippa jälleen. :) millon alotatte testailut? Voi juku kun tekis mieli testata. Joko keskiviikkona tai lauantaina pisimmän kierron mukaan pitäis alkaa kk. Ovulaatiopäivää en ihan tarkkaan tiedä mutta kp 26 on tänään. Näkysköhän tuo vielä jos olis tärpänny (n)
  20. J

Mulla on ihan sama tilanne nyt 30/28 ja testit nega ehkä jotain viivanpaikkaa vaa ei muuta :/ tää on niin raastavaa. Mutta toivotaan meille myöhäistä plussaa :) <3

Yhteistyössä