Hakutulokset

1. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/DX7p0q Nyt näyttää tämmöseltä
  2. J

Kyllä se on jo plussa stinde ❤️ Itsekkin innostuin tekemään mutta petyin pahemman kerran. :( Ei niin mitään.
  3. J

Kyllä digi jo antaa sulle plussan <3
  4. J

Ihanaa stindebinde! :love: Mikä kiertopäivä sulla on nyt menossa?
  5. J

Jeee!! (y) Onko teillä tietoa HPV tuloksista kun mulla tuli nyt tulokset seulonnasta ja se oli positiivinen. Voiko tämä selittää kun ei ole tähän mennessä tärpännyt :cry:
  6. J

Tunnin pidätyksellä 10ml testi. Mutta joo mä aina nään kaikissa testeissä viivan :whistle:
  7. J

Hihiii! Eipä sitä pystynyt kauaa täältä pois pysyä.. Piinapäivät menossa :) kp 23/30 dpo 7 tai 8 joko voi testata :p
  8. J

Onnea pajunkissa!! :love: Puhaltelen kaikille plussa tuulia!! :love: Itse poistun nyt pettyinen silmin taka vasemmalle. Nyt vuoto on kyllä kuukautisista johtuvaa joten empä enää testaile. :cry: Nyt yli vuoden yrityksen jälkeen fiilikset on ihan maassa.. Ei nii ei.. :(:cry:
  9. J

Lukka, suahan mä mietinki tuossa eilen että mitäs sulle kuuluu? Muistaakseni vuosi sitten oltiin samoilla kierroilla piinailemassa :) hieno plussa (y) Mulla on vähän jännät paikat kun kävin maanantaina koloskopiassa ja vuotoahan tulee ja kuukautistenki pitäisi alkaa mutta tuskin tämä vuoto...

Yhteistyössä